טיוטה:המקוריים - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

המקוריים (באנגלית: The Originals) היא סדרת טלוויזיה אמריקאית מסוגת דרמה על-טבעית. היא סדרת הבת של "יומני הערפד" ששודרה ברשת השידור האמריקאית The CW. העלילה מתחילה כאשר ניקלאוס מייקלסון מגיע לניו אורלינס בעקבות אזהרה שקיבל, בו נאמר שמכשפה בשם ג'יין-אן דברו זוממת נגדו. כאשר מגיע קלאוס לעיר, שהייתה בעבר בשליטת משפחתו, הוא מגלה שבעיר יש מלך חדש בשם מרסל. בעקבות קלאוס מגיע גם אלייז'ה, שמנסה לשכנע את קלאוס לקבל את מתנה שניתנה לו, וכאשר אלייג'ה נעלם, רבקה מתחילה לדאוג ומגיעה גם היא לניו אורלינס. קלאוס, אלייז'ה ושאר משפחת מייקלסון המכונים "המקוריים" מתמודדים עם חוויות קשות, אהבות ישנות וחדשות ואויבים מן העבר.

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'וזף מורגן המגלם את קלאוס

ניקלאוס מייקלסון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניקלאוס מייקלסון
Niklaus Mikaelson
ᚾᛁᚲᛚᚨᚢᛋ ᛗᛁᚲᚨᛖᛚᛋᛟᚾ
תוכנית טלוויזיה יומני הערפד
המקוריים
מספר הופעות 46 פרקים (יומני הערפד)
92 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות ג'וזף מורגן
מידע
כינויים קלאוס, ניק, בן הכִּלאַיִם המקורי, מלך הערפדים, הממזר, האלפה, החיה, היצור, התועבה
סטטוס נפטר
גיל לא ידוע (1034+)
תאריך לידה לפני 990 לספירה
גזע בן כִּלאַיִם (ערפד מקורי-איש זאב)
מין זכר
נטייה אנטי-גיבור
תאריך פטירה מאי 2026
סיבת המוות נדקר דרך הלב (בתור בן אדם\איש זאב)
נדקר על ידי עץ האלון הלבן (בתור מקורי)
דמויות קשורות
משפחה מייקל (אב חורג)
אסתר (אם)
אנסל (אב ביולוגי)
דליה (דודה)
פרייה מייקלסון (אחות)
פין מייקלסון (אח)
אלייז'ה מייקלסון (אח)
קול מייקלסון (אח)
רבקה מייקלסון (אחות)
הנריק מייקלסון (אח)
מרסל ג'ררד (בן מאומץ)
דווינה קלייר (גיסה)
קילין (גיסה)
הופ מייקלסון (בת)

ניקלאוס מייקלסון המכונה "קלאוס", הוא דמות בדיונית ראשית בסדרות יומני הערפד והמקוריים.

