טיוטה:קאנה - העמותה הישראלית לקנאביס אחראי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קאנה העמותה הישראלית לקנאביס אחראי - שמה לה למטרה קידום מדיניות אחראית כלפי צמח הקנאביס, מדיניות אשר תתאים למציאות בה יותר ממיליון אזרחים נורמטיביים בישראל צורכים קנאביס. על היכולות המופלאות של צמח הקנאביס כבר מסכימים גדולי הרופאים והחוקרים, ולמרות זאת הבירוקרטיה הנוכחית פוגעת באיכות חייהם של מטופלים רבים.

מייסדי העמותה הם יאיר רביב ופלג פסטיג. פלג פסטיג הוא איש עסקים ממייסדי הידרושופ רשת חנויות הגינון המתקדם הראשונה והמובילה בישראל. כמו פסטיג, גם יאיר רביב הוא מנהל בחנות למכירת ציוד גידול 'הידרושופ' ויחד הם ראו את הצורך לשנות את המודעות ולהעלות את השיח הציבורי על צמח הקנאביס, והחליטו לשתף פעולה ולהקים את "קאנה - העמותה הישראלית לקנאביס אחראי", עמותה ששמה לה למטרה לפעול לקידום מדיניות צריכה אחראית של קנאביס ושינוי המעמד החוקי של צמח הקנאביס, והיא פועלת ללא מטרות רווח

פעילות העמותה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמותת קאנה פועלת בכמה מישורים להשגת היעדים - מגזין מידע מעודכן בעברית בו מתפרסמים חדשות מחקרים ומדריכים שונים, קידום חקיקה אחראית בכנסת ובוועדות הסמים, הרצאות לקידום מודעות אחראית בנושא קנאביס בכל רחבי הארץ, ייעוץ ומענה לשאלות של מטופלים וצרכנים, קידום והנגשת המידע לגידול ביתי של הצמח, ושותפות ותמיכה במגוון פרויקטים מתחום הקנאביס.

הישגי העמותה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפעלת לחץ ציבורי על פוליטיקאים וחברי כנסת לשינוי חקיקה ולקידום לגליזציה, הוצאת ספר הגידול הראשון בעברית "המדריך הישראלי לגידול קנאביס", וקידום תרבות הגידול בארץ.

הרצאות וכנסים בכל רחבי הארץ בנושא קנאביס.

בחודש יולי 2017 הקימו יאיר רביב, פלג פסטיג, ושלומי סנדק את קורס הגידול הראשון בישראל שהתקיים בסמינר הקיבוצים, ונועד להכשיר ידיים עובדות עבור תעשיית הקנאביס.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]