ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה/יום הולדת 15

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

--- העברה מה"מזנון" ---

יום ההולדת שלנו בפתח ואיש מהגרפיקאים לא במתח?[עריכת קוד מקור]

החול בשעון אוזל הנה שוב חוזר הסיפור מהשנים האחרונות, לאחר שכמה מטובי הגרפיקאים-הוויקיפדים בחרו לעזוב אותנו: יום ההולדת של ויקיפדיה העברית נמצא ממש מעבר לפינה (8 ביולי) וגם השנה אין תכונה רבה לקראת האירוע. בעבר קיימנו הצבעות לבחירת הסמליל, מתוך לא מעט הצעות, וכל ההכנות החלו שבועות טרם האירוע. השנה, נצטרך להסתפק כנראה באילתור המבוסס על דברים משנים קודמות... או שלא?!... בקיצור, מי מוכן להרים את הכפפה ולהכין משהו עד מוצ"ש הקרוב, כך שנוכל להעלותו ביום המחרת בשעה 13:58 והוא יפאר את ראש דפי המיזם למשך שבוע? (פרסום-מקביל אני אעלה גם ב"סדנה לגרפיקה". אנא אל תמחקו הודעה זאת, שעשויה להביא לנו קהלים חדשים...) Ldorfmanשיחה 02:21, 4 ביולי 2018 (IDT)

כשילד נולד כולם מתרגשים נורא. כולם מתרגשים גם ביומולדת הראשון, השני והשלישי. גם יומולדת 10 הוא תאריך עגול ויפה. ב-12 או 13 עושים טקס בת/בר מצווה וזאת סיבה למסיבה. בגיל 15 יומולדת הוא עוד תאריך... Eladti - שיחה 11:41, 4 ביולי 2018 (IDT)
ועדיין, החלפת הסמליל בראש הדף באירוע זה היא מסורת אצלנו. Ldorfmanשיחה 02:43, 6 ביולי 2018 (IDT)
רונאלדיניו המלך הגדול הכין לנו חיש קל שישה סמלילים מרהיבים. כעת נותר רק לבחור. נפתחת הצבעה כעת ועד מחר, היום הגדול, יום ראשון ב-13:00. זה לא הרבה זמן, אולם נוכל להסתפק בזה וגם שומרי השבת יוכלו להצביע. Ldorfmanשיחה 18:20, 7 ביולי 2018 (IDT)

הצבעה זריזה[עריכת קוד מקור]

הנחיה: מפאת חוסר הזמן, אבקש מכל בעל/ת זכות הצבעה במיזם לציין את הסמליל/ים שהוא/היא היה/הייתה רוצה שיופיע בראש ויקיפדיה למשך השבוע הקרוב. זו לא תהיה הצבעה בשיטת שולצה. כל סמליל שתציינו את מספרו יקבל נקודה. זה שיקבל את מרבית הנקודות, יהיה זה שיבחר (בתקווה שלא נגיע לשוויון...). תודה מראש לכל העורכים המצביעים. Ldorfmanשיחה 18:20, 7 ביולי 2018 (IDT)

כותבים שאינם בעלי זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

התוצאה[עריכת קוד מקור]

הסמליל הנבחר

בסה"כ הצביעו 55 בעלי זכות הצבעה. הסמליל הנבחר הוא העיצוב בהצעה מס' 1, שזכה לרוב מרשים של 43 קולות.

אפשרות 6 היא זו שהגיעה ל"מקום השני", עם 14 קולות; הצעה 5: 9 קולות; עיצוב מס' 2: 8 קולות; אפשרות 4: 3 קולות והצעה 2: 2 קולות.

תודה רבה לכל המצביעים, ובמיוחד למלך טל המעצב שהסכים להשתתף בהצבעה בסגנון הקדם-אירוויזיון הפרטי של ירדנה ארזי. להתראות בחגיגה בחודש הבא, במשרדי IBM‏. Ldorfmanשיחה 13:34, 8 ביולי 2018 (IDT)

--- סוף ההעברה מה"מזנון" ---