ילדותו[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניקלאוס מיקלסון נולד לאסתר ולאנסל בכפר קטן שבסופו של דבר יוכר בשם מיסטיק פולס בתקופת הוויקינגים, בשנת 990 לספירה. קלאוס גדל על ידי אביו החורג מייקל, כאשר שניהם מאמינים שהוא אביו האמיתי. הוריו גרו באירופה והולידו את אחותו של קלאוס, פרייה, שלאחר מכן כולם האמינו שהיא מתה, אסתר ומייקל לא יכלו לשאת באבל בשל לכתה של בתם שחשבו שמתה במגפה והחליטו לברוח לכפר קטן שכיום נקרא מדינת וירג'יניה, שם הם הולידו את 5 ילדיהם האחרים כמו כן, קלאוס. במשך חייו האנושיים בכפר קלאוס היה קרוב למשפחתו, למעט אביו החורג מייקל. מייקל היה קשה להחריד על קלאוס, הוא הפך לאדם תוקפני, אלים וקפדן אחרי שחשב שפרייה מתה, תמיד ניסה ללמד את ילדיו לשרוד כדי שלא יאבד עוד ילד. במקרה של קלאוס, מייקל התעלל בו בשל התנהגותו האימפולסיבית והבלתי נסבלת, מייקל התאכזב רק בכל מה שקלאוס עשה והכה אותו שוב ושוב לאורך כל חייו. קלאוס היה מלא אהבה ורצה שיאהבו אותו בתמורה ובילדותו פיתח את תחביבו העיקרי שהיה ציור. כשקלאוס הפך לערפד מקורי ועורר את קללת הזאב (שירש מאביו הביולוגי) לאחר שהרג בן אדם. מזגו הנפשי ורגשותיו, יחד עם הנזק הפסיכולוגי של אכזריותו של מייקל, הפכו את קלאוס לאדם אלים ואכזרי, בדומה לאביו החורג, מייקל. לאחר שקלאוס הפך לאיש זאב זהותו האמיתית של אביו מתגלת ומייקל צד והרג את אביו של ניקלאוס ואת כל בני משפחתו, מבלי להבין כי הדבר יבעיר מלחמה בין ערפדים לבין אנשי זאב שנמשכה לאורך הדורות. בתגובה על מעשיו של מייקל, רצח קלאוס את אמו והפליל את מייקל במעשה. אחרי שהרג את אסתר, משפחתו התפזרה וקלאוס נשאר עם אחותו רבקה לקבור את אסתר. רבקה הבטיחה לעולם לא להפנות אליו את גבה, וכך גם אחיו אלייז'ה. הם נשבעו זה לזה שהם יישארו יחד לעד ולתמיד "Always and Forever".

במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנו מקבלים פלאשבקים למהלך חייו של קלאוס במשך השנים.

מתישהו בתחילת המאה ה-18,קלאוס, יחד עם אלייז'ה, רבקה וקול הפליגו ברחבי העולם, בסופו של דבר הגיעו לנמל של של המקום שבסופו של דבר יקימו האחים את העיר ניו אורלינס.בשנת 1820 קלאוס, אלייז'ה ורבקה חיו בניו אורלינס, הם התגוררו בניו אורלינס בבית המושל ושילמו לו זהב כדי לשמור על שקט על קיומו של ערפדים. יום אחד אירגן המושל מסיבה למייקלסונים. לאחר שקלאוס ראה שרבקה מתאהבת בבן המושל וחושקת בו, עקב התגוננתו של קלאוס על אחותו בטענה שאך אחד לא מספיק טוב בשבילה הוא הורג את בן המושל. הם נכחו בהלוויה שלו. שם, קלאוס הבחין בגבר שמצליף בילד המתוחזק אצלו בתור עבד. קלאוס מציל את הילד; ומחליט לטפל בו. הוא שואל אותו מה שמו, הילד אומר לקלאוס שאין לו שם. קלאוס נותן לידי את השם "מרסלוס" ומאמץ אותו. בשנת 1919 בניו אורלינס במקרה מצער בשנים אלו המשפחה נכחה באופרה המקומית, כאשר מייקל הגיע התחיל בלאגן באולם וקלאוס ורבקה ראו את מרסל נדקר בידי אשת זאב והאמינו שהוא אכן מת, לכן החליטו לעזוב את העיר והתחילו לברוח. בשנות ה-20 של המאה ה-20 קלאוס בילה בעיקר באירופה כאשר היה במנוסה מאביו מייקל, בין השנים אלו פגש את הערפד סטפן סלבטור בשיקגו. בשנת 2010 קלאוס מגיע בחזרה למיסטיק פולס לראשונה מאז ילדותו בעלילות "יומני הערפד", קלאוס מגיע לעיירה במטרה לשבור את קללת אבן הירח שתעניק לו בחזרה את צורתו כאיש זאב וכך יהפוך לבן כלאים של ערפד מקורי ואיש זאב והיצור הכי חזק ביקום. במהלך העונות קלאוס עבר המון אירועים משמעותיים בחייו, הוא פיתח יחסים עוינים להמון אנשים בסדרה אבל לא רק, אלא גם יחסי אהבה, הוא התאהב בערפדית קרוליין פורבס, והכיר את היילי מרשל אשת הזאב שאתה בילה לילה אחד.

