טיוטה:אבי הוכמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אבי הוכמן נולד ב 1956 בוורוצלב פולין ועלה לארץ בגיל 8 חודשים, גר ולמד בתל אביב. עשה קריירה בעולם העיסקי והציבורי בארץ ובחו"ל. כיום מנהל, יועץ עסקי, מאמן אישי, מנטור ודירקטור בחברות גדולות. אבי שימש כסמנכ"ל כספים ברשות הדואר, בזק ונטפים ולאחר מכן התמנה למנכ"ל הדואר תוך סגירת רשות הדואר והקמת חברת דואר ישראל. כמו כן ניהל את בזק, גאון אחזקות ו-ISS ישראל, כמו כן הנפקה של החברת תקשורת הפולנית הראשונה לנאסד"ק. לאבי גם פעילות של תרומה לחברה ויושב בדירקטוריון של לקט ישראל וגשר אל הנוער. תחומי התמחות של אבי הינם מגוונים, להלן מספר נושאים: מנהיגות, התוויית דרך וקביעת אסטרטגיה. הובלת יוזמות לפיתוח עסקי ושיווקי. ניהול חברות דירקטוריון בחברות שונות. יו"ר ועדות שונות, קבועות ואד-הוק. לאבי ניסיון רב ותרומה רבה לארגונים בהכנה של תוכניות עבודה שנתיות וארוכות טווח, הכנה והערכה של תוכניות עסקיות, בדיקות ישימות וניתוחים כלכליים. קביעת המדיניות הפיננסית של התאגיד (תקציב, השקעות, דיווח ובקרה, מערכות מידע ועוד). זיהוי ופיתוח דיאלוג אסטרטגי עם שותפים פוטנציאליים וניהול מו"מ. תכנון וביצוע כל השלבים בהנפקות לציבור הרחב ולמשקיעים פרטיים ומוסדיים עם ניסיון בינ"ל לרבות הבורסות נסד"ק, תל-אביב, ורשה, לוקסמבורג ולונדון כולל תכנון וביצוע תהליך הפרטה.

בעל תואר שני (MBA) במינהל עסקים, התמחות במימון - האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר ראשון (BA) בכלכלה - האוניברסיטה העברית בירושלים.

אבי מכהן כדירקטור חיצוני בישראכרט ויו"ר ועדת הביקורת, דירקטור חיצוני בתאגיד המים הרי נצרת. בנוסף הוא משמש יועץ עיסקי, מנטור ומאמן אישי.

תושב רעננה, נשוי, אב לארבעה.

ערך זה הוא קצרמר בנושא אישים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.