טיוטה:מאליס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מאליס (MAELYS) היא חברת מוצרי טיפוח ישראלית.

החברה מייצרת ומפיצה מוצרים לטיפוח עור הפנים, תוך התמקדות בטיפול מהיר ויעיל.

באתר החברה מצוין כי: "המותג MAELYS הוקם מתוך מתוך ההבנה כי החיים בעידן שלנו נעים בקצב מסחרר וזמן הוא משאב יקר ומצרך מבוקש". כלומר, החברה שמה לה כמטרה לפתור את בעיות הטיפוח במהירות וביעילות, ובכך לחסוך ללקוחותיה את הביקורים אצל הקוסמטיקאית.

המוצר המוכר ביותר של החברה היא מסכת הבד שלהם. חברת מאליס הייתה הראשונה לזהות את טרנד מסכות הבד לעור הפנים והחלה למכור אותן בישראל. היתרונות במסכות הבד הם קלות השימוש ומהירות הפעולה של הפורמולה. לאחר קמפיין ההשקה של החברה, נשים רבות העלו לרשתות החברתיות תמונות בהן הצטלמו עם המסיכות ויצרו "באז" סביב מוצרי החברה. בעקבות ההצלחה החלה החברה בפיתוח מוצרים נוספים כמו סרומים, קרמים ומסכות נוספות ואף החלה לשווק את מוצריה בארצות הברית ובמדינות אחרות ברחבי אירופה.

הפורמולות הייחודיות במוצרי החברה מפותחים בארצות הברית, ומוגנים בפטנט. מוצרי החברה מיוצרים בישראל בשימוש הרכיבים האיכותיים ביותר. כל המוצרים MAELYS מיוצרים ונמכרים באישור משרד הבריאות, ואינם נוסו על בעלי חיים.

בתחילת שנת 2018, יצאה מאליס בקמפיין ייחודי בשיתוף עמותת מרכז גרנות למען שוויון ואהבת חינם. במסגרת הקמפיין, הנקרא "קמפיין הנשיקות של MAELYS", הופגשו זוגות שמעולם לא נפגשו, בעודם לובשים את מסכות הבד של החברה - והתנשקו לראשונה. הקמפיין העביר מסר של שוויון ואהבת האחר, ללא שיפוט וללא דעות קדומות, והעלה מודעות וגיוס תרומות לעמותת מרכז גרנות - שמטרתה להקנות ערכים של תקשורת מכבדת וסובלנית בין בני אדם.

ביום האישה הבין-לאומי לשנת 2018, הקימה החברה מיצג "תקרת זכוכית" בשדרות רוטשילד בתל אביב בשיתוף עמותת "ויצו". במיצג זה, הציבו ויצו ומאליס מיצג המדמה "תקרת הזכוכית", וממחיש כי הדרך לשוויון מגדרי עוד ארוכה. המיצג חייב את העוברים בשדרה לכופף את ראשם ולחוש את הקושי בניפוץ החסמים השונים המונעים עלייה בסולם הדרגות המקצועי והחברתי. בזמן ההליכה השפופה, יכלו ההולכים לקרוא על גבי הרצפה נתונים המשקפים את הפערים המגדריים בישראל 2018. בנוסף, נשים הוזמנו לכתוב על זכוכית זכוכית תפיסה שגויה באשר לזכותן ומעמדן של נשים, מואז לנפץ אותה באמת. מפורסמות ישראליות רבות השתתפו בקמפיין זה והצטלמו לסרטון ויראלי, ביניהן: ג. יפית, שחר פאר, רובי פורת שובל, עינת שרוף, אוה מדז'יבוז ועוד.

רשימת מוצרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאליס מציעה מספר מוצרים באתר החברה.

מסכת בד לבנה - המחליקה את עור בטיפול קצר של 10 דקות.

מסכת בד שחורה - לניקוי עמוק יותר של עור הפנים.

סרום ג'ל אינסטנט - להצערה מהירה של הפנים וטיפול בקמטים.

קרם עיניים - לטיפול בעור העדין סביב העיניים וטשטוש עיגולים שחורים.

ומוצרים נוספים נמצאים בפיתוח.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]