מועדון המאפים הטובים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מועדון המאפים הטובים
סוגה סדרת טלוויזיה לילדים
יוצרים גילי ורנר
אבי רוזנבלום
אסף אלמוג
נירית אהרוני שוויצר
כותבים אבי רוזנבלום
אסף אשתר
טליה קומם בר צבי
בימוי אסף אלמוג
אלון אלוש
שחקנים גילי ורנר, מיקי שמו, הילה סורג'ון פישר, נירית אהרוני שוויצר, גאיה באר גורביץ', יונתן גרופר
ארץ מקור ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות עברית
מספר עונות 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 25 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק אורלי אטלס כץ, אסנת סרגה, שלומי בנעטיה, לירון חורש, תמי חזקיה, ענבל לוי, רותם קסטלר, הילה בן שושן
עורכים שירלי אורן, יפית מרקוב, רונן יעקובי, ענת מנסור, עינב רווה, אפרת שאשא זייברט
צלמים רן ספיר, יובל דקל, שי מנביץ', שמיל זיו, גרג סלומון, אמיר רשפון, עודד קירמה, אילן ברדה, מיקי קריכלי, דודי מאיר
אורך פרק 15 דקות
שידור
רשת שידור ניק ג'וניור
HOT
תקופת שידור מקורית 20122016
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מועדון המאפים הטובים היא סדרת טלוויזיה ישראלית חינוכית לילדים, המשודרת בערוץ ניק ג'וניור למנויי HOT.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בכל פרק, גילי בא לבקר ומיקי שמו מארחים ילדים ב"מועדון המאפים הטובים", עם סיפורים, משחקים, והמון הפתעות. בעונה השנייה למדו על מדינות שונות בעולם.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק
1 1 פבלובה
תקציר הפרק: הרקדן והכוריאוגרף, קלוד דדיה, מגיע לבקר במועדון ומראה לגילי ולילדים שגם בנים יכולים לרקוד. במקביל, גילי מספר להם את הסיפור על הרקדנית אנה פבלובה ומיקי מלמד איך להכין עוגת פבלובה מהממת.
2 2 פיקניק
תקציר הפרק: מיקה מגיעה נלהבת למועדון לקראת הפיקניק הגדול שגילי הבטיח לה, אבל אז מתחיל לרדת גשם והפיקניק נמצא בסכנת ביטול. פתרון מפתיע משנה את כל התמונה, ויחד עם פשטידת התירס הטעימה של מיקי הכל מסתדר נהדר.
3 3 נשיקות
תקציר הפרק: ציפי שביט מתארחת בפרק חגיגי שכולו נשיקות. גילי מספר את הסיפור המצחיק על הנסיכה פיכסה ומיקי מלמד איך להכין נשיקות מתוקות וטעימות.
4 4 שבת
תקציר הפרק: יהלי ואדיר באים למועדון חגיגיים ושניהם חושבים בטעות שהם יהיו אבא של שבת. גילי פותר את התסבוכת באופן מקורי ומיקי מלמד איך מכינים חלות נפלאות.
5 5 קולנוע
תקציר הפרק: הקומיקאי ישראל קטורזה מגיע להתארח בפרק מיוחד ומצחיק. יחד עם גילי ומיקה הם מצלמים סרט מיוחד במינו ומיקי מלמד את כולם להכין פופקורן מתוק וטעים.
6 6 סנדוויץ'
תקציר הפרק: גילי מספר לילדים את הסיפור על הסנדוויץ' ומיקי מלמד איך להכין סנדוויץ' טעים במיוחד.
7 7 גלידה
תקציר הפרק: מיקה מביאה הפתעה לגילי. גילי מספר לילדים את הסיפור על הגלידה ומיקי מלמד איך להכין גלידה טעימה ומתוקה.
8 8 שוקולד
תקציר הפרק: גילי מספר לילדים את הסיפור האינדיאנים והשוקולד ומיקי מלמד איך להכין כדורי שוקולד טעימים במיוחד.
9 9 פיצה
תקציר הפרק: החברים מתכוננים למסיבת פיצות ענקית במועדון. גילי מספר לילדים את הסיפור על הפיצה ומיקי מלמד איך להכין פיצה שהיא גם טעימה וגם בריאה.
10 10 יום הולדת
תקציר הפרק: היום זהו יום ההולדת של מיקה וכל החברים במועדון מארגנים לה מסיבת יום הולדת. מיקי מלמד איך לקשט עוגת יום הולדת.
11 11 פסח
תקציר הפרק: החברים מתכוננים לליל הסדר במועדון. גילי מספר לילדים את סיפור יציאת מצרים ומיקי מלמד איך להכין מתכון שהוא גם כשר לפסח וגם מתאים לאנשים שאסור להם לאכול גלוטן.
