ויקיפדיה:הומור/ארכיון 1

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ויקיפדיה:הומור - מאמרים שנכתבו על כוס בירה

עוגיפלצת היא דמות בסדרה המצליחה רחוב סומסום.

לדמות, מפלצת חביבה בעלת פרווה כחולה, חיבה מופרזת ואף אובססיבית לעוגיות.

ניתוח "אקדמי" עוגיפלצת מהווה "אתנחתא קומית" בסידרה ואין לה קשרים חברתיים/ עלילתיים לשאר הדמויות ולסיפור הכללי עצמו.

יש הטוענים כי עוגיפלצת מייצגת סוגייה סבוכה בחיי השפע של התרבות המערבית - אכילה רגשית. במקום התמודדות אמיצה וישירה עם בעיותיה מעדיפה עוגיפלצת לזלול עוגיות ולשכוח מבעיותיה (חוסר חברים, פרווה כחולה, נטייה מינית לא ברורה).

זלילת העוגיות הינה מצד אחד הרס הגוף ובריאותו (כמות קלוריות גבוהה, חומצות טראנס ושומן רווי) ומהצד השני התרסה כנגד תרבות הדיאטות וההרעבה העצמית הפושה בקרב המעמד הסוציו-אקונומי הגבוה.

צבעה הכחול של הדמות מהווה רמז מטרים לבלבול ולאי הוודאות באישיותה של הדמות ובמינה. הדמות אינה חלק מהמין האנושי והתייחסות החברה אליה היא כ"מפלצת" ולא כאל יציר כפיו של האל.

האמביוולנטיות והסתירות הפנימיות בדמותה הם שמושכים מעריצים רבים לחקור את דמותה ואת תורתה ולהפיצה ברחבי תבל: "עוגיו-ת!!!! עוגי!! עוגיו-ת... עוגיפלצת!!! הם הם הם...!!!"

ב25 בספטמבר 2004 נתבשרו קוראי הוויקיפדיה על פריצת דרך מדעית שהשיג משתמש בשם איתי פליקר, וזאת בערך "אפרסקדו" שזו לשונו:

פרירק (פרי + ירק) (באנגלית: fruigetable), שהוא הכלאה ביתית בין הפרי אפרסק והירק אבוקדו, באנגלית נקרא: peachocado.

הכליאו לראשונה מתן אלימלך ואיתי פליקר בשנת 2004, כאשר רצו להמציא מוצר הכלאתי הראשון מסוגו, של פרי וירק. דקות אחדות לאחר ההכלאה מתו תאי הפרירק.

ניסויים אלו עדיין בשלבי פיתוח, ויתכן כי יהוו פריצת דרך מדעית בתחום ההכלאות.

על פי המדענים החוקרים את הפרירק, יתכן שכבר בשנת 2007 הכלאות מסוג פרירק כבר ישווקו לציבור.

ערך נוסף מאת אותו ויקיפד בשם "פרירק" הרחיב על התופעה באופן כללי. לאחר ויכוח מדעי קצר בין המשתמש איתי פליקר ובין משתמשים אחרים, וביניהם דוד שי, סוכם כי רק לאחר שפריצת הדרך המדעית אכן תצבור תאוצה, והאפרסקדו יימצא בשווקינו, תתאפשר הצגת הערך במסגרת הוויקיפדיה. שני הערכים נמחקו, אך אני עדיין מחכה לשנת 2007 בקוצר רוח. אלמוג 19:55, 2 מרץ 2005 (UTC)

נו, מישהו כבר מצא אפרסקדו בשוק? Mr. boo 10:38, 15 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]
אבוקדו זה פרי

ומתוך שיחת ויקיפדיה:הומור#ארכוב (נוסף ב-2008!):

אגב, אלמוג, מה עם זה? כבר הגיעה שנת 2007. ‏Mr. boo‏ • שיחה 09:20, 21 במרץ 2007 (IST)[תגובה]
ואכן מדי יום אני מבקר את הירקן השכונתי ומבקש אפרסקדו, אך הוא נאלץ להשיב את פני ריקם. ייתכן והפיתוח של מר פליקר נתקל בקשיים בלתי צפויים, וייתכן שהלימודים בחטיבת הביניים קשים מהצפוי, ולא איפשרו את הקדשת הזמן והמאמץ למחקר. אני עדיין אופטימי. אלמוג 20:27, 22 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

שיחה:אנציקלופדית החוצנים[עריכת קוד מקור]

מה זה הדבר הזה ?