לאחר תקופתו של קלאוס במיסטיק פולס קלאוס נאלץ לחזור בחזרה לעיר ניו אורלינס כי מקבל אזהרה שמכשפה שם רוקמת סביבו מזימה. כך מתחילים אירועי "המקוריים", ב-2012 קלאוס שב לעיר שם אלייז'ה מוצא אותו ואומר לו שהוא גילה מי המכשפה שפועלת נגדו. אלייז'ה מספר לקלאוס שהיילי בהריון ממנו והוא זועם, מאמין שהיילי שכבה עם מישהו אחר ולא מאמין שמה שהם אומרים הוא האמת כי הרי ערפדים לא יכולים להוליד ילדים. כשהוא עוזב, הוא נוהם להם להרוג את היילי ואת התינוק. באותו יום שהגיע לניו אורלינס פוגש את מרסל אשר האמין שנהרג במאורעות 1914, קלאוס מגלה כי מרסל השתלט על העיר ובמשך השנים הכתיר את עצמו כשליט, קלאוס מתעצבן ונחוש להחזיר למשפחתו את השליטה בעיר, לאחר זמן קצר פוגש קלאוס את קאמיל אוקונול, שבמהלך הסדרה נחושה להוציא מקלאוס את הרוע שיש בו ומאמינה שיש בו טוב. במהלך הסדרה קלאוס גודל מבחינה אישיותית ואכפת לו מהילד שטרם נולד לו. במשך התקופה בניו אורלינס הוא פוגש המון אויבים ישנים וחדשים ומתמודד עם המון קשיים אך הוא גדל לאהוב את משפחתו ואפילו הקריב את חיו בשבילם המון פעמים. כשבתו גודלת להיות נערה צעירה יש סכנה שנשקפת לחייה, שם מוצא קלאוס את סופו כאשר מקריב את חיו בשביל בתו, ואיתו הולך גם אחיו אלייז'ה.

דניאל גיליס המגלם את אלייז'ה

אלייז'ה מייקלסון[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

אלייז'ה מייקלסון
Elijah Mikaelson
ᛖᛚᛇᚨᚺ ᛗᛁᚲᚨᛖᛚᛋᛟᚾ
תוכנית טלוויזיה יומני הערפד
המקוריים
מספר הופעות 24 פרקים (יומני הערפד)
90 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות דניאל גיליס
מידע
כינויים האח האצילי, האציל, קפטן התנשאות, טיפש סנטימנטלי
סטטוס נפטר
גיל לא ידוע (1049+)
תאריך לידה 987-988 לספירה
גזע ערפד מקורי
מין זכר
נטייה אנטי-גיבור
תאריך פטירה מאי 2026
סיבת המוות נדקר דרך הלב (בתור בן אדם)
נדקר על ידי עץ האלון הלבן (בתור מקורי)
דמויות קשורות
משפחה מייקל (אב)
אסתר (אם)
דליה (דודה)
פרייה מייקלסון (אחות)
פין מייקלסון (אח)
קלאוס מייקלסון (אח למחצה)
קול מייקלסון (אח)
רבקה מייקלסון (אחות)
הנריק מייקלסון (אח)
דווינה קלייר (גיסה)
קילין (גיסה)
אנטואנט סיאנה (ארוסה לשעבר)
הופ מייקלסון (אחיינית)

אלייז'ה מייקלסון הוא דמות בדיונית ראשית בסדרות יומני הערפד והמקוריים.

