ויקיפדיה:ספר אורחים/ארכיונים/ארכיון 25

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף



מורשת מרוקו, הגהה[עריכת קוד מקור]

שלום באתר של מורשת מרוקו MORESHET-MOROCCO.COM ישנם תמונות מחזור של תלמידים שלמדו בבית ספר אליאנס ישראלית בקזבלנקה, משנת 1955 אני שלחתי את התמונות האלה לאתר מורשת מרוקו חושבני שהתמונות יתאימו לויקיפדיה בסעיף יהדות מרוקו תודה סמי אלהרר

על פניו, לא ניתן עד עתה מענה לפנייה זו. פניתי כעת אל הכותב באמצעות כתובת המייל שהשאיר. Ldorfmanשיחה 04:57, 2 בפברואר 2013 (IST)

אדר' ציפור נפטר ב-2012 ולא 2013[עריכת קוד מקור]

נא לתקן תאריך פטירה של אדר' גרשון ציפור

בברכה


אדר' רם ערמון

שלום לך,
תוקן. תודה על ההערה. איני יודע אם ידוע לך זאת, אולם יש ביכולתך לבצע, לפחות חלק מהשינויים, גם בעצמך. נשמח אם תצטרף אלינו לכתיבת האנציקלופדיה והכנסת שיפורים בה. Ldorfmanשיחה 16:11, 12 בדצמבר 2012 (IST)

מחיקת שיחת משתמש[עריכת קוד מקור]

ארצה למחוק את שיחת המשתמש שמופיעה בכתובת http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:Nathaniel1--109.160.170.96 11:41, 18 בדצמבר 2012 (IST)

למה למחוק כשהדף לא קיים? תמיהה פָדִיחָהאני רק שאלהמשובבואו לפנטז 20:50, 18 בדצמבר 2012 (IST)

שלום

רציתי להעיר את תשומת לבכם לגבי הערך של קמילה בורדונבה שמתי לב שהערך של קמילה בורדונבה שבויקיפדיה באנגלית ובספרדית הוא יותר מעודכן והייתי ממליץ לכם לעדכן את הערך של קמילה בורדונבה מהערך של קמילה בורדונבה שבויקיפדיה באנגלית ובספרדית

תודה

אמיר

תודה על ההערה. איני יודע אם ידוע לך זאת, אולם ויקיפדיה נכתבת בידי מתנדבים. איש לא מקבל תשלום על כתיבה בה, ומטבע הדברים, על פי רוב, הכותבים מרחיבים ערכים בתחומים בהם יש להם עניין. זהו המקום בו תוכל אתה לתרום להרחבת הערך ולעדכונו - יש ביכולתך לבצע זאת בעצמך. נשמח אם תצטרף אלינו לכתיבת האנציקלופדיה והכנסת שיפורים בה. אשמח לעזור בעת הצורך. Ldorfmanשיחה 14:08, 19 בדצמבר 2012 (IST)

עזרה לדף תרומות[עריכת קוד מקור]

שלום, אני כבר שנה וחצי יוצר ללא חשבון; ולאחרונה החלטתי לפתוח חשבון. היום בדקתי את דף התרומות שלי. שמתי לב שאין שם את הערך שערכתי דייהטסו ונזכרתי בשמי המספרי. נכנסתי לדף של שמי נטול החשבון ושם מצאתי את הכל. ניסיתי להעביר את 95.86.81.136 לעידו כ.ש. שמי הנוכחי ולא הצלחתי בכך. אולי תוכלו לעזור לי? תודה, עידו. אי-מייל: torem-at-windowslive.com. עידו כ.ש. - שיחה 17:21, 27 בדצמבר 2012 (IST)

שלום עידו, לא ניתן להעביר תרומות שנעשו דרך תחת כתובת אייפי (או משתמש אחר בכלל) לתרומות תחת שם משתמש אחר, תוכל להפנות מדף המשתמש שלך לדף התרומות של האייפי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה17:49, 27 בדצמבר 2012 (IST)

תמונות קשות לצפיה[עריכת קוד מקור]

שלום,

בתקופה האחרונה ראיתי סדרה רפואית מוצלחת, והיא גרמה לי לרצות ללמוד יותר על מחלות מסוימות. אז נכנסתי לערכים "עגבת" ו"דלקת מפרקים", וראיתי שם תמונות לא נעימות במיוחד... ברור שלא כולם רכי נפש כמוני, אבל אולי כדאי להשאיר בעמוד עצמו תמונות שאינן גרפיות כל כך, ולהציע למי שרוצה לראות תמונות של הביטויים הקיצוניים של המחלה לפתוח חלון מיוחד שבו תהיה התמונה הרלוונטית.

מה דעתכם?

זה נעשה בחלק מהערכים מסיבות שונות למשל אבעבועות שחורות או מקורו של העולם. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה פתוחה לעריכה, הרגש חופשי לערוך בצורה דומה גם את עגבת (אם כי נראה לי שמישהו כבר עשה זאת לתמונה הבעייתית מבין השתיים). בברכה, --איש המרק - שיחה 17:08, 29 בדצמבר 2012 (IST)
מבקש להימנע בשיחות ודיונים מהזכרת "מקורו של עולם" כערך בעייתי. סיבה: עצם הזכרתו והפניית לינק אליו להציג על מה מדובר, פוגעת באופן קשה מאוד באנשים דתיים ושומרי מסורת. אפשר לתת דוגמאות אחרות וערכים בעייתים אחרים, שהדיון בהם לא מוביל לפגיעה כ"כ קשה בנפש כמו שעושה ערך זה. תודה.
התמונה שם מוסתרת. איך תמונה מוסתרת יכולה לפגוע במישהו ? לא הגזמת ? גיא - שיחה 21:45, 10 בינואר 2013 (IST)
יפה שכתבת, ואני אסביר. כשאתה כותב כאן ב"ספר אורחים" (או בכל מקום אחר), "מקורו של עולם", כדוגמא לדבר בעייתי, כל מי שעוסק בדיון נגרר בכדי להבין על מה מדובר לפתוח את התמונה. בקשתי היא: להביא דוגמא אחרת שאין בה פגיעה כ"כ קשה לאנשים הדנים בדבר - בבחינת "לפני עוור לא תשים מכשול", ו"אל תביאני לידי ניסיון" וכדו'.
היו על כך דיונים רבים בזמנו. כמעט כולם התרכזו בהסתרת תמונות עירום, ואני הייתי מבין הבודדים שהתייחס להסתרת תמונות של פציעות, מחלות ומומים גופניים. לצערי, די התעלמו מדבריי. בברכה, MathKnight (שיחה) 21:55, 10 בינואר 2013 (IST)
מי שנפגע שלא יסתכל. אין סיבה למנוע מהאחרים להשתמש בתמונות. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 11:34, 11 בינואר 2013 (IST)
אתה לא חי פה לבד. אם יש אנשים שמדברים איתך שזה מפריע להם צריך להתחשב בהם. אף אחד לא אמר למנוע את הזכות לשימוש בתמונות. צריך למצוא את הדרך שתאפשר לשני סוגי המשתמשים שימוש מהנה, בלי פגיעה בכל צד.
גם אני בעד הסתרת תמונות קשות לצפייה, כאשר אנחנו יכולים במינומים מאמץ לא לפגוע ברגשות או בציפור נפש של מאן דהוא, זה לא נובע ממקום טוב להתעקש לא לעשות זאת • חיים 7 • (שיחה) • ו' בשבט ה'תשע"ג • 01:51, 17 בינואר 2013 (IST)

הגדנ"ע טרם הוקם בתאריך הנ"ל. היה זה ה"חג"ם" - חינוך גופני מוגבר - שהקדים את הגדנ"ע

