טיוטה:מלון פעמונים ירושלים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מלון פעמונים הוא בית מלון מודרני השוכן בבניין מנדטורי שעבר שיפוץ מקיף ונפתח לאורחים באוקטובר 2015. בית המלון ממוקם בסמוך לצומת האיקסים ברחוב המיתולוגי והמרכזי ביותר בירושלים – ברחוב המלך ג'ורג'- רחוב הומה, בלב מקומות הבילוי, בתי הקפה, מרכזי הקניות והמסחר של העיר. המלון צופה אל נופיה המרהיבים של העיר העתיקה ומצוי במרחק הליכה של מספר דקות משער יפו, ממוזיאון מגדל דוד, משוק מחנה יהודה, מבית המשפט העליון, ועוד אטרקציות תיירותיות רבות. בסמוך לפתח המלון עוברת הרכבת הקלה וכן אוטובוסים ומוניות כך שניתן להתנייד בקלות לכל עברי העיר.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בניין המלון (קפה אלנבי וחנות הספרים)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתים מספר 4, 6 ו – 8, הם בתים מנדטוריים, סימטריים מהסגנון הבין לאומי. בקומה ראשונה שורת חנויות ומעליה דירות. מתוך מגזין mako, אביב הורביץ, פורסם ב־11/04/13: "העיתונאי והסופר טוביה מנדלסון, חבר ילדות של דנקנר, שלימים גם עבד לצדו בעיתון "דבר", נזכר: "אמנון למד שנה מעליי בבית ספר 'מעלה' בירושלים. טעמה של הגלידה האמריקאית בקפה 'אלנבי' של ההורים שלו היה חד פעמי בתולדות האנושות. היום אין דברים כאלה." מתוך אתר "הגדה השמאלית", חיים ברעם, פורסם ב־05/06/2015: "מאות חברי תנועות הנוער שהתגודדו ליד קפה אלנבי במרכז העיר, וחיכו לסופגניות הנפלאות שנמכרו שם.. ...בשורת החנויות פעל משנת 1938 ועד שנת 1979 קפה אלנבי. המקום זכור בעיקר בשל המוכרות – הדודות, לביבות תפוחי אדמה (לטקס) וגלידה אמריקאית. כל ירושלמי שהסתובב באותן שנים ברחוב המלך ג'ורג' זוכר את קפה אלנבי, ולכל אחד הזיכרון מגיע ממקום אחר. בני הנוער של אז וודאי זוכרים את הברזלים עליהם ישבו באזור הקפה, ואחרים אולי זוכרים את הסופגניות וה"דונטס"."

בעלי המלון[עריכת קוד מקור | עריכה]

הבניין נרכש על ידי רענן קופ בשנת 2014 ושופץ על ידו במהלך שנת 2015. רענן הוא בנו של מרדכי קופ שהיה בעליו המיתולוגי של בית הקפה טעמון ששכן במרחק הליכה מבית המלון.

אדריכלות[עריכת קוד מקור | עריכה]

תיאור המלון[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלון פעמונים מציע קבלה מרווחת ומודרנית ו- 36 חדרים מפנקים וחדשים. המלון תוכנן בקונספט של מלון דירות מודרניות ומפנקות המעניקות חוויה ייחודית ומשלימה לכל טיול בעיר ירושלים. האורחים נהנים מאירוח מוקפד הכולל צוות קשוב ומקצועי ואווירת אירוח נפלאה. לרשות האורחים אינטרנט חינם בכל שטחי המלון ובחדרים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]