ילדותו[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלייז'ה מייקלסון הוא השלישי מבין ילדיהם של מייקל ואסתר, הוא הראשון מבין אחיו להיוולד בכפר קטן שבסופו של דבר יוכר בשם מיסטיק פולס בתקופת הוויקינגים, במאה הראשונה לספירה. אובדן בתם הבכורה הקשה על מייקל והוא הוכיח את עצמו כאבא קפדן מאוד, שחששו ממנו כל ילדיו. לאלייז'ה היה קשר הדוק עם אמו, נוסף על כך, אליז'ה היה קרוב מאוד לאחיו, למעט פין, שמעולם לא התאושש מאובדן פרייה ולא חבר לאחיו החדשים. אליז'ה היה הקרוב ביותר לניקלאוס ורבקה, ולאחיו הצעיר קול. לאחר מות אחיו הנריק אסתר ומייקל היו הרוסים, כדי להבטיח ששאר בני משפחתם יישארו בחיים, אסתר השתמשה בכישוף כדי להפוך את ילדיה לבני אלמוות. לאחר שהפך לערפד, אליז'ה, יחד עם משפחתו, וידאו כי עץ האלון הלבן, חולשתם האמיתית היחידה, יושמד. עם זאת, הטבע הגיב נגדם, ועל כל כוח, אמורה להיות חולשה, כך העונש שהם קיבלו על להפר את איזון הטבע הוא התאווה לדם, כך הם הפכו לערפדים הראשונים. לאחר מות אמם, אלייז'ה ביחד עם אחיו רבקה וקלאוס והבטיחו את לשני את השבועה שהם יהיו ביחד לעד ולתמיד "Always and Forever".

במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנו מקבלים פלאשבקים למהלך חייו של אלייז'ה במשך השנים.