הקמת החג"ם

ב-8 ביוני, מחלקת החינוך הטילה על ד"ר בירם לעמוד בראש ועדת חג"ם (חינוך גופני מורחב), שתדאג לאפשר את הנהגת מקצועות החג"ם בבתי הספר התיכוניים בארץ ישראל, החל מפתיחת שנת הלימודים הבאה בספטמבר 1939. ייסוד הגדנ"ע-פקודת הנוער נובמבר 1940---כך כתוב בערך הבלתי גמור בוויקי. Nachum - שיחה 11:04, 9 בינואר 2013 (IST)

איני מבין איך זה קשור לספר האורחים. דודג' - אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי! 11:34, 10 בינואר 2013 (IST)

מונה העריכות שלי לא מזהה שאני קיים בכלל. לפני מספר ימים הכל היה תקין. האם זו בעיה אצל כלל המשתמשים? דודג' - אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי! 11:54, 10 בינואר 2013 (IST)

אני לא בטוח שספר האורחים הוא המקום הטוב ביותר לשאול שאלה כזו, אבל מכל מקום, אצלי הכל נראה תקין. גם בדיקה של הסטוריית העריכות שלך לא מראה שום דבר מוזר. העריכה הקודמת שלך בוצעה בערך "חלקיק OMG".‏ Ldorfmanשיחה 12:01, 10 בינואר 2013 (IST)
כנראה שאתה בודק בTS, מסד הנתונים של ויקיפדיה העברית נפל שם • חיים 7 • (שיחה) • כ"ח בטבת ה'תשע"ג • 17:37, 10 בינואר 2013 (IST)
ה-DB נפל כבר ממזמן... וזה מיועד לדלפק. --מיסטר פָדִיחָהשיחה 17:48, 10 בינואר 2013 (IST)

קווים מאפיינים לדמותו של הויקיפדיאי (כותב ועורך ערכים בויקיפדיה)[עריכת קוד מקור]

למרות שויקיפדיה מתיימרת להיכתב ע"י כלל הציבור הרחב, ברור לכולנו שמי שנוטל חלק עיקרי במלאכת כתיבת הערכים בויקיפדיה ובעריכתם, הם אנשים מיוחדים שההתעסקות בזה קרובה יותר לליבם ולאו דווקא המון העם. מעניין אותי לדעת מהם הקווים המאפיינים לדמותו של הויקיפדיאי בן-ארצנו, והאם ניתן להציג כל מיני התפלגויות וסטטיסטיקות שיכולים ללמד אותנו קצת מי הם הויקיפדיאים ומה מאפיין אותם. למשל: גיל, אזור, השכלה, עיסוק, תחומי עניין וכו'. שמא נכתב כבר על כך ערך... (נכתב על-ידי אנונימי ב-21:48, 10 בינואר 2013‏)

שלום לך,
ראשית: תיקון קטן: כותב בוויקיפדיה הוא "ויקיפד". זה המונח. יש מקום לכל אחת ואחד, אז את/ה מוזמנים להצטרף אלינו ובמהרה תוכלו להתהדר בתואר הזה, "ויקיפד"/"ויקיפדית" (מטעמי נוחות אמשיך בלשון זכר). תגלה שזה זה כיף. לגבי שאלתך, מידי שנה נעשה מחקר מקיף של קרן ויקימדיה בנושא זה, בכל השפות בהן פעילים מיזמי הקרן. נעשים גם מחקרים מקומיים, אבל מחקרה של הקרן הוא הגדול ביותר. את התוצאות לגבי המחקר של 2011 תוכל למצוא כאן ומהדף הזה (למטה) תוכל להוריד גם חוברת (בפורמט PDF) ובה ניתוח הממצאים. דף המחקר של 2012 נמצא כאן. פנה אלי בכל שאלה. ערב טוב, Ldorfmanשיחה 22:06, 10 בינואר 2013 (IST)
שלום, תודה.
הייתי צריך אולי יותר להדגיש, שמה שמעניין אותי יותר לדעת הוא "מהם הקווים המאפיינים לדמותו של הויקיפדיאי בן-ארצנו". הסתכלתי בקובץ ה-PDF האמור, ויש בו 2 חסרונות מהותיים: א. הוא לא בעברית ב. הסקר משקף נתונים בינלאומיים, ואנחנו מחפשים משוב על מדינתנו הקטנטונת - קווים מאפיינים לדמותם של כותבי ועורכי ויקיפדיה העברית.
ערכנו ב-2009 (ולפני כן ב-2007) סקר קוראים, שרבים מבין המשיבים לו הם כותבים. הסקר הזה אינו עונה על השאלה המסקרנת עד כמה משקפות העמדות החברתיות והפוליטיות של קוראי/כותבי ויקיפדיה את אלו של כלל הציבור בישראל. (הן לא). עוזי ו. - שיחה 11:28, 11 בינואר 2013 (IST)
תודה רבה. אשמח לשמוע על עוד התפתחויות והתקדמות בכיוון זה. אני חושב שזה די מעניין וחשוב.
סטטיסטית, הגיע הזמן לעשות סקר חדש :)

ויקיפד או ויקיפדיאי[עריכת קוד מקור]

מה לשונאים אומרים? מה עדיף יותר מבחינה לשונית - ויקיפד או ויקיפדיאי? נא לתת דוגמאות לדרך תצורת השם בעניין זה? (נכתב על-ידי אותו אנונימי נ"ל)

מבחינה לשונית יותר יתאים ויקיפדיאי, אך להיות לשונאי זה לא ממש דבר שנחוץ כאן. נקבע מזמן שהביטוי הנכון הוא ויקיפד. דודג' - אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי! 12:26, 11 בינואר 2013 (IST)
מדוע קראת לזה הביטוי הנכון? אולי התכוונת לביטוי הנרצה או המקובל? (נכתב על-ידי אותו אנונימי נ"ל)
תשמע, הביטוי שהתקבל בהצבעה לפני שנים הכריע שהביטוי הנכון הוא ויקיפד, וכל עורך בויקיפדיה נקרא כך אם ירצה או לא. כמו בבחירות הקרובות, שאם נגיד נתניהו נבחר בהן, אי אפשר להגיד שראש הממשלה היא שלי יחימוביץ'. פשוט מאוד. דודג' - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי! 15:07, 20 בינואר 2013 (IST)
בסדר, זה לא קריטי. הביטוי הנכון ימשיך להיות ויקיפד. אבל אם אתה אומר שהביטוי הנכון מבחינה לשונית הוא דווקא ויקיפדיאי, אז אני אקרא לזה ויקיפדיאי, ובסלנג ויקיפד... :-) [מה שמוזר לי הוא, שדווקא בויקיפדיה מאוד מקפידים על כל דבר מבחינה לשונית, כגון: מגדר, משלב וכו', ועל זה לא.  ?]
אנחנו מקפידים על כך רק בערכים אנציקלופדיים. לעולם לא רואים בערך אנציקלופדי את המילה ויקיפד. חוץ מזה, ישנם בדפים שאינם ערכים הרבה מילים שאינן עדיפות מבחינה לשונית. גם בערכים אנציקלופדיים לא תמיד המילה הנכונה ביותר מבחינה לשונית היא זו שתופיע. דודג' - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי! 14:44, 22 בינואר 2013 (IST)
מיותר לציין שאתה טועה. המרכז הבינתחומי הרצליה, ויקיפדיה העברית, ועוד. איתן - שיחה 15:45, 28 בינואר 2013 (IST)
ועוד. מאחר שוויקיפדיה אינה מילה עברית, לא ניתן לדבר על סיומת מקובלת. יש אנציקלופדיסטים (ולא אנציקלופדאים), אסטרונאוטים, ועוד. אז יש ויקיפדים. אני ד"א קורא להם משתמשים איתן - שיחה 15:48, 28 בינואר 2013 (IST)
מה זה אומר בכלל "תקין מבחינה לשונית"? הרי במילא אין מילה כזאת. --פָדִיחָה ש\ת 16:24, 28 בינואר 2013 (IST)
תשובה: זה קשור לתחום בלשון הנקרא דרך תצורת השם או דרך תצורת מילים. אז מי שמומחה בזה יכול לתת לנו תשובה אמיתית.