לא יודע. אבל ניכרת השקעה (-:



יש לערוך את הדפים כך שיבוטלו השוליים.


כדאי לתת בתחילת הערך הסבר על משמעותו, ולאיזה חלק של התרבות האנושית הוא מתחבר. כרגע הערך נראה כמו עב"ם (מה שבכלל לא מפליא, בהתחשב בשמו). דוד שי 15:36, 10 מרץ 2004 (UTC)

כמו שהוא עכשיו, לערך הזה אין מקום כאן. ראוי לציין את מקורות המידע שעליהם המאמר מסתמך, ועד כמה הוא מתיימר להיות אמיתי. כמו שעכשיו המאמר כתוב, הוא כתוב כאמת מוחלטת לכל דבר - ואוי ואבוי לנו אם מאמרים כאלו יוצגו בוויקיפדיה בתור אמת מדעית. ראוי גם לתקן את הסגנון הצורני של המאמר, שכרגע פשוט לא נעים לקריאה. פרט לכל זה, כשמועלה מאמר כל כך גדול ומפורט בפרק זמן כל כך קצר, ברור שהוא נלקח ממקום מסויים, וטוב ייעשה מי שכתב אותו אם יפרט את המקורות שלו, אנחנו לא רוצים להסתבך בפלגיאטים. גדי אלכסנדרוביץ' 16:15, 10 מרץ 2004 (UTC)


המאמר מסתמך על מחקר של גוף בשם SETLAB. מי קבע שכל הערכים בוויקיפדיה צריכים להתקבל ולהיתו מוצגים בתור אמת מדעית? כמו-כן, האם ניתן לתת אמינות מוחלטת לערך כלשהו? אני חושב שלא.
אני מודע לכך שיש מקום לשיפוצים אתסטיים ותוכניים בערך זה, והם יבוצעו, לפחות על-ידי, בהקדם האפשרי.
ראה גם: [שיחה: חוצנים http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94:%D7%97%D7%95%D7%A6%D7%A0%D7%99%D7%9D]
גיל וינשטיין

אף אחד לא קבע את זה, אבל המאמר שלך מוצג בתור אמת. חובה להסביר בתחילתו עד כמה הוא קשור למציאות, עד כמה אמין הגוף שעליו אתה מסתמך, וכדומה. גם לפיקציה יש מקום בוויקיפדיה, אבל צריך להצהיר במפורש שהיא פיקציה, או לפחות לא אמינה. אף אחד לא מבקש "אמינות מוחלטת" לערך כלשהו, אבל כשיש לערך אפס אמינות, זה רע.

אגב, בלינקים פנים ויקיפדים אתה לא צריך להעתיק את היואראל, מספיק לכתוב את שם הערך בין סוגרים מרובעים כפולים. גדי אלכסנדרוביץ' 17:52, 10 מרץ 2004 (UTC)


איפה אבי בליזובסקי שיעשה פה קצת סדר בעניינים? Effib 18:27, 10 מרץ 2004 (UTC)

מעולם לא חשתי אליו געגועים עזים כמו עכשיו לא משנה

העתקה, גם אם בתרגום, מהווה הפרה של זכויות יוצרים. ערך זה, כמו שאמרה תחושת הבטן, הוא מועתק ומהווה תירגום מילה במילה של http://www.ypsitoys.com/aliens/entries.html לא משנה

ערך זה, בצורתו הנוכחית, הוא הבל גמור במידה שלא תיאמן. אפשר להתייחס לפולקלור שבמסגרתו צמחה אנציקלופדיית החוצנים, אך הערך בצורה כזו, כאוסף ארוך ומפורט של עובדות (וההסתייגות שבתחילתו אינה מספקת), בלי כל רקע לצמיחת סיפורים אלה, אין מקומו בוויקיפדיה, ולכן מחקתי אותו. צר לי על מי שהחמיץ את הקוריוז. הטענה שמחיקת הערך פוגעת בהגדרת ויקיפדיה כאנציקלופדיה חופשית אינה משכנעת אותי, מפני שהערך כמות שהוא פוגע בהגדרת ויקיפדיה כאנציקלופדיה. דוד שי 01:35, 11 מרץ 2004 (UTC)
לכל מי שהחמיץ את הקוריוז, הנה פיסקה לדוגמה:
""הפליידיאנים" (Pleiadeans) - חוצנים הדומים לבני האדם הנורדיים,