מתישהו בתחילת המאה ה-18, אלייז'ה, יחד עם קלאוס, רבקה וקול הפליגו ברחבי העולם, בסופו של דבר הגיעו לנמל של של המקום שבסופו של דבר יקימו האחים את העיר ניו אורלינס. בשנת 1820, אלייז'ה, קלאוס ורבקה התגוררו בניו אורלינס בבית המושל ושילמו לו זהב כדי לשמור על שקט על קיומו של ערפדים. יום אחד אירגן המושל מסיבה למייקלסונים. שם אלייז'ה התחבר עם מכשפה בשם סלסט וניהלו מערכת יחסים רומנטית. לאחר שקלאוס הורג במסיבה את בנו של המושל הם הולכים להלוויה, שם קלאוס מצרף את מרסל למשפחה. לאחר מכן באותה שנה קלאוס הורג את סלסט ואלייז'ה שומר לו טינה על כך. בשנת 1919 לאחר שהמשפחה נכחו בהצגה בבית האופרה המקומי בניו אורלינס, התחולל בלאגן כשמייקל הגיע לצוד את ילדיו. דחק אליז'ה לאחיו לברוח מהמקום. מייקל שרף את בית האופרה, אלייז'ה אמר לקלאוס ורבקה לברוח בזמן שהוא עיכב את אביו לזמן קצר. קלאוס ורבקה עזבו את העיר והותירו אחיהם הגדול מאחור. בשנת 2010 אלייז'ה מגיע בחזרה למיסטיק פולס בעלילות "יומני הערפד" לאחר השמועות שרצות סביב זה שקלאוס מגיע לעיר כדי לשבור את קללת אבן הירח. אלייז'ה נחוש לפגוע בקלאוס עקב נקמה בכך שהוא חושב שהוא הרג את משפחתם. לאחר שאלייז'ה כורת ברית עם החבורה של מיסטיק פולס מתברר לו שקלאוס בכלל לא הרג את אחיו וקלאוס אומר לאלייז'ה שאם יהרוג אותו לעולם לא יגלה איפה האחים שלו, אלייז'ה בוגד בהם ובורח עם קלאוס עד שהוא תוקע יתד באלייז'ה. זמן קצר באותה שנה אלייז'ה חוזר לחיים ומתיישב עם אחיו לזמן קצר במיסטיק פולס. ב-2012 לאחר שנודע לאלייז'ה שהיילי מרשל נכנסה מקלאוס להריון הוא וקלאוס מגיעים לניו אורלינס, הוא משכנע את קלאוס להתחשב בהיילי ולא לברוח מהבעיות שלו. במהלך הסדרה אלייז'ה רוב הפעמים לוקח חסות על שמירת האיזון הנפשי של קלאוס, הוא מתמודד עם כל האויבים שעומדים מול המשפחה. הוא מתאהב בהיילי מרשל והם מתחילים לפתח מערכת יחסים עמוקה. לאחר שאחותו של אלייז'ה, פרייה, חילקה את הקסם האפל השוכן בבתו של קלאוס הופ, בין האחים כל אחד נאלץ לעבור לחלק אחר של כדור הארץ ולא להתראות יותר אחד עם השני לעולם, אלייז'ה נפרד מאחיו ולא מסוגל לשאת לעולם את הפרידה מאחיו מבקש ממרסל ווינסנט שימחקו את זכרונותיו מהשבועה של המשפחה לעד ולתמיד "Always and Forever" ולמעשה שוכח ממשפחתו, ומגיע לניו יורק, שם הוא מכיר את אנטואנט ומתארס אליה והם עוברים למינסק בצרפת. בשנת 2026 קלאוס מגיע לאחיו אשר לא זוכר אותו ומבקש את עזרתו, אלייז'ה אשר רק שמע על אחיו אך החל לתעב אותו מסרב לחזור לניו אורלינס. לאחר מכן הוא נאלץ לחזור כי שוקפת סכנה לארסותו. הוא הפך ליריבו של קלאוס ולאחר קרב בין אמה של אנטואנט גרטה לבין היילי, היילי נהרגת ביחד עם גרטה ואלייז'ה אשר לא זוכר את היילי צופה בה נשרפת בלהבות. לאחר כמה תקריות אלייז'ה נזכר בחייו והוא מלווה את פרייה וקילין לחופה ומתייחד עם משפחתו מחדש. כשהקסם האפל חוזר לאחייניתו הופ, קלאוס מחליט שהוא מציל את בתו ומקריב את חייו בשבילה וכך גם עשה אלייז'ה ושני האחים מתו יחדיו.

קלייר הולט המגלמת את רבקה

רבקה מייקלסון[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

רבקה מייקלסון
Rebekah Mikaelson
ᚱᛖᛒᛖᚲᚨᚺ ᛗᛁᚲᚨᛖᛚᛋᛟᚾ
תוכנית טלוויזיה יומני הערפד
המקוריים
מספר הופעות 37 פרקים (יומני הערפד)
49 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות קלייר הולט
מידע
כינויים בקס, בקה, ברבי קלאוס, האחות מקורית, בלונדי, השטן, הכלבה המקורית, דודה בקס
סטטוס בחיים
גיל לא ידוע (1000+)
תאריך לידה המאה הראשונה לספירה
גזע ערפדית מקורית
מין נקבה
נטייה אנטי-גיבור
סיבת המוות נדקרה דרך הלב (בתור בן אדם)
דמויות קשורות
משפחה מייקל (אב)
אסתר (אם)
דליה (דודה)
פרייה מייקלסון (אחות)
פין מייקלסון (אח)
אלייז'ה מייקלסון (אח)
קלאוס מייקלסון (אח למחצה)
קול מייקלסון (אח)
הנריק מייקלסון (אח)
הופ מייקלסון (אחיינית)
מרסל ג'רארד (ארוס)
דווינה קלייר (גיסה)
קילין (גיסה)

רבקה מייקלסון היא דמות בדיונית ראשית בסדרות יומני הערפד והמקוריים.