הוספת ערך לאתר[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תוסיפו את הערך מונוטוני לויקיפדיה. התווכחתי עם קולגה לגבי המשמעות של המילה, אם היא מתייחסת רק לטון דיבור של אדם כדוגמא "הוא מדבר במונוטוניות" אני טענתי שמונוטוניות זה תיאור, כדוגמא "היחסים נורא מונוטוניים". אך הערך לא קיים אצלכם.. אשמח אם תוסיפו, תודה

שלום, באשר למונטוניה בצליל או בקול, הרי שמדובר במושג מונופוניה, מידע נוסף על הנושא הכללי, שקיים בתחומים נוספים תוכל לקרוא בערכים כדוגמת פונקציה מונוטונית, וכן במונוטוניות (פונקציית בחירה חברתית) ומונוטוניות (משחק מיקוח). בברכה, Itzuvit - שיחה סדנה 21:47, 13 בינואר 2013 (IST)

מרדכי אולמרט[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:מרדכי אולמרט. בתודה, Ldorfmanשיחה 22:04, 26 בינואר 2013 (IST)

קובץ:דפים לחקר השואה כתב עת.jpg[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחת קובץ:דפים לחקר השואה כתב עת.jpg. ערן - שיחה 16:42, 5 בפברואר 2013 (IST)

בעיה בהצגת התוצאות[עריכת קוד מקור]

בס"ד ישנה בעיה, ‫אני פותח ויקיפדיה, ובתוצאות של החיפוש, יש תאריך בעברית, וכשאני פותח, נעלם, כלומר החומר משתבש שם, דוגמא, קח לינק הזה [1] תלחץ עליו ואחר כך על זה כלומר תפתח את התוצאה של מנחם מנכין הלפרין מנחם מנכין היילפרין‬

‫ותראה שנעלם התאריך‬

‫למה ככה ?‬

שלום לך, בדקתי כאשר הושארה ההודעה ובדקתי גם כעת, ואני לא מוצא בעייה. אם היא עדיין קיימת, אנא כתוב לנו. Ldorfmanשיחה 19:11, 31 בינואר 2013 (IST)

מחיקת דף המשתמש שלי[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אני מעוניין למחוק את דף המשתמש שלי כך שאיש לא יוכל לראות אותו, אשמח לסיוע בנושא...

היי, לבקשתך נמחק דף המשתמש שלך. כדי שיתייחסו לפנייתך במהירות, עדיף לכתוב את בקשתך בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. אשמח לסיוע, פָדִיחָה ש\ת 16:42, 31 בינואר 2013 (IST)

טעות במדור "הידעת" שפורסם היום[עריכת קוד מקור]

במדור "הידעתה" של היום אני שמתי לב לטעות מצערת. המלך אלפונסו ה XIII לא הודח על ידי פרנקו, אלא על ידי הגנרל פרימו דה-ריברה, שהיה דיקטטור בספרד בין השנים 1930 - 1935. פרנקו באותה עת היה המפקד של כוחות ספרד במרוקו, ועדין לא תכנן את המרד שעתיד לבצע (יחד עם מספר שותפים בכירים), בקיץ של שנת 1936


מקווה שהטעות תתוקן בהקדם

תודה מראש

יבגני יאנובסקי

שלום יבגני, התייחסתי לדבריך בדף השיחה של הערך אודות אלפונסו. אם תרצה להגיב, ענה לי שם. Ldorfmanשיחה 03:44, 2 בפברואר 2013 (IST)

פריטם לגבי, מה זה,צבע המרטון רקוע או חלק[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:הכה את המומחה#פרטים לגבי, מה זה,צבע המרטון רקוע או חלק

הערך "טמפר" הכותרת של הערך "טמפר" צריכה להיות "סטמפר" מהמילה Stamp (חתימה או בול ) באנגלית. סטמפר הולם עם רגלו השמאלית בקרקע בשעת התרגשות - כמו חותמת או כמו חתם (איש חותם). תודה.

http://en.wikipedia.org/wiki/Thumper_%28Bambi%29--באנגלית האות סמך לא נהגת. כך גם בעברית. תודה לך. Nachum - שיחה 12:31, 4 בפברואר 2013 (IST)

הועבר לדף שיחה:יוסי יונה

מינוי למנהל[עריכת קוד מקור]

שלום. אני אסף רוזנפלד ואני רוצה להיות מנהל פורום. אני מעדיף לנהל פורום שקשור לטכנולוגיה כי אני מתמצא בטכנולוגיה אבל גם פורום אחר זה טוב. אני בעל קישורים מתאימים. אני קפדן, חרוץ, הגון, מדויק. בנוסף יש לי ידע קודם בתוכנה פוטושופ ואני יודע כמעט הכל על המשחק מיינקראפט. אני גם מבין בקולנוע הארכאי (מרלין מונרו, ג'ק למון...) וגם בקולנוע העכשווי. אני מכיר קלאסיקות קולנועיות רבות כמו חלף עם הרוח וחמים וטעים. בנוסף לכל זה אני קורא הרבה ספרים, מהחטא ועונשו של דוסטויבסקי ועד התפוז המכני של אנטוני ברג'ס. בנוסף לכל הדברים הללו אני מכיר את כל קורות חיה של מרלין מונרו. אני מכיר זמרים ושחקנים ארכאים. אני מכיר הרבה תקופות היסטוריות. אני מכיר אנשים ששינו את ההיסטוריה. אני רואה הרבה פעמים סרטי תעודה בערוץ 8 ובנשיונל גאוגרפיק. אני יודע ששלחתם לי הודעה על "מעשי ההבל" שעשיתי אבל אני חייב לציין שהבנתי את הטעות שעשיתי ואני מודע לכך שזה היה מעשה וולגרי ואני לא אחזור עליו שנית.

שלום אסף,
צר לי, אבל דבריך לא נכתבו בכתובת הנכונה. בוויקיפדיה אין פורומים ואיננו מחפשים מנהלים לתפקידים כלשהם. עם זאת, יש ביכולתך להוסיף מידע לערכים באנציקלופדיה, לשבץ בהם תמונות ולתקן טעויות, אם תמצא אי אלו. נשמח אם תצטרף אלינו לכתיבה במיזם ולהכנסת שיפורים בו. Ldorfmanשיחה 23:02, 4 בפברואר 2013 (IST)

עזרה בתחום השרתים שלכם[עריכת קוד מקור]

שלום, אני עובד בתחום השרתים - system administrator, ניסיון של 4 שנים. אם אתם זקוקים לאיזושהי עזרה או עצה - אשמח לעזור!

תודה לך על הצעתך, אולם ויקיפדיה העברית, כשאר הוויקיפדיות ויתר מיזמי קרן ויקימדיה, מאוחסנת על שרתים שעל תפעולם אחראית הקרן. לעומת זאת, אתה מוזמן לתרום למיזם בתחומי עבודתך ובתחומים נוספים המעניינים אותך. נשמח אם תצטרף אלינו לכתיבת האנציקלופדיה והכנסת שיפורים בה. Ldorfmanשיחה 03:57, 8 בפברואר 2013 (IST)
לירון, זה לא נכון. כשם שמתנדבים עוזרים בעריכת ערכים, מתנדבים יכולים גם יכולים לעזור בניהול השרתים. עניתי על זה ביותר פירוט בדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 11:39, 8 בפברואר 2013 (IST)
זה נכון. אפשר למשוך את הגיט של operations. ולעזור בניהול וקונפיגורציה. אני עצמי עשיתי זאת מספר פעמים. מתניה שיחה 12:17, 8 בפברואר 2013 (IST)

לא על אדם אני בוטח ולא על דבר חוץ מאלוקים אני סומך, אלא רק באלוהי השמים שהוא אלוהי אמת ותורתו אמת ונביאיו אמת[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:בריך שמיה
Oyשיחה 09:51, 8 בפברואר 2013 (IST)

מחיקת דברים מויקפדיה[עריכת קוד מקור]