בלונדיניים ולפעמים גם שחומי - עור, החיים בפלייאדת Taygeta ומערכות כוכבים נוספות (בעברית פלייאדה נקראת כימה), אשר לפי הטענות הם ייסדו מושבות בפלייאדות ע"י פליטים מכוכבי מגורים בקונסטלציית ה- Lyra, שאליהם פלשו חוצנים רפטילואידים מ- Alpha Draconis . הכוכב הפליידיאני הראשי של Erra היה 'Terra-formed' ע"י הפליטים מ- Lyra , כפי שכבר נמסר. (Lyra הרבה יותר קרובה לכדוה"א - בערך 30 שנות אור). הפליידיאנים היו, כנראה, החברה ההומנואידית הראשונה אשר פיתחה מסע על - חללי.(כבר ידוע על ממשלת ארה"ב שהיא ידעה איך לנסוע במרחב מעל מהירות האור מאז ניסויי פילדלפייה בשנות ה-40 של המאה ה-20. הפליידיאנים טוענים שהטכנולוגייה שלהם עולה על שלנו במרחק של כ-3000 שנה. זה אולי יכול להסביר מדוע בני האדם ב- Lyra היו מסוגלים לעבור את המרחקים העצומים מחלק זה של הגלקסייה, למקום שבו ייסדו מושבות - בפלייאדות, מרחק של כ- 430 שנות אור. הפליידיאנים חושבים על עצמם שהם חלק מהמועצה האנדרומדית, המבוססת בתוך קונסטלציית אנדרומדה (Evadamic)."

מה הם לא אמיתיים :( ???

שיחת קטגוריה:במאי קולנוע גמרניים[עריכת קוד מקור]

תקלדה בשם הקטגוריה. כמשתמש פושט, אני לא יכול לתקן. לטיפולכם המסור.

אתה מעדיף את "במאי קולנוע גרמנים"? גילגמש שיחה 11:34, 29 ינו' 2005 (UTC)
אני מעדיף במאי קולנוע גרמנים. (מה יהיה, גם אוסטריים?). בכל מקרה אני מעדיף אותם לא גמרניים, אפילו שפורנוגרפיה היא התחום בו הקולנוע הגרמני הוא המוכר ביותר בארצנו, ולכן אולי פשוט עדיף לקרוא לו קולנוע גמרני, שנל שנל. --Harel 11:40, 29 ינו' 2005 (UTC)
אה... אפשר לפצל לקלונוע לפי ארץ המוצא כמו קולנוע בריטי, צרפתי, גרמני, אמריקאי ועוד, אך הקט' של הבמאים לפי לאומים חשובה כי היא תת קטגוריה של העם הספציפי בנוסף לתת קטגוריה של הבמאים. לגבי גרמנים - למה פה גרמנים ואילו סופרים צרפתים מופנים לסופרים צרפתיים? לגבי שינה, כן, זה באמת נחוץ, אבל הסמסטר מתחיל ביום שני הזה ואני רוצה לסיים את רב המיון עד אז. גילגמש שיחה 11:46, 29 ינו' 2005 (UTC)
אנא, קרא את שם הקטגוריה לאט לאט, לפחות שלוש פעמים, ואז תענה. תודה. :-) --Harel 11:50, 29 ינו' 2005 (UTC)
כן! עכשיו ראיתי את זה. אני אמחק. גילגמש שיחה 11:53, 29 ינו' 2005 (UTC)
לדעתי יש לשמור את שם הקטגוריה בתוך דף ויקיפדיה: הטעויות המביכות ביותר. אין לי עדיין משהו לתרום לו אישית, אבל אני בטוח שזה עוד יקרה. טרול רפאים 11:57, 29 ינו' 2005 (UTC)
אתה לא תאמין אילו טעויות דפוס היו לי... ככה זה בלי מקלדת עברית. גילגמש שיחה 12:02, 29 ינו' 2005 (UTC)
לכל אחד יש טעויות דפוס. אני פשוט לא נמצא מספיק זמן בוויקיפידה בשביל לצבור אחת כמו זו. העניין הוא שכל הדפים של ויקיפדיה רציניים, הגיע הזמן ליצור דף קהילה מצחיק כמו זה שהצעתי. טרול רפאים 12:08, 29 ינו' 2005 (UTC)
אני בטוח שבוויקי האנגלית ובאחיותיה האנגליות יש דברים דומים, כמו למשל רשימה של ערכים תמוהים שהועלו. מקוצר זמן לא אחפשם עכשיו. --Harel 12:10, 29 ינו' 2005 (UTC)
כן, זה רעיון טוב ואני תומך בו. אני עסוק כרגע במיון הערכים לפי קטגוריות ואין לי את הפנאי לבנות עמוד כזה, אבל אם אתם רוצים, אני אשמח. גילגמש שיחה 12:11, 29 ינו' 2005 (UTC)