ילדותה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רבקה מייקלסון היא הבת השישית מבין ילדיהם של מייקל ואסתר, היא נולדה בכפר קטן שבסופו של דבר יוכר בשם מיסטיק פולס בתקופת הוויקינגים, במאה הראשונה לספירה. רבקה, כמו רוב אחיה נולדה כמכשפה. במשך ילדותה סבלה כמו אחיה מאביהם המאיים ורבקה בעיקר הגנה על אחיה קלאוס שאביהם מייקל נהג להתעלל בו באופן קבוע. אחרי מות אחיה הנריק, אימה של רבקה אסתר ואביה מייקל היו הרוסים, כדי להבטיח ששאר בני משפחתם יישארו בחיים, אסתר השתמשה בכישוף כדי להפוך את ילדיה לבני אלמוות, כך רוב האחים איבדו את יכולות הקסם שלהם. לאחר שהפכו לערפדים, משפחת מייקלסון וידאו כי עץ האלון הלבן, חולשתם האמיתית היחידה, יושמד. עם זאת, הטבע הגיב נגדם, ועל כל כוח, אמורה להיות חולשה, כך העונש שהם קיבלו על להפר את איזון הטבע הוא התאווה לדם, כך הם הפכו לערפדים הראשונים. לאחר שאחיה של רבקה, קלאוס, הרג את אמם והפליל את מייקל, רבקה הייתה הרוסה. ואז היא, ביחד עם אחיה אלייז'ה וקלאוס הבטיחו את לשני את השבועה שהם יהיו ביחד לעד ולתמיד "Always and Forever".

במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1002 לספירה, מספר שנים לאחר שהפכו לערפדים בעת שנמלטו ממייקל לאחר מות אמם, רבקה, יחד עם אחיה היו במנוסה במשך זמן רב וניזונו מאנשים באזורי הכפר. יום אחד גילו האחים שהאנשים שהם הרגו הם בעצם אנשי אצולה מהמעמד הגבוה, רבקה הציעה לגנוב את הבגדים ולהתחזות לקורבנות, כיוון שנסעו לטירה סמוכה. במשך הזמן המייקלסונים התאימו עצמם לבית האצולה, לאחר תקרית שהפכה את המשרת שלהם, לוסיין לאחד מהם (באותו זמן, המונח "ערפד" טרם הומצא עדיין) אורורה אהובתו של קלאוס רצתה להפוך לאחת מהם, והתחננה בפני קלאוס שיהפוך אותה לערפדית כפי שעשה ללוסיין, אבל הוא סירב. כך, רבקה נכנסה אל אורורה ומצאה אותה עם פרקי ידיה מדממים, והיא הייתה מחוסרת הכרה. רבקה, אשר מן האירוע עם לוסיין, ידעה כי הדם שלהם יכול לרפא את החיים, נתנה לאורורה, לאחר שרבקה עזבה אורורה התאבדה והפכה לערפדית. זמן מה לאחר מכן הגיעו השמועות מן הטירה לכפר, על שדים הניזונים מדם אנושי. המייקלסונים הבינו כי הם התגלו, וכי בקרוב אביהם יהיה עליהם. והם ברחו מצרפת. מתישהו בתחילת המאה ה-18, רבקה, יחד עם קלאוס, אלייז'ה וקול הפליגו ברחבי העולם, בסופו של דבר הגיעו לנמל של של המקום שבסופו של דבר יקימו האחים את העיר ניו אורלינס. בשנת 1820, אלייז'ה, קלאוס ורבקה התגוררו בניו אורלינס בבית המושל ושילמו לו זהב כדי לשמור על שקט על קיומו של ערפדים. רבקה התאהבה בבנו של המושל אמיל ורצתה להפוך אותו לערפד כדי שיוכלו להיות ביחד לנצח. עם זאת, כשביקשה את רשות אחיה, קלאוס סירב בתוקף. יום אחד אירגן המושל מסיבה למייקלסונים שם קלאוס הרג את בן המושל. מספר ימים אחר כך הם הולכים להלוויה, שם קלאוס מצרף את מרסל למשפחה. כשמרסל גדל הוא ורבקה גדלו לאהוב אחת השני וניהלו בסתר מערכת יחסים רומנטית. כשקלאוס גילה על המעשה הוא זעם על רבקה ובתור עונש הוא תקע יתד בליבה ושם אותה בארון, ב-1887 הוא העיר אותה מחדש. בשנת 1919 לאחר שהמשפחה נכחו בהצגה בבית האופרה המקומי בניו אורלינס, התחולל בלאגן כשמייקל הגיע לצוד את ילדיו. דחק אליז'ה לאחיו לברוח מהמקום. מייקל שרף את בית האופרה ומרסל נפגע, אלייז'ה אמר לקלאוס ורבקה לברוח בזמן שהוא עיכב את אביו לזמן קצר. קלאוס ורבקה עזבו את העיר והותירו אחיהם הגדול מאחור והגיעו לשיקגו, שם הכירו את הערפד סטפן סלבטור. בשנת 2010 לאחר כ90 שנים שהייתה בתור ארון לאחר שקלאוס תקע בה יתד בשנית, במאורעות "יומני הערפד", קלאוס החזיר לתחייה את אחותו. ביחד עם אחיה התגוררה במיסטיק פולס במשך כמה שנים. ב-2012 רבקה וחברה מאט שהכירו במיסטיק פולס מטיילים ברחבי העולם, במאורעות "המקוריים". אחיה אלייז'ה מיקלסון מתקשר אליה ומספר לה. שעזב לניו אורלינס, הוא מגלה לה שמרסל ג'רארד עדיין בחיים. רבקה מופתעת מהידיעה ומגיעה לעיר. שם היא מכירה את היילי מרשל, שנכנסה להריון מקלאוס ורבקה חיה עם משפחתה בביתם ברובע הצרפתי. בסוף הסדרה רבקה ומרסל מתחתנים ורבקה הופכת לבת תמותה.

