טיוטה:לולו אובסידאן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לולו אובסדיאן , המכונה Ruri Kurosaki ( 黒 く ろ 咲 さ き 瑠 る 璃 り Kurosaki Ruri ) בגרסה היפנית, היא דמות באנימה- יו-גי-הו! ארק פייב. היא גלגול של ריי אקאבה , כמו גם עמיתה ממדית של זוזו בויל ( מימד סטנדרטי ), סלינה ( מימד המיזוג ) ורין ( מימד הסינכרון).

לולו הוא ממימד הXz יחד עם אחיה הגדול שי אובסידאן וחברה הקרוב יוטו. לאחר הפלישה על ידי האקדמיה דואל , היא והניצולים האחרים יצרו את ההתנגדות בתגובה לפני שהיא נתפס על ידי יורי . למרות היותה הראשונה מבין עמיתיה שמוזכרת (לא כולל זוזו), לולו מופיע על המסך לאחר סלינה ואפילו רין.

כתוצאה מפעולתו של ליאו, גופתו הפיזית של לולו נספתה כשחזרה להקים את ריי אקבה . עם זאת, רוחה בסופו של דבר שורד וחי על בזוזו בויל

מראה חיצוני-[עריכת קוד מקור | עריכה]

פניה של לולו דומים לאלה של עמיתיה. יש לה עיניים אדומות, שיער סגול כהה ארוך, המשתרע על גבה התחתון אפילו כשהיא קשורה בסגנון בצורת קשת ויש לה זנבות צד קצרים יותר, לולו היא היחידה מבין עמיתיה עם שיער ארוך, לפני הפלישה לממד Xyz, לולו לבושה בשמלה צהובה ולבנה, עם הברך עם נעליים לבנות. לאחר הקמת המחתרת, לעומת זאת, היא לובשת בגדים מעשיים יותר- אפוד בצבע קרם עם שמלה שמתפצלת לשלוש, מכנסיים אפורים שחוקים, מגפיים חומים, שתי חגורות חומות וחלק אדום שמעורר את הצעיפים של יוטו ושי על מותנה הימנית.

אישיות-[עריכת קוד מקור | עריכה]

ללולו יש נימוסים נשיים מאוד חיננים, מנומסת ועדינה כלפי אחרים. זה בניגוד עמיתיה, אשר כל אחד הציג התנהגות גסה. בניגוד לרין למשל, רין תקפה באלימות יוגו לאחר שהציל אותה, לולו פשוט מחייך ומודה לקייט על שעזר לה. בדומה לזוזו שיש לה רגשות ליויה, לולו יש רגשות כלפי יוטו אליה הוא חוזר, לדברי יוטו, לולו היא נדיבה ונאמנה לחבריה, נלחמת למען מולדתם יחד עם חברי המחתרת שלהם. יוטו ציין כי הרצון של זוזו להגן על החברים שלה דומה לולו. בשל הפלישה של האקדמיה דואל, יוטו הצהיר כי לולו לעולם לא תלמד זימון במיזוג עם חיוך, טוען כי כמו יוטו ושאי, לולו פיתחה טינה עבור זימון במיזוג. היא גם הוכיחה להיות אמיצה ובטוחה, מאתגרת את יורי לדו קרב כאשר הוא עמד לתפוס אותה. כמו יויה ויוטו , היא מאמינה כי דו-קרב הוא לא כלי לעימותים אלא כדי לגרום לאנשים לשמוח ולחייך לולו למדה את האמונה הזאת מסאיה סאסאמה , שלמדה בעצמה מיושו סקאקי בעצמו.

כאשר תחת השפעת מפלצת טפיל , אישיותה של לולו הופכת אכזרית, קשה ומרושעת. זה משתרע עד לנקודה שבה היא נהנית לגרום כאב לאחרים כפי שמוצג שם היא מחייכת בהנאה כאשר רואה את קייט נופל כאשר דחפה אותו