באדיבות Jtmjtm:

נפילת כריך מרוח בחמאה על הריצפה הינה תופעה שכיחה למדי. המצב בדרך כלל מתרחש כאשר מרכז הכובד של הכריך נמצא מעבר לקצה השולחן, אך יכול להתרחש גם בעת נשיאת הכריך לצלחת.

רוברט מת'יוס חקר את העניין ,וגילה מסקנות מדהימות: כאשר תופעה זו מתרחשת, הכריך ייפול באופן מעט ודאי על הצד של החמאה. לפי מת'יוס, אם הפרוסה תספיק להתגלגל יותר מתשעים מעלות, אך פחות מ-270 מעלות, היא תפגע בריצפה בזווית אשר תגרום לכריך ליפול עם הצד של החמאה למטה.

במקרה והכריך נופל במהירות של מעל ל1.6 מטרים בשנייה, הסיכויים לנפילת הכריך על הצד המרוח בחמאה קטנים.

קישורים חיצוניים

תאגיד A force

תאגיד הידע בינלאומי A-force אשר נרשם לוויקיפדיה כוויקיפד רגיל מצהיר הצהרה חד משמשיעית כי הוא יעשה כל שיכול כדי לתרום לוויקיפדיה ישראל וויקיפדיה העברית ככל שיוכל מבחינת תכנים והשקעת מאמצים רבים מבחינת יחסי ציבור. תאגיד הידע A-force מפציר בראשי וויקיפדיה לתת בידי המשתמש שברשותו כמה שיותר כוח ובנוסף התאגיד הפרטי ישמח כי ראשי ויקיפדיה וויקימדיה יפנו אליו באי-מייל al210@walla.com האי-מייל הלא רשמי של התאגיד בע"מ התאגיד גם ישמח אם ישלחו אליו הודעות כדרך המשתמש באתר. התאגיד מצהיר כהצהרה רשמית כי אין בכוונתו שום מטרה להשגת רווח וכי במשך כל שנות כיומו הוא שמר על פרופיל נמוך ככל האפשר. הידע שצבר אסף ואגר התאגיד במשך שנות פעילותו יועבר לויקימדיה מפעילת ויקיפדיה הרב לשונית אט אט, עוד בכוונת התאגיד כי הוא שמח שויקיפדיה בחרה בעברית כאחת משפות פעולתה והוא ישמח לדעת מי הם יזמי ויקימדיה וויקיפדיה העברית והרב לשונית. התאגיד יאפשר לויקימדיה \ ויקיפדיה לפרסם את המידע בכל שפה ובכל מקום באתר הרב לשוני. התאגיד מצפה מוויקימדיה לשלוח לדואר האלקטרוני הנ"ל אודות ויקימדיה וויקיפדיה ועל מבנהו הדמוקרטי של האתר על כל "מוסודותיו" כחלק מקידום עתידי של התאגיד בוויקימדיה וויקיפדיה. התאגיד נוקט צעדים של רצינות ועל ויקימדיה להתייחס לדבר ביחס הראוי. תאגיד A-force שם משתמש בוויקיפדיה A force knowledge corporation דואר אלקטרוני al210@walla.com התאגיד בחר להצהיר על כוונותיו מכיוון שבכך הוא יוכל לתרום בצורה הטובה ביותר לויקיפדיה. אין לראות בהצהרה זו נעלות על ויקיפדים אחרים. כפי שלמדי צויין בשרתי המערכת נוצר ניסיון של התאגיד להוסיף למס' ערכים באתר שינויים שלא התקבלו לבסוף לכן התאגיד מצהיר בזאת על כוונותיו בפני ויקיפדיה והפעם מרים עצמו מעט מעל פרופילו כויקיפד רגיל שוב יש לחזור ולומר שאין בכוונת התאגיד להעלות על ויקיפדים אחרים אלה רק רצון טוב נטול רווח של התאגיד כלפי פרוייקט ויקיפדיה של ויקימדיה. תאגיד A force for knowledge הבינלאומי המחלקה למזרח התיעון תת מחלקה ישראל. ידע הוא כוח.