הוספתי מידע חשוב ומדוייק בערך 'מנהג איסור קטניות' ולתדהמתי בא מישהו אחריי ומחק באופן מתכוון את מה שהוספתי, היש דין ודיין בויקיפדיה? 212.76.124.51 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

השבתי לך בדף שיחתך. בברכה, משתמש כבד - 13:03, 17/02/13

לא נגעו בפורטל הכדורגל הישראלי למעלה משנה, חוץ מעריכותיי. האם מתכננים לסיים בניית הפורטל, ואם כן, ישנם מספר אנשים שיכולים לעזור לי? בברכה, 85.65.159.243 21:25, 19 בפברואר 2013 (IST)

נראה שהשלמת את התכנים שהיו חסרים. הסרתי את התבנית "פורטל בבנייה" מהפורטל. תודה רבה על הסיוע. תומר - שיחה 21:50, 21 בפברואר 2013 (IST)

אין בעד מה בברכה, רועי ויינברג-עזרו לשיפור פורטל: כדורגל ישראלי 15:58, 24 בפברואר 2013 (IST)

הועבר ל-שיחה:בונז. Nurick - שיחה 01:04, 15 באפריל 2013 (IDT)

שאלה לעורך[עריכת קוד מקור]

הייתי חייל צעיר בן 18 במלחמת השחרור. כתבתי יומן אישי מעניין. כיום ברצוני להעניק מזכרונותיי לכלל הציבור ולדפי ההיסטוריה. כיצד עושים זאת. זה ייקח כמה שבועות ואף יותר, כי אינני פנוי להקליד את הכול ברצף. מחכה לתשובתה יהודה ברושי, כפר סבא 93.173.143.22 10:06, 3 במרץ 2013 (IST)

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה וככזו, היא אינה מקום המיועד לפרסום יומנים אישיים או כתבים אישיים של אדם פרטי. בטוחני שתוכל לחשוף את עולם גולשי האינטרנט לדברים שכתבת באמצעות בלוג שתפתח. בברכת הצלחה, Ldorfmanשיחה 14:47, 3 במרץ 2013 (IST)
לדעתי, אם היה מישהו שמוכן להרים את זה, היה אפשר לפתוח מיזם יפה בשם "ויקי-עדות" שבו היה מתאפשר לאנשים להעלות עדויות שלהם לגבי ארועים היסטוריים בעבר. בזמנו ניסיתי להכניס עדות כזו (לא שלי ולא של מישהו ממכרי), שנגעה לסיירת דוכיפת, לויקיציטוט והעדות נמחקה חיש מהר. לא כולם רוצים לפתוח בלוג. כדאי שתהיה פלטפורמה שבה אנשים יוכלו להעלות עדויות. הכוונה היא לא לספר זכרונות אלא למשהו הרבה יותר מתומצת שנוגע במאורעות שיש להם אזכור היסטורי כלשהו.אודי - שיחה 16:01, 3 במרץ 2013 (IST)
לקרן ויקימדיה אין, נכון להיום, מיזם לאיסוף עדויות מהסוג שאתה כותב עליו, אבל אולי ויקיטקסט יוכל לשמש אכסניה מתאימה. Ldorfmanשיחה 01:50, 4 במרץ 2013 (IST)
"ויקיעדות" יהיה ארץ המחקר המקורי וההבל. --פָדִיחָה ש\ת 17:50, 9 במרץ 2013 (IST)
תודה על המשוב החיובי. ממתי עדות של אדם שהיה מעורב בארוע אמורה לשקף את הדברים כפי שנכתבו בספרי ההיסטוריה? במקרים רבים אין שום התאמה, אבל לעדות האישית יש, לדעתי, משקל לא פחות מספרי ההיסטוריה. אולי כך יתחקרו סוף סוף ארועים במלחמות ישראל. הרי אף אחד לא באמת מאמין שצה"ל עושה תחקירים רציניים.אודי - שיחה 16:11, 14 במרץ 2013 (IST)
אני מתנגד לסיפא שלך ואנו כנראה חלוקים בדיעותנו בנושא, אבל כך או כך, דבריך רק מחזקים את העובדה שאין לזה מקום בוויקיפדיה. Ldorfmanשיחה 16:55, 14 במרץ 2013 (IST)

ניהול תקין[עריכת קוד מקור]

ברצוני להביע בזאת את הערכתי לפעילות הענפה שלכם, והייתי רוצה לתרום, אולם באתר 'גיידסטאר' של משרד המשפטים - רשם העמותות לא מופיע אישור ניהול תקין, בכתובת: http://www.guidestar.org.il/organization/580476430 אבקש מכם לעדכן שם את הניהול התקין ותמונה שלכם, ונא להודיע לי אם תוכלו

תודה רבה יוסי בנטוב תבנית:Home@inn.co.il

שלום יוסי, ניהול תקין נמצא בטיפול כיום מול רשם העמותות. אני מזמין אותך לעיין בכל הדוחות והתקציבים של העמותה, הזמינים באופן שקוף לציבור, ולבחון בעצמך את פעילותה ולהחליט בהתאם אם לתרום לתנועה. --‏ Itzike שיחה 09:37, 4 במרץ 2013 (IST)

הועבר ל-שיחה:ויקי שירן. Nurick - שיחה 01:03, 15 באפריל 2013 (IDT)

חכמי ורבני לוב[עריכת קוד מקור]

שלום רב ברצוני לעלות ערכים של חכמי ורבני לוב, התחלתי בכתיבת ערך לרב יוסף רובין המכונה "אלקאבלה". [[http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:Guyb71]]הערך ירד, ברצוני לדעת איך אני מעלה עוד רבנים ואת הרב יוסף שוב.

בכבוד רב גיא בוחניק

פתח דף משתמש והעלה ערך בדף טיוטה. פרסם זאת בלוח המודעות. Nachum - שיחה 11:00, 11 במרץ 2013 (IST)

כדור הארץ[עריכת קוד מקור]

מה היה קורה אילו כדור הארץ לא היה מסתובב סביב צירו?

שלום, מומלץ שתשאל את שאלתך כאן. קובי כרמל - שיחה 14:29, 10 במרץ 2013 (IST)

האם אפשר לסמוך על המידע באתר והאם ישנו איזה שהוא מנגנון להבטיח שלא יפגעו בתוכן באתר ואם אין כזה אני חושב שיש בו צורך. בכל אופן, תודה רבה.

יש ביקורת על השינוים אבל תמיד יכול לקרות שהשחתה נשארה. Nachum - שיחה 15:35, 11 במרץ 2013 (IST)
כדאי שתעיין כאן קובי כרמל - שיחה 16:22, 11 במרץ 2013 (IST)

לא יודע בקשר לזה, אבל אם לא היה לנו ירח שייצב את זוית הסיבוב היינו גומרים כמו ונוס. עם אטמוספירה לא יציבה בעליל שהייתה מכחידה את החייםבגיאודזה.A_Holy_Bartender - שיחה 03:47, 18 ביולי 2013 (IDT)

מאוד יעזור[עריכת קוד מקור]

אם בכל ערך שנפתח מיד תהיה אפשרות של עקוב אחר ערך זה למשתמשים רשומים ולא כפי שעכשיו שרק אחרי שנכנסים לשיחה וכדו׳ אפשר תודה חי שלום (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום, ישנה אפשרות פשוטה להוספת ערך לרשימת המעקב, על ידי לחיצה על צלמית הכוכב המופיעה בראש כל ערך, בצמוד לשורת החיפוש. קובי כרמל - שיחה 16:02, 14 במרץ 2013 (IST)

הגשר על הנהר קוואי[עריכת קוד מקור]

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%92%D7%A9%D7%A8_%D7%A2%D7%9C_%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%A8_%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%99

בערך "הגשר על הנהר קוואי" ישנו קטע ארוך הנוגע לסרט "חייו ומותו של קולונל בלימפ" ואינו קשור לתוכן המבוקש. אודה לכם אם תורידו אותו

אין קטע ארוך שעוסק בבלימפ. Nachum - שיחה 16:08, 15 במרץ 2013 (IST)

נבי מוסא, הרחבה[עריכת קוד מקור]

-- הועבר לשיחה:חגיגות נבי מוסא --

משוב על ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

לפי דעתי ויקיפדיה הוא אתר נהדר אך נוכח בו הבעיה המשמעותית מאוד שגורמת למורים ולמרצים אף לאסור על השימוש בו -הוא יכולתו של כול אחד לערוך ערך משלו או ערך קיים לכן המידע בו אינו מהימן, אף על פי שעורכי ויקפדיה עובדים למהימנות מירבית לכן צריך לפי דעתי להגביר את השמירה.