פיבי טונקין המגלמת את היילי

היילי מרשל[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

היילי מרשל
Hayley Marshall-Kenner
תוכנית טלוויזיה יומני הערפד
המקוריים
מספר הופעות 8 פרקים (יומני הערפד)
85 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות פיבי טונקין
מידע
שם אמיתי אנדראה לבונייר
סטטוס נפטרה
תאריך לידה 6 ביוני 1991
גזע בת כִּלאַיִם (ערפדית-אשת זאב)
מין נקבה
תאריך פטירה מאי 2026
סיבת המוות נחתכה בצווארה (בתור אשת זאב)
נשרפה באור שמש (התאבדה)
דמויות קשורות
משפחה הופ מייקלסון (בת)
ג'קסון קנר (בעל לשעבר)
במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]



שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

מרסלוס ג'רארד
Marcellus Gerard
תוכנית טלוויזיה המקוריים
מספר הופעות פרק אחד (יומני הערפד)
90 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות צ'ארלס מייקל דיוויס
מידע
כינויים מרסל
סטטוס בחיים
תאריך לידה 1810
גזע ערפד מקורי מכושף (ערפד רגיל משודרג)
מין זכר
סיבת המוות צוואר שבור (בתור בן אדם)
הוצאת לב מהמקום (בתור ערפד רגיל)
דמויות קשורות
משפחה קלאוס מייקלסון (אב מאמץ)
רבקה מייקלסון (ארוסה)
הופ מייקלסון (אחות מאומצת)


מרסל ג'רארד[עריכת קוד מקור | עריכה]

