יואב צוקר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יואב צוקר
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 31 במרץ 1973 (בן 51) עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

יואב צוקר (נולד ב-31 במרץ 1973) הוא שחקן, מדבב ודוגמן ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

צוקר שירת בצה"ל כקצין ביחידה מובחרת וכשהשתחרר, הפך לאחד הדוגמנים הידועים בישראל. הוא השתתף בקמפיינים לפפסי קולה, בורגר ראנץ', פלפל, לי ג'ינס סליו ועוד. בשנת 1997 נבחר ל"דוגמן השנה", לצד סנדי בר, שנבחרה ל"דוגמנית השנה".

לאחר מכן הנחה במסגרת "זאפ לראשון" במשך 7 שנים את התוכניות:

צוקר השתתף בסדרה "רמת אביב גימל", שם שיחק באחד התפקידים הראשיים במשך שלוש עונות. הוא גילם את תומר, סטודנט לרפואה שבמהלך הסדרה הפך להיות החבר הרציני של שרון (בגילומה של יעל בר זוהר). הוא גם הנחה תוכניות רבות בערוץ הספורט (כמו "אלוף האלופים" עם בקי גריפין) ובערוץ 2 (כגון תחרות הסופר מודל) ושיחק בסדרות נוספות בתפקידי אורח.

הגיש את תוכנית הספורט "זמן בייג'ינג" לקראת האולימפיאדה בערוץ הראשון. צוקר הנחה את הגרלות הלוטו של מפעל הפיס, את התוכנית רודפי פרסום בוואלה ואת התוכנית "ספורט ביזנס" בערוץ ONE.

בעבר היה מבעלי המועדון התל אביבי המצליח "האוס אנד פיין" ומבעלי הבר "סלונה" שביפו.

צוקר סיים לימודי תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, עבד כמנהל מותג בפרוקטר אנד גמבל, כמנהל שיווק בחברה בינלאומית גדולה ושימש כמנכ"ל חברת "זניט מדיה" מקבוצת פובליסיס ישראל[1]. בין השנים 2016–2021 שימש כסמנכ"ל החדשנות של חברת Natural Intelligence,[2], בין השנים 2021–2022 שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת הסטארטאפ "PayEm" וכיום משמש כסמנכ"ל שיווק בקרן הון הסיכון Collider Ventures.

בשנת 2017 הועסק כיועץ ניו מדיה בשירות שר המדע אופיר אקוניס[3].

בשנת 2018 החל לעסוק בדיבוב, כאשר דיבב בהפקות "נוטי נאטס", הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר", "ווילי: מהיר וחייכני", "ברבי וקסם הדולפינים" ו"ברבי: הרפתקאות בבית החלומות".

צוקר נשוי לגילי ואב לשתי בנות- גאיה ואורי[4].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • יואב צוקר, במיזם "אישים" לתיעוד היצירה הישראלית
  • יואב צוקר, במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]