טיוטה:על אהבה וסמים אחרים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

*על אהבה וסמים אחרים* - הוא סרט דרמה-קומית רומנטית אמריקאי משנת 2010 שנכתב, הופק, ובוים ע"י אדוארד זוויק, ומבוסס על ספר העיון של ג'יימי ריידי משנת 2005 Hard Sell: The Evolution of a Viagra Salesman.*

עלילת הסרט מתרחשת בשנת 1996, בעיקר בעמק נהר האוהיו שבמערב התיכון בארה"ב אך גם בשיקגו ומקומות נוספים באמריקה.

במרכז הסרט מערכת יחסים שנרקמת בין סוכן תרופות מתחיל (ג'ייק ג'ילנהול) לצעירה בת 26 חולת פרקינסון (אן האת'וויי). כמו כן משולבת בסרט כניסתה לשימוש של התרופה ויאגרה.


עלילה

בשנת 1996, ג'יימי רנדל (ג'ילנהול) מפוטר מתפקיד איש מכירות בחנות אלקטרוניקה. אחיו העשיר, ג'וש, מפנה אותו לעבודה כנציג מכירות של תרופות.

לאחר השתתפות בתוכנית הכשרה של חברת התרופות "פייזר", ג'יימי מתחיל לעבוד אצלם, ומנסה לגרום לרופאים לרשום את התרופה נוגדת הדיכאון "זולופט", במקום התרופה הפופולרית באותה תקופה "פרוזק" (של יצרנית תרופות מתחרה). המנטור שלו ברוס מציע לו לגרום לד"ר סטן נייט לרשום זולופט במקום פרוזק, נייט מאפשר בסופו של דבר לג'יימי לצפות בו בוחן את אחת המטופלות שלו, מגי מרדוק בת ה-26 (האת'וויי), שסובלת ממחלת פרקינסון מוקדמת.

ג'יימי מצליח להשיג את המספר של מגי ולאחר שכנוע מצליח לקבוע אתה מקום מפגש לדייט.

לאחר שיחה קצרה הולכים השניים לביתה של מגי כדי לקיים יחסי מין מזדמנים. מכאן ואילך הולכת ומתפתחת בין השניים מערכת יחסים שהולכת ומתהדקת למרות שמגי מעוניינת בג'יימי רק למטרה מינית, והיא מספרת לו שקראה במקום כלשהו על כך שהחברה של ג'יימי מפתחת תרופה חדשה לטיפול בהפרעות זקפה. ברוס, (המנטור של ג'יימי) מאשר את הדבר.

ג'יימי מתחיל למכור ויאגרה, וזוכה להצלחה מידית. מגי נפרדת ממנו. הוא מתעמת איתה בזמן שהיא עוזרת לאזרחים ותיקים לעלות על אוטובוס לכיוון קנדה כדי להשיג תרופות מרשם זולות. הם מתווכחים, ג'יימי מסרב לעזוב ומחכה למגי כל הלילה בתחנת האוטובוס, והם מחדשים את מערכת היחסים שלהם.

מגי מלווה את ג'יימי לכנס רפואי בשיקגו, שם היא מגיעה לקבוצת תמיכה בפרקינסון. לאחר הכינוס, מגי מספרת לג'יימי כמה היא אוהבת אותו. הוא מתחיל לחקור את מחלת הפרקינסון ולוקח את מגי למומחים שונים ברחבי הארץ לבדיקות. ג'יימי כועס כשהם מגיעים לפגישה רק כדי לגלות שהיא נדחתה. מגי מרגישה שג'יימי רוצה להיות אתה רק אם יש תקווה לריפוי, והיא נפרדת ממנו.

לאחר מכן, ג'יימי וג'וש מוזמנים לאורגיה, שם ג'יימי לוקח ויאגרה ובשל זקפה קשה וממושכת הוא פונה לבית החולים. כעבור זמן מה, הוא הולך למסעדה ונתקל במגי בדייט עם גבר אחר.

ג'יימי זוכה לקידום ועומד לעבור לשיקגו, בזמן שהוא אורז את חפציו הוא מוצא את הקלטת הווידאו עם סרטון שלו ושל מגי מדברים על החיים. הוא מבין שהוא רוצה להיות אתה, אבל היא בדרכה לקנדה כדי להשיג תרופות מרשם זולות. ג'יימי רודף אחרי האוטובוס ואומר למגי שהוא מאוהב בה וזקוק לה. היא מתחילה לבכות, אומרת שהיא תצטרך אותו יותר. ג'יימי מחליט לא לקחת את העבודה בשיקגו, במקום זאת, הוא לומד בבית ספר לרפואה ונשאר עם מגי.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם סופר, שם ספר, שם הוצאה, תאריך הוצאה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]