(11:38, 22 במרץ 2013 (IST))

שלום, רק שתדע, ישנו ניטור קבוע של השינויים בויקיפדיה. אם אתה רואה מידע שגוי בערך כלשהו, אתה יכול להיכנס לדף הגרסאות הקודמות ולשחזרו לגרסה היציבה. זו העבודה של המנטרים, ולכן הסיכוי שתתקל במקרה הזה קלוש. כדי לוודא שזה לא יקרה, אנחנו חוסמים לעריכה כתובות אייפי או משתמשים רשומים שחוזרים על ההשחתות שלהם. בברכה, דודג' - סליחה, אני רק שאלההצטרפו למיזם המקורי!אמצו ערך 12:40, 22 במרץ 2013 (IST)

-- הועבר לשיחה:מיקמק (סדרת טלוויזיה) --

קסטנבאום יעקב[עריכת קוד מקור]

בערך קסטנבאום יעקב יש להוסיף את קרירת הכדורגל במכבי תל אביב בשנים 1965-1968 .שותף באליפות באליפות בשנים 1967 -1968 העונה הכפולה.כמו כן בגביע בשנת 1967 מול הפועל תל אביב (2-1 ).כמו כן השתתפות וזכיה באליפות אסיה ב1968 . קסטנבאום יעקב (קסטה)

שלום רב

אני מעריכה מאד את הפעילות שלכם ומשתמשת קבועה במידע שאתם מספקים.

לפני זמן מה תרמתי לכם והיום החלטתי שוב לתרום לכם, אך להפתעתי קבלתי מייל תודה מ"ויקימדיה".

בדיקתי העלתה שכנראה בחיפוש שלי למידע באתר שלכם נכנסתי בטעות לאתר אחר.

האם ויקימדיה קשורה אליכם?

מאחלת לכם חג שמח והמשך פעילות מבורכת!

סופי

שלום סופי, אל תדאגי לא הייתה לך טעות. ויקיפדיה הוא גוף לא רשום, לכן הוקמה קרן ויקימדיה שהוא גוף משפטי רשום שיכול לנהל כספים. תודה לך על תרומתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 12:37, 24 במרץ 2013 (IST)

האנציקלופדיה הטובה בעולם![עריכת קוד מקור]

לדעתי הויקפדיה הינה האנצקלופדיה הטובה בעולם! אני קורא בה המון, היא תורמת לי המון ידע!

רוצה לשלוח שיק למספר חשבונכם , מהו ?[עריכת קוד מקור]

יהונתן רווה הלוי מרים מזרחי 18/17 רחובות

תרומות כספיות לטובת פיתוח מיזמי קרן ויקימדיה, ווויקיפדיה ביניהן, נעשות דרך הדף "תרומה לוויקיפדיה" שקישור אליו תמצא תמיד בצידו הימני של האתר. אפשרויות אחרות להעברת כספים, דרך הנציגות המקומית של הקרן, תוכל למצוא בדף הרלוונטי באתר העמותה. בברכה, Ldorfmanשיחה 13:22, 28 במרץ 2013 (IST)

מחיקת ערך[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#מחיקת ערך

אחד באפריל[עריכת קוד מקור]

הועבר ל-שיחה:אחד באפריל. Nurick - שיחה 01:00, 15 באפריל 2013 (IDT)

שלום לכל מי שמוכן לעזור! אני ניסיתי לפתוח את ויקיפדיה בשלשת הדפדפנים הכי מתקדמים - eאקספלורר. גוגל כרום. מוזילה פיירפוקס. בגירסאות הכי מעודכנות, ואני לא מצליח לראות תמונות או קטעי וידאו שהועלו לאתר

שמואל דקל - שיחה 09:18, 2 באפריל 2013 (IDT)

אתה גולש באמצעות ספק הנותן שירות חסימת תוכן? (רימון, נתיב וכדו') קובי כרמל - שיחה 15:08, 2 באפריל 2013 (IDT)

חיפשתי "דוגמא" וקיבלתי שאין מילה כזאת[עריכת קוד מקור]

בויקיפדיה יש דוגמה, אך גם דוגמאות, ואני, כל חיי הארוכים, השתמשתי בדוגמא - דוגמא אחת, שתי דוגמאות, ולא דוגמה כפי שכתוב בויקיפדיה. האם זו טעות? (נכתב על-ידי אלמוני ב-21:45, 2 באפריל 2013‏)

כן ולא. המקור עם הסיומת 'א' הוא ארמי ולפני מספר שנים החליטה האקדמיה ללשון העברית שיש לסיים ב'ה'. שנילי - שיחה 22:53, 2 באפריל 2013 (IDT)
במילים אחרות, "דוגמא" ב-א' הוא כתיב מיושן, אם כי מקובל. עם זאת, לפי החלטת האקדמייה ללשון, הכתיב התקני כיום הוא בסיומת ה. Ldorfmanשיחה 22:56, 2 באפריל 2013 (IDT)
ראו כאן שנילי - שיחה 22:58, 2 באפריל 2013 (IDT)
האם זה לא אומר שצורת הרבים התקנית צריכה להיות "דוגמות" ולא "דוגמאות"? משום מה האקדמיה (על פי הקישור לעיל) מתירה את שתי הצורות באותה מידה, שלא כמו לגבי צורת היחיד. זה נראה כמו עוד "עיגול פינות" של האקדמיה. כהרגלה. Liad Malone - שיחה 00:15, 3 באפריל 2013 (IDT)
לענ"ד - בהחלט. Virant - שיחה 08:56, 22 באפריל 2013 (IDT)

תיקון כותרת בגוגל על שיירת בן שמן 1947 נא למחוק את המילים "מלחמת האזרחים!![עריכת קוד מקור]

הועבר ל-שיחה:שיירת בן שמן. Nurick - שיחה 00:58, 15 באפריל 2013 (IDT)

חסר תבנית קישור חיצוני לעיתון NEWS1[עריכת קוד מקור]

בתוך -- קטגוריה:תבניות קישורים חיצוניים - עיתונים -- לא נמצא תבנית של NEWS1 מקור חדשות ודעות חשוב. ראה דף קטגוריה:תבניות קישורים חיצוניים - עיתונים http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94:%D7%AA%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA_%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D_-_%D7%A2%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D

האם יצור תבנית קישור חיצוני לעיתון נמצא ברמת טכנית או בהרשאה גבוהה של ויקיפדיה ושל מו"ל העיתון למו"ל ( yoav-at-news1.co.il). אני קורא ומתחיל להבין שהכתובת בויקי לפנייה זאת לא בספר אורחים. אולי ימצא בדף דלפק ייעוץ (לשאלות טכניות), אבל קודם עלי לקרוא יותר במדריך ויקי. כך -- >> "דלפק הייעוץ מיועד לשאלות הקשורות לכתיבה בוויקיפדיה כמו בקשת סיוע בבעיות טכניות ועריכת דפים. שאלות בנושאים אחרים ניתן לשאול בוויקיפדיה:הכה את המומחה או בדפי הייעוץ בהם תוכלו לקבל מענה מעורכים ותיקים. אם אינך מוצא שאלה שכתבת כאן, היא כנראה הועברה לדף המתאים. אם נתקלתם בבעיה שאינכם מוצאים לה פתרון בדפי העזרה שלנו או בשאלות ותשובות נפוצות, שאלו כאן!" << בסדר, Yohanan - שיחה 16:12, 15 באפריל 2013 (IDT)

