טיוטה:סולגל אנרגיה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קידום האנרגיה הירוקה בישראל למען עתיד ירוק סולגל אנרגיה, היא חברה שנוסדה ב 2008, החברה ממוקמת בעמק יזרעאל ולוקחת חלק נכבד בתחום האנרגיה המתחדשת בישראל. החברה פועלת למען יצירת עתיד ירוק, כלכלי, ובעיקר לקידום דרך חיים נכונה.

תחום העיסוק של סולגל[עריכת קוד מקור | עריכה]

סולגל פועלת כיום במלוא המרץ להחלפת יצור החשמל מדלקים פוסילים, לייצור ירוק ונקי. סולגל פועלת להקמת מערכות סולאריות לייצור חשמל בשתי דרכים: 1. השכרת גגות והתקנת מערכות בבעלות סולגל 2. מכירה של מערכות סולארית כולל תכנון, הרכבה אישורים וכו'. סולגל מלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. סולגל כיום היא החברה המובילה בתחום האנרגיה הסולארית במגזר הביתי בישראל ופועלת בעיקר לטובת שינוי התפיסה לפי האימרה: "כל המציל נפש בישראל כאילו הציל עולם ומלואו"

ערכי סולגל[עריכת קוד מקור | עריכה]

סולגל פועלת באופן עקבי על פי ערכי יסוד שהוגדרו עם הקמתה. באמירה כי בשונה מהדינמיקה של השוק והתנאים המשתנים, ערכי היסוד צריכים להיות מוצקים וקבועים ולהתוות את הדרך שבה תפעל החברה במציאות המשתנה בתחום האנרגיה המתחדשת.

אמינות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אין חשוב מלאמר את האמת ולפעול על פיה. בין אם מדובר בלקוחות, ספקים, עובדי החברה, קבלנים וכל גורם אחר. והחשוב מכל – יושר עצמי ופנימי – לפעול על פי צו המצפון ולפי ערכי היסוד בכל מצב.

הגינות במסחר[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסולגל מאמינים שהגינות וכבוד הדדי היא בסיס לכל שיתוף פעולה בין שני גורמים. מתוך ראייה לטווח ארוך בטוחים בסולגל שהתנהלות אמינה והגונה עם כל הגורמים עמם אנו באים במגע היא היסוד המתחייב ליצירת מוניטין ופעילות עיסקית ברוכה.

איכות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסולגל מקפידים על עבודה ברמת האיכות הגבוהה ביותר לכל אורך הדרך מתוך אמונה שמוצר ושרות איכותיים מצדיקים את ההשקעה הנוספת בטווח הבינוני והארוך. בהתאם לכך גם לקוחות סולגל מבינים ומעריכים את האיכות, בפרט כאשר מדובר בהשקעה כספית ניכרת ומשמעותית המיועדת לתפקד עשרות שנים.

מקצועיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הנדבך המשלים לאיכות הוא המקצועיות. סולגל קבעה סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ומקפידה לעבוד לפיהם ללא פשרות לכל אורך הדרך. בהתאם לכך, כל בעלי המקצוע השונים שאיתם עובדים בסולגל משתפים פעולה, מעריכים ומיישמים את ערך המקצועיות ללא פשרות.

שירות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסולגל מאמינים שטובת החברה מחייבת אותנו לספק רמת שירות גבוהה ביותר. לקוחות סולגל דורשים ומקבלים זאת מאתנו כמובן מאליו. עוד על ערכי סולגל ודרך פעולתה תוכלו לראות באתר החברה בקישורים חיצוניים

מאז ועד היום[עריכת קוד מקור | עריכה]

סולגל הינה חברה וותיקה שנוסדה עוד בתחילת דרכה של האנרגיה הסולארית (2008) ומובלת על ידי דב קוטלר דב קוטלר, מנכ"ל סולגל. מהנדס תעשיה וניהול ובעל תואר שני בכלכלה. בוגר הטכניון ואוניברסיטת חיפה בהצטיינות. בעל 15 שנות נסיון בתפקידי ניהול בכירים בתעשייה בתחומי כספים ותפעול.

מערכות לדוגמא[עריכת קוד מקור | עריכה]

מערכת של חברת סולגל- צולם בישראל- מערכת חשמל סולארי לייצור חשמל מהשמש
מערכת של חברת סולגל- צולם בישראל- מערכת חשמל סולארי לייצור חשמל מהשמש
חברת סולגל מתקינה מערכות סולאריות כמו המערכת שתבתמונה
חברת סולגל מתקינה מערכות סולאריות כמו המערכת שתבתמונה
קובץ:מערכת סולארית בחוות בודדים
מערכת לייצור חשמל סולארי, מערכת שהוקמה על ידי חברת סולגל אנרגיה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר חברת סולגל, באתר סולגל אנרגיהממליצים על סולגל, הממליצים על סולגלאתר תשתיות