ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:דודי אמסלם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<:דודי אמסלם

  • תאריך תחילת ההצבעה: 10:54, 3 ביוני 2015 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 10:54, 10 ביוני 2015 (IDT)

בכלי התקשורת דווח רבות, כולל בימים האחרונים, על עיסוקו של דודי אמסלם במינויים פוליטיים. הוספתי לערך את המשפט הבא, ומשתמש:Tomtom מחק אותו בטענה שמדובר בהטיה:

"בשנת 2009 העיד במשפטו של צחי הנגבי ופירט את מערכת היחסים בין חברי מרכז הליכוד לחברי כנסת ולשרי ממשלה, את שיטת המינויים הפוליטיים, ותיאר כיצד ניצל את קשריו להסדרת מקומות עבודה למקורביו."

התוספת כללה הערת שוליים ובה קישור לכתבה שממנה נלקחו הדברים: http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_article.php?id=1922

לדעתי מדובר במידע חיוני ונייטרלי. לדעתו של Tomtom מדובר בהטיה. הצבעה זו נועדה ליישב את המחלוקת.

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

ראו שיחה:דודי אמסלם.

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

עמדת הצד הראשון[עריכת קוד מקור]

יש להוסיף לערך את המשפט הבא, עם הפניה לכתבה ב"ישראל היום" בהערת שוליים:

"בשנת 2009 העיד במשפטו של צחי הנגבי ופירט את מערכת היחסים בין חברי מרכז הליכוד לחברי כנסת ולשרי ממשלה, את שיטת המינויים הפוליטיים, ותיאר כיצד ניצל את קשריו להסדרת מקומות עבודה למקורביו."

עמדת הצד השני[עריכת קוד מקור]

המידע המדובר ספקולטיבי ולא הוכח. גם הצהרתו של דודי אמסלם עצמו אין בה בלבדה כדי להוסיף את הנתון הזה. יש להמציא ראיות משטרתיות חותכות וחד משמעיות לפני שכותבים על אדם שהוא קבלן קולות. בדיוק באותו האופן שנזהר מלהאשים אדם באונס או גניבה ללא הוכחות מגובות של בית משפט אשר הרשיע את האדם. במקרים חריגים, ניתן לציין פרשה שלא הסתיימה בכתב אישום/הרשעה, במידה והיה לה הד ציבורי משמעותי. אבל במקרה הספציפי הזה, לא מדובר כלל וכלל באירוע רב חשיבות ציבורית שטלטל את ישראל. לכן אין לציין את הנושא בערך על דודי אמסלם. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 15:07, 3 ביוני 2015 (IDT)

הדיון פה הוא לא על ההאשמות נגדו כקבלן קולות משנת 2003, שלא הוכחו והתיק בגינן נסגר. הדיון פה הוא על נושא המינויים הפוליטיים, נושא שהוא בעצמו התראיין עליו בכלי התקשורת וגם פירט את קשריו בבית המשפט במהלך משפטו של צחי הנגבי בשנת 2009. -- ‏גבי‏ • שיח 15:33, 3 ביוני 2015 (IDT)
גארפילד, אתה מסביר לכאורה למה אין לכתוב שהוא קבלן קולות, אבל גם הצד הראשון לא הזכיר את המילים האלה. נרו יאירשיחה • י"ז בסיוון ה'תשע"ה • 11:20, 4 ביוני 2015 (IDT)

רק משתמשים רשומים בעלי 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הם בעלי זכות הצבעה. כמו כן, ההצבעה אסורה על עורך בתשלום.

אין לפתוח את ההצבעה עד אשר שני הצדדים יכתבו את טיעוניהם. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

אפשרות ראשונה[עריכת קוד מקור]

אפשרות שנייה[עריכת קוד מקור]