טיוטה:אהבה לטינית

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אהבה לטיניתספרדית Amor Latino) היא טלנובלה ארגנטינאית שהופקה על ידי הפקות סנטרל פארק ועל ידי המפיקה בפועל סופיה איסגירה בשנת 2000.

הטלנובלה נוצרה על ידי ראול לסאונה. היא התחילה את שידוריה ב-1 באוגוסט 2000 והסתיימה בדצמבר 2000.

בשיתוף עם ארצות הברית שיר הנושא של הסדרה בוצע על ידי הזמר חביאר רמסר. בכיכובם של קורימה טורס, דייגו ראמוס, אנה קלאודיה טלנסון, דורה בארט, ארתורו מאלי ומריו קימארו.

תקציר הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרננדו ונאצ'ו הם זוג אחים הוללים שטסים ברחבי העולם ונהנים מחיים טובים דודתם פלומה רוצה שהם התחתנו התמסדו וינהלו את חברת הטיסה המשפחתית. הסדרה על אהבה קומדיה העלילה מתמקדת בין ארגנטינה למיאמי וגם בערים רבות בקאריביים .

פרננדו ונאצ'ו הם לא רק רודפי שמלות הם בעלים של חברת טיסה שנקראת אמריקן אוויאשן שבה המשפחה חלק מהמניות האחים עובדים בה עם בתו של לאנדרו שהוא בעצם נשיא החברה. בגלל מעשי הקונדס שלהם תפקידיהם מתהפכים הפעולה מתחילה במיאמי. נצאו ופרננדו הם קןרבן של נקודת התורפה שלהם : נשים בבואנוס איירס מנסה פלומה בכל מחיר להחזיר לידה את נשיאות החברה כי רק עכשיו נלקחה. כדי שזה יצליח לה היא רוקמת תוכנית מרושעת ומפתה את לאנדרו השותף החדש שלה תוכניתה לחתן את אחייניה עם היורשות הצעירות מכאן הכל מסתבך בתו של לאנדרו חוזרת מאצות הברית כאשר סיימה את לימודיה. ובערב היא תיקרא לעיתונות. לאנדרו נרגש. מרינה וולאז בתו של לאנדרו חוזרת מארצות הברית אחרי שסיימה את לימודיה ובערב היא תיקרא לעיתונות. לאנדרו מחליט לשנות את שמה של החברה לעסק משפחתי. מרינה היא בתו של לאנדרו והיא

מכירה האחים ולכן משכנעת את רוטיזה להתחזות לה ומרגע זה רוטיזה היא נשיאת החברה. ומרינה"מזכירה"שלה. אבל לאונל החבר של מרינה מתנגד למשחק המטרה שלו בעצם להשתלט על החברה באמצעות מרינה ומחליט לזרז את הנישואין. אבל הוא לא יודע שלאנדרו מסתיר סוד גדול זהו הקלף המנצח ולאונל יודע איך לשחר בזמן הנכון .

אנדריאנה ומרטין שני מפקדים חברים חברים של נאצו ופרננדו בם גרים באותה דירה והם כמו שמן ומים אנדראה מסודר ובחינתו הכל צריך להיות מסודר במקום. במקום זאת מרטין ההפך ממנו יש בניהם קרבות הם סוף משלימים. רוטיזה מסונברת מפרננדו אך לבסוף היא מגלה שהיא מאוהבת בנאצו ושהוא הגבר בחייה. וכך הם מסתירים את אהבתם ימים רבים ומרינה מגלה שהיא מאוהבת בפרננדו וזה מכעיס אותה. לפרננדו ולנאצו לא ידועה ההרגשה המוזרה ברור שאלה דברים ארוכים ולדעת מי מהם אוהב את מרינה או רוטיזה. לבסוף ארבעתם מתאחדים ומתחילים את ההרפתקאות, הכישלונות של מרינה רוטיזה פרננדו ונאצו והם מאוחדים סוף סוף הסוד שנחשף הוא סוד האהבה שתמיד סובב .

הדמויות הראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קוראימה אלחנדרה טורס : רוטיזה רייס

דייגו ראמוס - פרננדו דומאקפ

אנה קלאודיה טלנוסקון - מרינה ווילאז

מריו קימארו - נאצו דומאקפ

ארתורו מאלי - לאנדרו ווילאז

דורה בארט - פלומה דומאקפ

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

גינו רני - אנדריאנה לשיאנו

מרטין קארפאן - ליאונל דיאז

אנדריאנה קמפבל- ואדריאנה ויירי

אוסבלדו גוידי - ניקנור פרנזז

אדוארד - נוקיווז - ד"ר פראט

סיסייה נארובה - קלוטילד ראמוס

ויקי פארינה - נוריה דופלה

איסבל מסדו - אאוחניה פררותי

חורחה גרסיה מרינו גרגריו זפאטה

סבסטיאן מרנדה - דמעה

השתתפויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

סיסיליה דופאזו - דולפינה

חואן פונסה דה ליאון - גבריאל

גוסטבו גילן - פדריקו

פלורנסיה של V - פלורנסה

חואן קרסקו - מרטין קורנחו

אלחנדרה קוויאדו - אייל

מריה אאוחניה - לוליטה

חוספינה - למארה - חוסה

מרסלה גרקו - מרסה

קטגוריה:טלנובלות ארגנטינאיות