טיוטה:המסע לארבעת הכוכבים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עלילה הסיפור מתמקד בשלוש דמויות, וארו, ניקה ומאק, ולכל אחת מהן יש ספר משלו, והספר האחרון מקבץ את כולם יחדיו. הסיפור הכללי של הקומיקס הוא שיש 4 כוכבים שהם כולם חלק מאימפריית ארבעת הכוכבים. הזוקים, מדוזות שהתפתחו אבולוציונית והתחילו לכבוש כוכבים, כובשים בהדרגה את ארבעת הכוכבים "אלפא", "בטא", "גאמא" ו"דלתא". אבל עדיין יש תקווה ליושבי הכוכבים! בכל אחד מהכוכבים יש מפתח, ואם מסובבים את כולם משתחרר נשק שמסוגל לנצח את הזוקים.

הספר הראשון וארו, אדם שחובש תמיד מסכה מסיבה לא ברורה, נמצא בכוכב אלפא בזמן תקיפה של הזוקים. הוא בורח ליער, ופוגש את המחתרת שמספרים לו על המפתחות. הוא רוצה לעזור להם לסובב את המפתחות, והוא יוצא כדי לסובב את המפתח שבכוכב שלו, אך הוא מגלה שיש נשק קטלני ששומר על המפתח. הוא כמעט נהרג ומנהיג המחרתרת, יצור לא מזוהה שתמיד לובש חליפה ולא יודעים עליו כלום ששמו הוא צל, מציל אותו ברגע האחרון. הם חושבים שאין דרך לעבור את הנשק, ואז וארו מגלה שיש בתוכו רסיסים של הנשק שמסוגלים לעזור להם איך להביס את הנשק.

הספר השני ניקה היא ילדה בת שש עשרה בכוכב בטא, והיא נשלחת לכלא בכוכב הזוקים. היא יודעת כבר על המפתחות ממזמן, אבל היא צריכה לברוח מהכלא. היא נעזרת בשותפתה לתא כדי ליזום תכנית בריחה, והיא כמעט מצליחה עד שברגע האחרון היא וחברתה נתפסות על ידי זוקים, ומוצאות להורג. ניקה נפרדת מחברתה ומובלת אל חדר שהו אמורים לירות בה אבל היא ניצלת בסוף על ידי חברתה שסופגת במקומה את הירייה, ומתה. ניקה מצליחה לברוח ומסובבת את המפתח.

הספר השלישי מאק הוא ילד בן חמש עשרה שגר עם הוריו בכוכב גאמא כשהזוקים פולשים לכוכב וחוטפים את הוריו. הוא מתחמק מהזוקים אבל מהר מעוד הוא מתחרט ורוצה להגיע לכלא כדי להחזיר את הוריו. הוא מתחפש לזוק והולך אל בית הכלא להחזיר את הוריו, ושם שומר אחר בכלא פולט משהו על מפתחות. מאק נקרע בין ללכת להוריו או לסובב את המפתח. לבסוף הוא מחליט להשיאיר את הוריו מאחור ולסובב את המפתח, אך מחכה לו הפתעה.

יפתח שניר יפתח שניר הוא צייר קומיקס בן שלוש עשרה שכתב כבר שני ספרים שנמכרו בפסטיבל אייקון. הוא גיק.

אלן גילמן ספר זה הוא ספרו הראשון. אלן הוא יוטיובר ויש לו ערוץ גיקים. הוא גיק.

איליה לייטר איליה לייטר הוא גיימר, והוא העלה את הרעיון המקורי לסיפור והציע כל מני דברים לספר.