בדקת טוב? {{NFC}} • חיים 7 • (שיחה) • ה' באייר ה'תשע"ג • 16:04, 15 באפריל 2013 (IDT)

נכון הקישקוש למעלה טעות שלי. יש תבנית. לעיתון יש כינוי אחר שלא היכרתי. שמתי הערה בשיחת התבנית:NFC הצעה לשנוי שם התבנית לשם המוכר יותר. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%AA%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA:NFC תודה על העזרה ותיקון הציטוטים. חג שמח. Yohanan - שיחה 20:39, 15 באפריל 2013 (IDT)

בנוגע לתיבה כלשהי[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

מילה בסלע[עריכת קוד מקור]

בס"ד שמעתי שדרנים שאומרים: "כל מילה בסלע"ב-בפתח.ואינם יודעים שהפתגם הוא כמובן:דיבור ב(שווא נע)סלע-משתוקי בתרי.ובא ללמד על מעלת השתיקה.השדרנים היו מגל"צ וגם רשת ב'.אבקשך להביא לידיעתם ואולי אף לדבר על-כך בתכניתך "באופן מילולי",שאני מאוד נהנה להאזין לה.
בכבוד
אהרן טחן

שלום לך,
זוהי ויקיפדיה העברית ולא אתר האינטרנט של אחת מתחנות הרדיו. אם ברצונך להעיר משהו לשדרנים, תוכל למצוא פרטי קשר באתר האינטרנט של רשת ב'. Ldorfmanשיחה 17:33, 21 באפריל 2013 (IDT)
הכותב פונה לאבשלום קור. מעניין איך הוא הגיע מהרצון לכתוב אליו לכתיבה בספר האורחים. ‏Setresetשיחה 20:37, 23 באפריל 2013 (IDT)

מדוע שלא נעתיק מוויקיפדיה האנגלית?[עריכת קוד מקור]

-- העברה מויקיפדיה:מזנון -- ויקפדיה האנגלית לעומת העברית
שלום לכולם, כבר הרבה מאוד זמן שאני קורא ולומד בדבר המופלא הזה שנקרא ויקיפדיה. אך למרבה הצער, אני נאלץ ברוב הפעמים לגלוש יותר בויקפדיה האנגלית לעומת העברית ולהשתמש לשם כך ב'גוגל טרנסלט' מאחר שאינני בקי בשפה, לשם עיון מעמיק והבנה מלאה יותר של הדברים או אפילו בהרבה מקרים - כי פשוט אין על כך ערך בזו העברית! וכל הזמן אני תוהה- מדוע? מדוע לא נעתיק פשוט ערך לערך? נכון הדבר שבאנגלית נכתב המון ובחלקו אף שולי ולא חשוב, אך עדיין ניתן להעתיק את המידע שכן חשוב ותמציתי ובמידת הצורך להוסיף/לתקן/לעדכן. נדמה לי כי הדבר יביא להתפשטות המידע החשוב לקוראים העבריים בצורה יותר מהירה ומלאה מאשר המצב כיום. תקנו אותי אם אני טועה. אייל (נכתב על-ידי אייל שרון ב-00:18, 22 באפריל 2013) -- סוף ההעברה --

מדוע? משום שאין ומעולם לא היו מספיק כותבים או מתרגמים בוויקיפדיה העברית (וכנראה שגם בכל שפה אחרת) כדי להדביק את קצב יצירת הערכים בוויקיפדיה האנגלית. אנגלית היא השפה המובנת ביותר בעולם ואחת המדוברות ביותר, עם כ-1.8 מיליארד דוברים (מהם כ-380 מיליון דוברים שזאת שפת אמם), ואילו העברית של ימינו היא שפה מקומית וצעירה יחסית, עם כ-9 מיליון דוברים (מהם כ-5.3 מיליון שזאת שפת אמם). לידיעתך, כן מתורגמים ערכים רבים מאנגלית לעברית (חלקית או במלואם), אבל זאת פעולה שאין מבצעים באמצעות "גוגל תרגום" או כל אמצעי אחר לתרגום מכונה, שכן התוצאות גרועות ביחס לרמה הדרושה באנציקלופדיה. איכות דורשת זמן. Virant - שיחה 08:55, 22 באפריל 2013 (IDT)

תשובה מדויקת יותר היא: ויקיפדיה העברית כן מעתיקה טקסטים מוויקיפדיה באנגלית, אבל במקום לקבל כמעט כל ערך כמו בוויקיפדיה האנגלית, ערכים רבים שתורגמו נמחקים כי לדעת העורכים העברים, הערך לא חשוב לדוברי העברית כמו שהוא חשוב לדוברי האנגלית ו-20 דוברי שפות אחרות. זו כמובן טעות ויהירות מצד עורכי האתר העברי שלא מבינים מהי ויקיפדיה, מה רוצים הקוראים, ומה המשמעות האמיתית של מעשיהם.

עבור אור שפירא[עריכת קוד מקור]

אור שפירא שלום קוראם לי שירלי ואני כתבתי את הרף שירלי ברקוביץ' אך ברצוני להעביר זאת לטיוטה לכמה ימים עד שאערוך את הכל כמו שרציך אני כל פעם מוחקת על מנת שלא יתפרסם .

אשמח אם תסביר לי כיצד להעביר את הדף לטיוטות או להסיר אותו לכמה ימים עד שאכתוב כמו שצריך

תודה Shirly.documentaries (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בבקשה משתמש:Shirly.documentaries/שירלי ברקוביץ'אור שפיראשיחה • י"ד באייר ה'תשע"ג • 18:59, 24 באפריל 2013 (IDT)

אבקש למחוק דף זה בבקשה שיחת משתמש:דניאל.פ. (נכתב על-ידי אלמוני ב-02:52, 28 באפריל 2013‏)

בוקר טוב,
אין לך סיבה לדאגה - אין מה למחוק. הדף אינו קיים. כפי שמצויין בדף עצמו, "אין בוויקיפדיה דף שיחת משתמש בשם זה" וגם חשבון משתמש בשם "דניאל.פ" אינו רשום כלל. Ldorfmanשיחה 08:32, 28 באפריל 2013 (IDT)

ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

שלום רב

כיצד ניתן להוסיף ערכם? משה קווטינסקי. : מבכירי וותיקי מהנדסי החשמל בארץ דור 7 בירושלים וכיוצ״ב יצחק צחי קווטינסקי: מבכירי מרצי השקעות הנדל״ן בישראל., העמיד דור של משקיעי נדלן שעשו לביתן לובנו הכנסה פסיבי ופנסיה בטוחה


תודה

צחי קווטינסקי

יש להם חשיבות אנציקלופדית? אם כן חפש את הערך ב״חיפוש״ לחץ על הקישור האדום וצור את הערך כמובן רק אם יש לך עליהם הרבה מידע והם בעלי חשיבות אנציקלופדית
  • לפי דעתי אין לשניהם חשיבות אנציקלופדית 15:46, 30 באפריל 2013 (IDT)

הצעה לייעול[עריכת קוד מקור]

אתחיל ברשותכם בדוגמא ספיציפית:

חיפשתי מידע על הכרוניקאי הספרדי גונזלו אוביידו - את כל המידע שיש עליו! לאחר שקראתי את הערך שלו, הדל יחסית, מצאתי לגמרי במקרה מידע נוסף אודותיו בערכים אחרים שאפילו מפנים לערך המקורי. כלומר, מידע רב שכבר נכתב ונאגר, כל עוד הוא לא הוזן לערך הראשי, הלך לאיבוד!

מה שאני מציע הוא מנגנון שמציג בפני הקורא את כל ההפניות / קישורים מערכים אחרים לאותו ערך. להמחשה, אם הערך "רקרימיינטו" מדבר על אוביידו ומפנה אליו, אוטומטית אוכל לראות את זה גם בדף "אוביידו". כלומר דרך הדף של אוביידו אקבל את כל המידע עליו, גם בהקשרים אחרים.