הישנם יצורים נבונים או יצורים חיים בכלל ברחבי היקום מלבד כדור הארץ?
זוהי שאלה שמטרידה לכל הפחות את הדור הזה, כשהמדע נמצא בשיאו ויצאנו אל החלל.
לדאבוני אין בידי תשובה.
למען האמת, מסקרן אותי לדעת יותר מאשר תשובה על כך, אם זו אכן חיובית, איך יצורים אלו נראים ומהו אורח חייהם.
בכל אופן, הנני מניח שאם אכן קיימים יצורים שכאלה, אזי לא נוצר כל קשר ומגע עימם עד עתה למרות הדעה הרווחת שהם מגיעים אלינו לביקור מדי פעם.
אם טעיתי בדבריי, אופתע לא פחות מאשר אם יגיח מולי יצור שכזה בסוף משפט זה.
הוי, מה מתהלך לי פה...הצילווווווו!!!!!!

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 15:27, 26 אוק' 2004 (UTC)

לנוכח הצעות המחיקה שנדונות היום בוויקיפדיה, השאלה היותר מעניינת היא האם יש יצורים נבונים על-פני כדור הארץ. דוד שי 22:12, 26 אוק' 2004 (UTC)

יעקב שוורץ[עריכת קוד מקור]

ממציא, פילוסוף והוגה דיעות בן זמננו. יעקב עסק בעיקר בקשר שבין המהות המטאפיסית הפילוסופית למכניקה ולפיסיקה היישומית. אחת מפיתוחיו החשובים היה "מנוע הרגש". בגילויו, הפליא יעקב לכמת פרמטרים אנושיים, פיסיים ומטאפיסיים לתוך יישות מתמטית אחת המאגדת בתוכה את חוקי ניוטון ואת כתביו של פרויד. הישגו החסר תקדים היה ביכולתו לשלב שתי דיסצפלינות, לכאורה נטולות עניין משותף, לתורה יחידה וסגורה. "מנוע הרגש" מהווה מנוע מושלם, המסוגל תיאוריטית להניע גופים במהירות האור. ייחודו של המנוע הוא בנקודת הסתכלות חדשה ושונה לגמרי מהמקובל בעולם המדע. אולם, "מנוע הרגש" טרם הגיע לכדי יישום ממשי שכן לצורך מימושו נדרשת הבנה מעמיקה יותר של הנפש האנושית ויחסה לאנרגיה הטהורה. אף על פי שייעודה של הדיסצפלינה טרם ראה אור, היסודות הפסיכואנליטיים אשר השתית יעקב וקשירתם המתמטית לעולם הפיסי פתחו צוהר לחוקרים ותיאורטיקנים נוספים.

התפתחות כלי הנשק[עריכת קוד מקור]

אין בעולם כלי נשק - רק אלוהים לבדו!

בהתחלה היה אקדח ואז בא הרובה ואז היה תותח ומטוס וכולם מתו בסוף

y הוא קבוע מתמטי מליצי הידוע גם כקבוע של הכל. ערכו הוא:

היסטוריה[עריכת קוד מקור]

רבות לא ידוע על ההיסטוריה שהביאה ל"גילוי" קבוע כזה. האגדה מספרת שככל הנראה הומצא ע"י סטודנט משועמם של האוניברסיטה העברית בגבעת-רם.


