טיוטה:אירנה גנין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אירנה גנין[עריכת קוד מקור | עריכה]

אירנה גנין(נולדה ב-‏8 דצמבר 1961‏) היא סגנית ומ"מ ראש העירייה, מחזיקת תיק הקליטה.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אירינה גנין, בת 51, בעלת תואר שני בפדגוגיה. לפני שעלתה ארצה, בגיל 29, במהלך 12 שנים לימדה בבית-ספר, מילאה את מקומו של סגן מנהל בית-ספר ולימדה הוראה במכללה בברית המועצות.

עלתה ארצה לפני 22 שנים ומאז גרה בעיר בת-ים. מ-1991 ועד 1993 החלה בעבודה ציבורית התנדבותית בה עזרה לתושבי העיר, העולים החדשים, שעלו ארצה כמוה.

מ-1993 עבדה כאחראית במחלקת קליטת עלייה בעיריית בת-ים. לאחר סיום תפקידה בשנת 1996 ועד ל-2003 החלה לעבוד במחלקת פניות הציבור של עיריית בת-ים וטיפלה בכל הסוגיות שהתעוררו לתושבי העיר.

בשנת 1999 הצטרפה להקמת מפלגת ישראל ביתנו עם חה"כ אביגדור ליברמן.

מיום הפיגוע בדולפינריום בשנת 2001 ועד היום אירינה מסייעת לנפגעי הדולפינריום והמשפחות השכולות ורואה בכך חובה וזכות.

אירינה קידמה את פרויקט הרכבת הקלה שהכניס לעיר כ-220 מיליון ש"ח, ובנוסף העיר קיבלה מענק של 5 מיליון ש"ח על קבלת הפרויקט.

לפני 10 שנים, נבחרה לראשונה למועצת העיר כאשר הובילה את מפלגת ישראל ביתנו עם 3 מנדטים. עקב ההצלחה התמנתה לתפקיד סגנית ראש העיר. בשנת 2005 זכתה בפרס פוליטיקאית השנה בטקס פרסי "אשת השנה בקהילה היהודית 2005" בברוקלין, ניו יורק.

גם בבחירות האחרונות בשנת 2008, שמרה על כוחה עם 3 מנדטים. אומנם ישבה באופוזיציה ולא בקואליציה אך אירינה ושאר חברי רשימת ישראל ביתנו בבת-ים היו פעילים בכל ועדות העירייה. אירינה מכהנת כחברה בועדת ביקורת, ועדת מכרזים של חברת חוף בת-ים, ועדת קליטה, ועדת מינויים ,ועדת כספים וועדת הנחות.

כחברת מועצה המשיכה לעזור לאלפי תושבים בכל סוגיה שעלתה. הצליחה להביא לבת-ים תוכנית חדשה, את תוכנית מקבצי הדיור לגיל הזהב הכוללת 200 דירות - משרד הקליטה ישלם לעיריית בת-ים שכירות עבור הדירות למשך 15 שנים בגלל שמקבצי הדיור יהיו שייכים לעיריית בת-ים. תוכנית זהה מתוכננת עבור צעירי העיר שתוביל להוזלת מחירי הדיור.

אירינה פועלת רבות על מנת לקדם בנייה נכונה של פרויקט תמ"א-38 כך שכל דירה תקבל ממ"ד ופועלת בכדי לבטל את החלטת ועדת משנה שמייקרת את אגרת החנייה ליזמים והופכת את פרויקט תמ"א-38 ללא כדאי ובעקבות זאת היזמים אינם מעוניים לבצע את פרויקט תמ"א-38 בבת-ים. בנוסף, אירינה מקדמת את פרויקט בינוי פינוי, אשר לא יעמיד את תושבי העיר בסיכון לאבד את ביתם לעומת פרויקט פינוי בינוי.

במשך הקדנציה היו תלונות רבות מתושבי העיר בנוגע לטיפול המשטרה בעיר. בדצמבר 2012 התקיימה פגישה עם השר לביטחון הפנים בבת-ים על מנת לקדם פרויקט של משטרה מוניציפאלית בבת-ים בכדי לשמור על שלום תושבי העיר. בסוף חודש יוני האחרון המשרד לביטחון הפנים אישר את הפרויקט בבת-ים ובחודשים הקרובים הוא יצא לפועל.




Cr: כל הזכויות שמורות לאתר בת ים מחדשת מרגשת ולאתר הפיסבוק של גב' אירנה גנין. כמו כן ליוצר הערך -20W.F.Y18-