ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:קבר רב אשי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<קבר רב אשי

  • תאריך תחילת ההצבעה:
  • תאריך סיום ההצבעה:
  • הבורר (אם מונה):

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

עמדת הצד הראשון[עריכת קוד מקור]

אני סבור כי יש לאחד את הערך הזה לערך על הר שנאן, שבו הנושא לא מוזכר כלל ועיקר. אין מדובר בשני ערכים ארוכים במיוחד, ולאחר הטיפול המתאים (כפילויות, חלקים טכניים שאין מקומם בערך על ההר וכד', מידע מיותר) הערך המאוחד יהיה טוב יותר. אין מדובר כאן בקבר כל כך מרכזי (יש קברי צדיקים רבים ב"ה), ולא סביר שנתחיל לפתוח ערך נפרד לכל קבר. הרי אם נתחיל בקברי צדיקים נגיע מהר מאוד גם לקברים של ידוענים אחרים. אציין גם כי לפחות על פי העולה מן הערך אין בקבר הזה מאפיין אדריכלי יוצא דופן שיש עליו מידע רב. קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:34, 9 במרץ 2010 (IST)

קברי צדיקים הראויים לערך עצמאי בנוסף לערך על הצדיק עצמו הם כאלה שיש להם חשיבות בעקבות הסיבות הבאות:
  1. הילולה שנתית המתקיימת באתר הקבר, ובעקבותיה היערכות כללית של משרד הדתות והמשטרה והוצאת משאבים גדולים.
  2. בעלות על שטחי הקבר ומבניו של אחד ההקדשים הספרדי או האשכנזי, ומאבקים ביניהם.
  3. (כמו ברוקולי) למבני הקבר יש ייחוד אדריכלי. קיימים בו יותר מאשר מצבה גם בית כנסת וחדרי אירוח. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 13:58, 9 במרץ 2010 (IST)
אריאל - קורא תמים עשוי לחשוב ששלוש הנקודות מייצגות מדיניות, ונדמה לי שלא כך הדבר.
באשר לאיחוד - מכיוון שהייחוס לרב אשי שנוי במחלוקת, ולא ידוע האם באמת רב אשי קבור שם, אין הגיון באיחוד הערך על האתר דווקא לערך על הרב, אני חושב שיותר מתאים לאחד לתוך הערך הגאוגרפי - הר שנאן.
יוסאריאןשיחהערביי הרצליה כבר לא כועסים 14:14, 9 במרץ 2010 (IST)
מה שנכון, נכון. תיקנתי את הצעתי בהתאם. גם אם יאחדו להר שנאן עדיין יהיה צורך להזכיר בערך על רב אשי. קוריצהשיחהאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:19, 9 במרץ 2010 (IST)
כמובן. יוסאריאןשיחהערביי הרצליה כבר לא כועסים 14:21, 9 במרץ 2010 (IST)

עמדת הצד השני[עריכת קוד מקור]

(ייכתב אך ורק על ידי הצד שתומך באופציה זו)

רק משתמשים רשומים בעלי 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, שיחות קבצים, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הם בעלי זכות הצבעה בדיוני מחלוקת.

אין לפתוח את ההצבעה עד אשר שני הצדדים לא יכתבו את טיעוניהם. בהתאם לויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

ההצבעה טרם נפתחה. נא לא להצביע.