12 12 שבועות
תקציר הפרק: החברים במועדון מכינים סלים לחג השבועות. מיקי מלמד איך להכין בלינצ'ס לכבוד חג השבועות.
13 13 ראש השנה
תקציר הפרק: גילי ומיקי חוגגים עם הילדים את בוא השנה החדשה, עושים חשבון נפש ולומדים להכין עוגת דבש מיוחדת במינה.
14 14 חנוכה
תקציר הפרק: אריק זאבי מגיע למועדון לקרב הגדול. גילי מספר לילדים את סיפור חג החנוכה ומיקי מלמד איך להכין דונאטס טעימים לחג החנוכה.
15 15 פורים
תקציר הפרק: גילי מספר לילדים את סיפור מגילת אסתר ומיקי מלמד איך להכין אוזני המן טעימות לחג פורים.

עונה שנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר הפרק
(בסדרה)
מספר הפרק
(בעונה)
שם הפרק
16 1 ארצות הברית
תקציר הפרק: התאומות אגם וירדן רוצות מסיבות שונות ליום ההולדת המשותף שלהן. מיקי מכין להם מאכל שמקורו מארצות הברית, שיגרום לכל אחת להרגיש שהמסיבה רק שלה. בינתיים טופי ומרציפן הגרגרנים מנסים להתגנב למועדון ולאכול את כל מה שמיקי מכין.
17 2 שווייץ
תקציר הפרק: בר קבע להיפגש עם שני חברים באותו יום, והוא לא יודע למי מהשניים ללכת. מיקי מכין לו מאכל, שמקורו בשווייץ, שיראה לבר שאפשר ליהנות ולשחק כולם יחד. טופי ומרציפן הגרגרנים נחושים לאכול את מה שמיקי מכין.
18 3 סין
תקציר הפרק: איתן נעלב שארז מבטא את שמו לא נכון. מיקי מכין להם מאכל שמקורו בסין, שיעזור לאיתן להבין שהוא נשאר עצמו גם אם חבר טעה בשמו. בדיוק באותו הזמן, טופי ומרציפן הגרגרנים רוקחים מזימה.
19 4 מרוקו
תקציר הפרק: עופרי מתגעגעת לאמא שלה. מיקי מכין לה מאכל שמקורו במרוקו שיעביר לה את הזמן מהר עד שאמא שלה תבוא. בדיוק באותו הזמן מגיעים למועדון אורחים משונים ממרוקו.
20 5 מקסיקו
תקציר הפרק: ילדה חדשה בשם אורי הגיעה למועדון. מיקי מכין לה מאכל שמקורו במקסיקו כדי שייתן לה הרגשה טובה ונעימה. אבל את טופי ומרציפן הגרגרנים מעניין רק דבר אחד, והם יעשו הכל כדי להשיג אותו.
21 6 יוון
תקציר הפרק: נעמי לא אוהבת לאכול ארוחת בוקר, מה שגורם לה לחוסר חשק לשחק. מיקי מכין לה מאכל שמקורו מיוון שהוא גם טעים וגם מזין שייתן לה כוח ומצב רוח להמשך היום. טופי ומרציפן כמובן לא מפספסים אף מאכל של מיקי.
22 7 קנדה
תקציר הפרק: כל הילדים רוצים לשחק באותו זמן בכבאית החדשה שהגיעה למועדון. מיקי מכין להם מאכל שמקורו בקנדה כדי שיעזור לילדים להבין באיזו דרך יכולים הרבה ילדים לשחק במשחק אחד. טופי ומרציפן מחליטים להפחיד את גילי כדי להשיג את מבוקשם.
23 8 הודו
תקציר הפרק: שירה רוצה ללכת לחוג כדורסל אבל חוששת שיצחקו עליה כי זה לא חוג לבנות. מיקי מכין לה מאכל שמקורו בהודו שיראה לה שדווקא דברים שהם קצת שונים לפעמים יותר מוצלחים. בינתיים טופי ומרציפן מתכוונים לצחוק כל הדרך למטבח.
24 9 צרפת
תקציר הפרק: איתמר פוחד שהוא לא יצליח לקלוע לסל בלי תחפושת גיבור העל שלו. מיקי מכין לו מאכל שמקורו בצרפת, שמסביר שהתחפושת היא רק מעטפת והוא גיבור על בכל מקרה. אבל טופי ומרציפן מאמינים בכוחה של התחפושת שלהם ומנסים גם הפעם את מזלם.
25 10 ברזיל
תקציר הפרק: גל דחף את אופיר בלי כוונה ומתבייש לבקש ממנו סליחה. מיקי מכין לגל מאכל מתוק שמקורו בברזיל שימתיק את האווירה ויקל על גל לבקש סליחה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]