טיוטה:יוסי חלפון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יוסי חלפון נולד ב19-בינואר 1989 הוא זמר ישראלי, אושיית רשת ושחקן.

התפרסם עם השתתפותו בתוכנית הטלוויזיה העוקבת אחר משפחתו "החלפונים באים".

יוסי חלפון
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 19 בינואר 1989 (גיל: 35)
רמת גן
מדינה ישראלישראל ישראל
תקופת הפעילות

2010

יוסי חלפון, ברשת החברתית אינסטגרם

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

חלפון נולד וגדל ברמת גן ועבר לגור בפתח תקווה בשנת 2010 , הוריו הם מירלה ז"ל ועמוס חלפון, הוא אח בכור לשישה אחים: ספיר, קורל, דדי וליפז וטופז חלפון המוכרות כהתאומות חלפון. במהלך שנת 2015 חלפון פתח את עמוד האינסטגרם שלו והחל לעלות תמונות וסרטונים שצברו המון אהדה, נכון ל-16 בפברואר 2022 עמוד האינסטגרם]] של חלפון צבר כ-32 אלף עוקבים.

קריירה וניו מדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חלפון נודע לציבור לראשונה בשנת 2010 בהשתתפותו בתוכנית הטלווזיה "מונית הכסף" עם עידו רוזנבלום, בה הצליח וזכה ב1,000 שקלים. חלפון הוא היחיד לדורות התוכנית שצוות הצילום של התוכנית צילם גם אצלו בבית ואת משפחתו לאחר הזכייה וכך בעצם נחשפה גם המשפחה לראשונה. לאחר ההשתתפות של חלפון ב"מונית הכסף," בשנת 2011 פנו מפיקים למשפחתו והחליטו ליצור על משפחת חלפון תוכנית דוקו ריאלטי בשם "החלפונים באים" העוקבת אחרי המשפחה במהלך היום יום שלהם, בחופשה באילת ובעיקר עוקבת אחרי החוויה המשפחתית שהם עוברים ביחד. התוכנית שודרה בהוט קומדי סנטרל, ערוץ 24, 22 וערוץ 10. ב-2012 חלפון החליט לנהל את אחיותיו התאומות הקטנות בתור כוכבת רשת ויוטיבריות וכינה אותן "התאומות חלפון", יוסי יחד עם אחיותיו החלו לעלות סירטוני ליפסינג ליוטיוב וצברו בסרטונים שלהם כ-4 מיליון צפיות והיו בין כוכי הרשת הראשונים בארץ, בזכות הצפיות והחשיפה הם התחילו לעשות שיתופי פעולה עם זמרים, כוכבי ריאלטי דיג'יים ושחקנים כמו: סקאזי, ליהיא גרינר, אושרי כהן, אביבית בר זוהר, מושיק עפיה, נאור אורמיה, מאור אדרי ועוד כוכבים מוכרים. בזכות ההצלחה התאומות החלו להנחות ולהשתתף בתוכניות בערוצי הטלוויזיה וברשת, הן השתתפו בתוכנית "הבנים והבנות" עונה ראשונה וניצחו בגמר, הנחו באתר האינטרנט "פרוגי", אתר הנוער של YNET, את התוכנית שלהן "התאומות בפרוגי" ועוד. במהלך התקופה שחלפון ניהל את התאומות, הוא גם השתתף ביחד עם משפחתו בעוד תוכניות טלוויזיה רבים בערוצים השונים, הם השתתפו בתוכנית "בום" עם עידו רוזנבלום, בתוכנית "דרבי קריוקי" עם השחקן שלומי קוריאט, הזמרת מיכל אמדורסקי, הזמרת עינת שרוף והקומיקאי אמירם טובים, חלפון ומשפחתו השתתפו גם בתוכנית "הטוב מכולם" עם אברי גלעד ששודרה בערוץ 13 ואף זכו בפרס של 60 אלף שקלים.

קריירה מוזיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנים אלו, חלפון פרסם קאברים של שירים ליוטיוב וצבר אהדה רבה, לאחר מכן בשנת 2017 הוציא את הסינגל הראשון שלו שנקרא "כמה טוב שבאתי", אותו כתב והלחין שרון לוי, בשנת 2018 חלפון הוציא את הסינגל השני שלו שנקרא "טעם של עוד", אותו כתב והלחין יובל מעיין ובקליפ השתתפה כוכבת הראליטי אור שפיץ. לאחר הוצאת הסינגל הראשון "כמה טוב שבאתי", חלפון החל להופיע בכל הארץ ואף גם הופיע בימי העצמאות בבמות הגדולות של פתח תקווה, רמת גן וערים נוספות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר הנוער פרוגי - יתכן שעל "התאומות חלפון" שמעתם בשנים האחרונות, אך עכשיו הגיע הזמן להכיר את אחיהן הגדול, ולא פחות מוכשר בסינגל ראשון

מלאבס פתח תקווה - יוסי חלפון החליט להגשים את עצמו

רשת 13 - קריוקי, ליפסינק וג'ימבורי: הכירו את משפחת חלפון

Mako - הגורל חיכה ליוסי חלפון מעבר לסיבוב ושלח אותו למונית של עידו רוזנבלום, שישר זיהה את הפוטנציאל

Weleed - יוסי חלפון מפציץ עם שיר חדש

יוסי חלפון ברשת החברתית פייסבוק

יוסי חלפון ברשת החברתית אינסטגרם

יוסי חלפון ברשת החברתית יוטיוב

יוסי חלפון ברשת החברתית טיקטוק