המגבלות לשיטה הזו ברורים, שכן לערך "ספרד" יהיו בטח מאות או אלפי הפניות ורשימה שלהם לא תועיל במאומה. יחד עם זאת, זוהי דרך מקובלת וקלה יחסית לשימור אפקטיבי של מידע, וגם בלי להבין בזה דבר, לא נראה לי שהיא תדרוש איזו טכנולוגיה מתוחכמת.

יתכן שהפונקציה הזו כבר קיימת ואני פשוט לא יודע להפעיל אותה, או שהיא כבר הוצעה כאן, ואז אבקש את סליחתכם. בכל מקרה אשמח לשמוע את דעתכם!

--Janbronski - שיחה 12:30, 1 במאי 2013 (IDT)

הי, זה קיים כבר, אתה יכול לראות את הקישור בצד ימין תחת תיבת כלים "דפים המקושרים לכאן" בבקשה • אור שפיראשיחה • כ"א באייר ה'תשע"ג • 12:48, 1 במאי 2013 (IDT)

הוספת דפים[עריכת קוד מקור]

שלום הייתי מעונין להוסיף מאמרים בתחום הפלסטיקה לאתרכם איך מתחלים? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום וברכה, תוכל להיעזר רבות אם תעיין כאן וכאן, מומלץ שתירשם לויקיפדיה בכדי שתוכל לבצע את תרומותיך בצורה היעילה ביותר, ראה בויקיפדיה:למה ליצור חשבון?
בהצלחה, קובי כרמל - שיחהויקיפדיה איכותית02:27, 3 במאי 2013 (IDT)

ערך ל'רוברט שאקלי'[עריכת קוד מקור]

חיפשתי את הערך ל'רוברט שאקלי'Robert Sheckley- בעברית ולא מצאתי, נראה לי קצת מוזר שאין לו ערך בויקי

אכן אין. תודה.

כתיבת ערך הגדלת חזה והנקה[עריכת קוד מקור]

שלום כתבתי ערך על הנושא הגדלת חזה והנקה אני מטעם האתר www.proplasticsurgeon.com הכנסתי את המקור לערך שכבתבי ואבקש שלא ימחקו את המקור לפיסקה הזו כייון שאני ערכתי אותה תודה רבה יש לצצין שאני מדבר רק על הפסקה "הגדלת חזה והנקה" שהייתה ערך חסר ורק אותה ערכתי אז בבקשה תנו לי את הקדיט המגיע לי על כך

שלום, הקרדיט לעריכות ניתן באופן אוטומאטי בויקיפדיה, על פי שם המשתמש (Naor1060). בנוסף, המקור שהוספת לערך אינו עומד בקריטריונים של ויקיפדיה למקור אובייקטיבי ואמין, והוא גם מסחרי בעיקרו, ולכן נמחק. נשמח אם תוסיף מקור מחקרי מוביל בעולם, או אתר של משרד בריאות כלשהוא, אשר מגבה ומוסיף על הכתוב. ‏Setresetשיחה 15:34, 5 במאי 2013 (IDT)

טעות בשם מלך שערים[עריכת קוד מקור]

בערך ליגת העל בתת הנושא מכי השערים של הליגה מצוין שבעונת 61-62 מלך השערים הנוסף לצד שלמה לוי הוא יצחק מזרחי, שמו היה יצחק ניזרי. ביסוס לזה תמצאו כאן http://www.rsssf.com/tablesi/isratops.html. בתור קרוב משפחה הייתי שמח אם הייתם משנים את השם. תודה

תיקנתי את הערך ליגת העל בכדורגל. נשמח אם בתור קרוב משפחה תוכל לכתוב את הערך החסר יצחק ניזרי. גיא - שיחה 08:54, 6 במאי 2013 (IDT)

קלאב פינגווין[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:קלאב פינגווין

הועבר ל-שיחה:סויה. Nurick - שיחה 20:01, 15 במאי 2013 (IDT)

הערה לערוך[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:נעמה צבר בן-יהושע

הרבנית לאה קוק[עריכת קוד מקור]

הרבנית לאה קוק היא הרבנית המפורסמת ביותר בישראל היא אשת הרב דב קוק וביתו של הרב זילברשטין ונכדת פוסק הדור הליטאי הרב יוסף שלום אלישיב הרבנית היא דמות ססגונית ומלאת אנרגיה עברה להתגורר בטבריה הצפונית למטרת החזרה בתשובה בשנת אלפיים יצא סרט דקומנטרי על הרבנית בשם התיקון בבימויה של טליה פינקל

התיקון. Nachum - שיחה 10:57, 21 במאי 2013 (IDT)

צומת עזריקם שתולים[עריכת קוד מקור]

ערב טוב . בדקתי עם מועצה אזורית באר טוביה ושם נאמר לי שצומת עזריקם שתולים נמצא באחריות שלכם וצביעת הכביש אתם מבצעים. לאחרונה בוצעה צביעת הכביש קו העצירה. אבקש לקבל מכתב מתי לאחרונה בוצעה צביעת הכביש ואם היו תלונות על צבע דהויי לאחרונה. בתודה רענן אחרק --87.69.155.252 22:42, 29 במאי 2013 (IDT)

התבלבלת האתר. הויקיפדיה לא אחראית על צמתים וכבישים רק על כתיבת אנציקלופדיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:44, 29 במאי 2013 (IDT)
קורע... Liad Malone - שיחה 12:16, 30 במאי 2013 (IDT)

בקשה ליצירת ערך ובעיה[עריכת קוד מקור]

לעורכי וכותבי הערכים שלום[עריכת קוד מקור]

רציתי להציע כתיבת ערך מסוים ("מונדנאום"), שלדעתי צריך להיות משוייך במדעי החברה. לשם כך נכנסתי לדף של מדעי החברה שבו אמורים להציע ערכים, אך, לא היה שדה מיועד לכתיבה.

דרך אגב, התחלתי בעבר לכתוב כאן בויקיפדיה, ובגלל בעיות של חוסר בזמן (אני גם עובד במשרה מלאה וגם לומד), לא המשכתי בכך, ואם לא היתה לי את הבעיה שציינתי גם כיום, אז הייתי שמח לנסות לנסות להשיג יותר מידע ולפחות לכתוב "קצרמר" על הערך. אודה לכם אם תעבירו זאת לגורם המתאים. הוק --Hkerner - שיחה 17:45, 31 במאי 2013 (IDT)

באנגלית Mundaneum, הכנסתי את הבקשה לפורטל תקשורת ולפורטל מחשבים, לדעתי זה שייך שם, כמו בויקי אנגלית. ‏Setresetשיחה 22:07, 31 במאי 2013 (IDT)

ארנולד שוורצנגר[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:ארנולד שוורצנגר# ארנולד שוורצנגר

הועבר לדף שיחה:בר פאלי

שאלה לגבי תמונה וקישורים[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אני מטעם המרכז הלאומי להשתלות איברים. העלתי תמונה של כרטיס אדי לערך "המרכז הלאומי להשתלות איברים" והייתי שמחה לקבל קישור מהתמונה לאתר של המרכז: www.itc.gov.il אשמח לקבל תשובה בנושא, תודה, טלי