ילדותו[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

קאמיל אוקנול
Camille O'Connell
תוכנית טלוויזיה המקוריים
מספר הופעות פרק אחד (יומני הערפד)
52 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות ליה פייפס
מידע
סטטוס נפטרה
גיל 25
תאריך לידה 1988
גזע בת אדם (לשעבר)
ערפדית
מין זכר
מקצוע ברמנית (לשעבר)
פסיכולוגית
תאריך פטירה 2014
סיבת המוות התאבדות (בת אדם)
נשיכת זאב (ערפדית)
דמויות קשורות
משפחה שון אוקונול (אח תאום)
קירן אוקונול (דוד)
דקלן (בן-דוד)

קאמיל אוקונול[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דווינה קלייר
Davina Claire
תוכנית טלוויזיה המקוריים
מספר הופעות 54 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות דניאלה קמפבל
מידע
סטטוס בחיים (חזרה לחיים)
גיל 32\27
תאריך לידה 1994-1995
גזע מכשפה
מין נקבה
דמויות קשורות
משפחה מארי אליס קלייר (אם קדמונית)
קול מייקלסון (בעל)
פרייה מייקלסון (גיסה)
פין מייקלסון (גיס)
אלייז'ה מייקלסון (גיס)
קלאוס מייקלסון (גיס)
הנריק מייקלסון (גיס)
קילין (גיסה)
הופ מייקלסון (אחיינית)

דווינה קלייר[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרייה מייקלסון
Freya Mikaelson
ᚠᚱᛖᛃᚨ ᛗᛁᚲᚨᛖᛚᛋᛟᚾ
תוכנית טלוויזיה המקוריים
מספר הופעות 54 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות ריילי וולקל
מידע
סטטוס בחיים
גיל 1054
תאריך לידה 972 לספירה
גזע מכשפה
מין נקבה
דמויות קשורות
משפחה מייקל (אב)
אסתר (אם)
דליה (דודה)
פין מייקלסון (אח)
אלייז'ה מייקלסון (אח)
קלאוס מייקלסון (אח למחצה)
קול מייקלסון (אח)
הנריק מייקלסון (אח)
הופ מייקלסון (אחיינית)
דווינה קלייר (גיסה)
קילין (אישה)

פרייה מייקלסון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ילדותה[עריכת קוד מקור | עריכה]
במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

וינסנט גריפית'
Vincent Griffith
תוכנית טלוויזיה המקוריים
מספר הופעות 54 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות יוסוף גייטווד
מידע
סטטוס בחיים
גיל 30+
תאריך לידה 1980+
גזע מכשף
מין נקבה
דמויות קשורות
משפחה אווה סינקלייר (אישה לשעבר)

וינסנט גריפית'[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

ג'ושוע רוזה
Joshua Rosza
תוכנית טלוויזיה המקוריים
מספר הופעות 43 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות סטיבן קרוגר
מידע
סטטוס נפטר
גיל 35
תאריך לידה 1991
גזע בן אדם (לשעבר)
ערפד
מין זכר

ג'וש רוזה[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:דמות בדיונית

פרמטרים ריקים [ רקע חברים ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

הופ מייקלסון
Hope Mikaelson
תוכנית טלוויזיה המקוריים
מורשות
מספר הופעות 57 פרקים (המקוריים)
גילום הדמות דניאל רוז ראסל
סאמר פונטנה (בילדותה)
מידע
סטטוס בחיים
גיל 17
תאריך לידה 2 במאי 2012
גזע בת כלאים (מכשפה,אשת זאב,ערפדית)
מין נקבה
דמויות קשורות
משפחה מייקל (סב)
אסתר (סבתא)
קלאוס מייקלסון (אב)
היילי מרשל-קנר (אם)
דליה (דודה)
פרייה מייקלסון (דודה)
פין מייקלסון (דוד)
אלייז'ה מייקלסון (דוד)
קול מייקלסון (דוד)
הנריק מייקלסון (דוד)
ג'קסון קנר (אב חורג)
דווינה קלייר (דודה)
קילין (דודה)
מרסל ג'רארד (אח מאומץ)

הופ מייקלסון[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]