טיוטה:WiseBuy המדריך לקנייה חכמה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

WiseBuy המדריך לקנייה חכמה - WiseBuy (בעברית: קנייה חכמה) הוא אתר אינטרנט ישראלי מקבוצת zap group, שעוסק בצרכנות מקוונת ומציע סקירות מוצרים, מדריכי קנייה, חדשות צרכנות וטכנולוגיה ומנוע השוואת מחירים.

באתר מתפרסמות מאות סקירות מוצרים בשנה בתחומי הטכנולוגיה, החשמל והאלקטרוניקה, לצד כ-250 מדריכי קנייה המתעדכנים באופן שוטף. אתר WiseBuy, יחד עם אתר zap השוואת מחירים, מקיים שת"פ קבוע עם גופי תוכן ומדיה ישראליים בעיתונות הכתובה והמשודרת, בעיקר בתחום הכתבות ההשוואתיות בין מוצרים. לאתר יש דסק חדשות פעיל עם עדכונים וידיעות חדשותיות בתחומי הצרכנות. במסגרת פעילותו האתר מסקר אירועי מפתח, השקות מוצרים ומסיבות עיתונאים בתחומי הטכנולוגיה והצרכנות בארץ ובחו"ל.

האתר מפעיל ערוץ וידיאו ב-YouTube עם סרטוני "פתיחת קופסה" למוצרים פופולאריים, סקירות וידיאו, חדשות ושידורים חיים שבועיים.

רקע והקמת האתר[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר WiseBuy הוקם ב-2007 על ידי ערן פישמן, אור קרן וחברת אור ליין סחר בבעלות דורון גלזר. ב-2010 נרכש האתר על ידי קבוצת zap group (בעבר דפי זהב) ומאז הוא מתפקד לצד אתר zap השוואת מחירים כזרוע התוכן של הקבוצה בעולם הצרכנות הדיגיטלית.

בשנים הראשונות לקיומו הפעיל האתר מנגנון השוואת מחירים עצמאי. מאז נרכש על ידי קבוצת zap, מנוע השוואת המחירים בתוך אתר WiseBuy הוא מנוע ההשוואה של zap השוואת מחירים, והוא מתלווה לתוכן המקצועי באתר ככלי צרכני נוסף.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]