שלום טלי,
איננו מקשרים מתמונות לאתרי אינטרנט או לדפים באתרי אינטרנט. במיזמי קרן ויקימדיה הקשה על תמונה תציג פרטים אודותיה. קישור לאתר האינטרנט של המרכז הלאומי להשתלות קיים בערך אודות המרכז.
לגבי התמונה שהעלית, האם אתם משחררים אותה לשימוש הכלל באופן מלא כתמונה חופשית? אנא קראי את הכתוב בקישור ואם כן, אודה לך אם תעלי את הקובץ לשרתי ויקישיתוף, המיזם בו אנו שומרים תמונות חופשיות, תוך הקפדה על מסירת הפרטים המלאים ושימוש בשם קובץ בלועזית. אז, ניתן יהיה לעשות בתמונה שימושים רבים במיזמי קרן ויקימדיה, כולל בכאלה שאינם בעברית. כרגע ישנו כבר קובץ בשימוש הוגן המציג את הכרטיס בעיצוב הישן: קובץ:ADI card.jpg. אם תבחרו שלא לשחרר את התמונה שהעליתם ברשיון חופשי, נאלץ למחוק אותה ולהשתמש בתמונה הקודמת בערך עמותת אדי בלבד.
אנא עדכנו אותנו לגבי החלטתכם. שלחתי לך גם מייל בנושא ואשמח לעמוד לרשותך ולענות על כל שאלה. בברכה, Ldorfmanשיחה 14:53, 6 ביוני 2013 (IDT)

הצעה לערך[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

רציתי להציע הצעה לערך: פאתן חממה http://www.belly-dance.org/faten-hamama.html

תודה, הוספתי זאת לרשימה בינתיים אפשר לקרוא בויקיפדיה האנגלית (אנ') חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:08, 6 ביוני 2013 (IDT)

אגודת שחור ופתור[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:אגודת שחור ופתור

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#אלי האנה

איך אני עושה מידע כללי אחרי תמונה[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#איך אני עושה מידע כללי אחרי תמונה

הערך לא יכול להמצא בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#הערך לא יכול להמצא בויקיפדיה

הועבר לדף שיחה:פינג'אן#פינג'אן

הרגשת זרם בגוף ושיתוק שרירים מידי פעם לפני השינה[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:הכה את המומחה#הרגשת זרם בגוף ושיתוק שרירים מידי פעם לפני השינה

"יונתן פיין"[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#"יונתן פיין"

אבא שלי ציון עוזרי נולד בשנת 1943 בתימן ועלה לישראל והשתתף במרוץ אופניים , עדכון, תגובה[עריכת קוד מקור]

וזכה מקום ראשון איני יודע את השנה אני צריך לבדוק .... למה הוא לא מופיע ? צוריאל עוזרי tzuriel50-at-gmail.com

צוריאל, ויקיפדיה נכתבת על ידי מתנדבים וכל אחד כותב על מה שמעניין אותו. אם אבא שלך ראוי להופיע ואינו מופיע, זה סימן שלא היה אף אחד שעניין אותו לכתוב על אבא שלך ושהיו לו הפרטים הדרושים לכתיבת הערך. נדמה לי שהאדם המתאים לכתיבת ערך כזה הוא אתה - תאסוף את הפרטים ותבוא לכתוב ואם תזדקק לעזרה, ימצא מי שיעזור לך. בברכה. ליש - שיחה 07:37, 29 ביוני 2013 (IDT)

דיון על הערך[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#דיון על הערך

לאיזה גיל מתאים ויקיפדיה? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הקריאה והכתיבה בוויקיפדיה מתאימות לכל גיל כשהכתיבה מתאימה למי שמסוגל להתנסח באופן המתאים וראוי לאנציקלפדיה (כמובן שתיקון שגיאות כתיב או פיסוק, לדוגמה, לא דורש יכולות ניסוח כלל), בברכה, Nurick - שיחה 22:10, 10 ביולי 2013 (IDT)

מקור השם משפחה ותירגומו[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:הכה את המומחה#מקור השם משפחה ותירגומו

הערך - רובן ראיוס[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#הערך - רובן ראיוס

הוספת ערך חדש - אריק אמיר - אריק מחקה החיות[עריכת קוד מקור]

אני מבקש ליצור קשר עם כותב ערכים מורשה בויקיפדיה. לאנשים מבוגרים יותר בשנות ה-60 עד 85 אריק אמיר או בשמו הבימתי אריק מחקה החיות היתה אישיות מפורסמת מאוד היתי אומר איקון בשנותינו הצעירים. מצער לגלות שבויקיפדיה לא נזכר שמו ולו במילה אחת. גם לא התקופה המאוחרת יותר כאשר אריק הפסיק להופיע פתח גלריה יפהפיה בצפת והתחיל לפסל בברזל. אני מבקש שמישהו היודע ומורשה לכתוב ערכים בויקיפדיה יצור אתי קשר יש לי הרבה חומר טוב למסור על אריק אמיר. טל: ********* דוא"ל: a-tamir((@))013.net אבי תמיר

גם אתה מורשה לכתוב בויקיפדיה. הערך אריק מחקה החיות קים אבל הוא קצר מאד שנילי - שיחה 13:09, 12 ביולי 2013 (IDT)

איך להיות מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

איך אפשר להיות מפעיל מערכת?

הרשם, ערוך בצורה פעילה במשך כמה שנים ואז תשאל שוב. שנילי - שיחה 19:55, 12 ביולי 2013 (IDT)
"הרשאת מפעיל מערכת יקבל בדרך כלל ויקיפד המתמצא היטב בעריכת ויקיפדיה ומכיר את הנהלים העקרוניים של האתר, ופעילותו במשך חודשים אחדים הוכיחה את התאמתו לתפקיד". ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
"היזהר במה שאתה מבקש, זה עלול להתגשם". ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)


שגיאות פרמטריות בתבנית:הועבר

כפילות פרמטרים [ ל ]
הועבר לדף שיחה:ניקי פאלי#נושא ניקי פאלי

צביקה נוי[עריכת קוד מקור]

אין לכם ערך על צביקה נוי צצביקה נוי אחראי ללחן הנפלא של שירים כמו: 16 מלאו לנער - בביצועו של גבי שושן, בראשית - בביצועו של גבי שושן ילדה קטנה - בביצועו של גבי שושן ועוד שירים פחות מוכרים איך יתכן שמלחין שירים שהם נכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית לא מופיע בויקיפדיה אשמח לעזור ביצירת אותו דף קשר נעמי, אישתו

נכון. קשה למצוא מקור לפרטים ביוגרפים עליו. Nachum - שיחה 10:54, 23 ביולי 2013 (IDT)

שאורחים/ות רוצים/ות לכתוב בויקיפדיה הם/ן צריכים/ות ללחוץ על תצוגה מקדימה ורק אחר כך על שמירה וזה אחרי כמה דקות של חיפוש איך שומרים את העריכה אני לא מבינה למה לאורחים/ות אין אפשרויות יותר גדולות לכתוב בויקיפדיה מאשר רשומים/ות ואם אין אפשרויות יותר גדולות אז לפחות שמשתמשים/ות יוכלו ללחוץ רק על הכפתור שמירה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הניסיון מראה שהצעד הנוסף -תצוגה מקדימה- חוסך טעויות. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
גם אני כעורכת ותיקה משתמשת בתצוגה מקדימה לפני שמירה כדי לוודא שהעריכה שלי תקינה ולחסוך בכך תיקונים חוזרים ונשנים. כך עושים עורכים רבים בויקיפדיה. חלק גדול מהאנונימיים שעורכים בויקיפדיה אינם מנוסים בעריכה ורצוי שיבדקו את טיב עריכתם לפני שמירה ובכך יחסכו את עבודת הניטור הסזיפית שאמורה להיעשות לכל העריכות של האנונימיים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:37, 26 ביולי 2013 (IDT)

אך כשאת עוברת על העריכה לפני שאת רושמת אותה ואחר כך לוחצת על תצוגה מקדימה צריך שוב לחפש את הלחצן שמירה כי הוא במקום אחר למטה רק אחרי מה פעמים מבינים היכן הוא וגם זה מאט את הכתיבה בויקיפדיה. טוב החלטתי להרשם אצלכם אשמח אם תלמדו אותי להקפיץ שורה איך לכתוב ועוד. תודה עינת12 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לחצן השמירה נמצא מימין ללחצן תצוגה מקדימה, למטה, פעם אחת מחפשים אחר כך יודעים. למדריכים לכתיבה ראי ויקיפדיה:ברוכים הבאים חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:59, 26 ביולי 2013 (IDT)
תודה לך על העזרה ~