ויקיפדיה:סקריפטים/74.js/מידע

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למנטרים ומפעילים בלבד (כלומר, משתמשים עם הרשאת rollback). הסקריפט משנה את התנהגות קישורים "שחזור" בדפים "שינויים אחרונים", "תרומות המשתמש", "רשימת המעקב", "השוואת גרסאות" ו"גרסאות קודמות". לחיצה בכפתור שמאלי על הקישורית מבצעת את השחזור בלי לצאת מהדף, ולחיצה בכפתור ימני מעלה תיבת דו-שיח בה ניתן להזין תקציר שיופיע במקום התקציר הסטנדרטי. התיבה זוכרת עד 20 תקצירים אחרונים בהם השתמשתם, כך שאם יש תקציר שאתם משתמשים בו לעיתים קרובות (למשל: "ביטול הסרת מידע לא מנומקת", או קישור לדף מדיניות דוגמת ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית המסביר את סיבת השחזור), תוכלו לבחור בו מהתפריט אחרי שתזינו אותו פעם אחת במקום להזינו כל פעם מחדש.

בנוסף, ניתן (אך אין חובה!) להגדיר בדף מיוחד:הדף שלי/common.js משתנה שיגרום להוספה אוטומטית לרשימת המעקב שלכם כל דף בו בצעתם שחזור. השורה שיש להוסיף אם רוצים הוספה אוטומטית לרשימת המעקב היא:

window.watchOnRollback = 1;

לידיעה: ישנה התנגשות בין הסקריפט לבין התכונה "הצגת הודעת אישור לאחר לחיצה על קישור "שחזור"" בהעדפות ⟸ מראה ⟸ אפשרויות מתקדמות – בעת שהסקריפט מופעל לא מתקבלת הודעת האישור לאחר לחיצה על הקישור "שחזור". מידע נוסף בדף השיחה של הסקריפט.