שימושים נוספים[עריכת קוד מקור]

הפיתוח של הקבוע y גררה באופן מידי את הווצרותו של הקבוע y שנקרא כ y-bar ששווה ל


מישהו חמד לצון?[עריכת קוד מקור]

זה רק נדמה לי או שמישהו חמד לצון ושתל את הערך רקורסיה תחת ראו גם? בברכה Shayakir 17:56, 22 מרץ 2005 (UTC)

אני הפושע. זוהי דוגמה לרקורסיה. אבינעם 18:05, 22 מרץ 2005 (UTC)
זו דוגמה טובה...בברכהShayakir 18:11, 22 מרץ 2005 (UTC)
תודה. אבינעם 10:01, 23 מרץ 2005 (UTC)
מצחיק גם בפעם העשירית. אמיתי 11:18, 23 מרץ 2005 (UTC)

הרעיון נלקח מבדיחה שמופיעה באינדקס של ספר ה-C (שפת תכנות). אפשר לראות אותה (ועוד בדיחות טובות) באתר של משתמש:Tal Cohen Book In-Jokes. אבינעם 12:49, 23 מרץ 2005 (UTC)


"סקנדינבים או נורדים הם צאצאיהם של הוויקינגים, אף כי בימינו שינו ממנהגם לפשוט על ישובים ולהרוג ביושביהם, והיו לעמים שוחרי שלום." (נכתב על ידי בן הטבע)

חסימה עצמית[עריכת קוד מקור]

  • 15:15, 13 פבר' 2005 גילגמש שיחרר את "משתמש:#1122" (כנראה טעות)
  • 15:05, 13 פבר' 2005 Roybb95 שיחרר את "משתמש:John Doe" (תגיד, אתה בסדר?)
  • 15:04, 13 פבר' 2005 John Doe חסם את "משתמש:John Doe" למשך 4 hours (משחית לאחר אזהרה)

תיעוד בדף המשתמש[עריכת קוד מקור]

  • 13 בפברואר 2005 - תאונת עבודה - חסמתי את עצמי מרוב חיפזון לחסום משחית.

חסימת משתמש[עריכת קוד מקור]

משיחת משתמש: John Doe/ארכיון 1

זה אני או שהרגע חסמת את עצמך למשך 4 שעות בטענה כי אתה "משחית לאחר אזהרה"?

Ramiy 15:15, 13 פבר' 2005 (UTC)

שלום, זה אני ברוב טיפשותי ועקב מהירות חסמתי את עצמי. תודה לרועי על שיחרור החסימה.

John Doe 15:18, 13 פבר' 2005 (UTC)


ושוב...[עריכת קוד מקור]

  • 13:48, 7 אפר' 2005 גילגמש שיחרר את "משתמש:Harel" (אמנם משחית וגו' אך נוותר לו הפעם :-))
  • 13:43, 7 אפר' 2005 Harel חסם את "משתמש:Harel" למשך 1 hours (משחית ואף מודיע על כך ברבים)

הפסקה הבאה הוספה על ידי משתמש רשום:

הקשר בין הקומוניזם למוסד לביטוח לאומי[עריכת קוד מקור]

המוסד לביטוח לאומי, מגשים הלכה למעשה את מדיניותו של קרל מרקס הגורסת שעל כל בני האדם לתת את מה שהם יכולים, ולקבל את מה שהם צריכים, במילים אחרות, העברת כספים מאנשים שברשותם הכנסה כלשהי, לאנשים חסרי ממון. לקראת סוף שנות השמונים, החלו המשטרים במדינות הקומוניסטיות להתמוטט זה לאחר זה, מה שסימן את כישלונו של הרעיון הקומוניסטי. נציין כי המוסד הלאומי במדינת ישראל עדיין קיים למרות התמוטטות המשטרים הקומוניסטיים.

סאדורפינצוק[עריכת קוד מקור]

סאדורפינצוק הוא בעל חיים קטן ממשפחת המכרסמים הנפוץ בעיקר באפריקה התיכונה. גודלו של הסאדורפינצוק הזכר קטן בהרבה מגודלה של הנקבה: אורך הזכר 10 ס"מ, מחוטם עד קצה הזנב, בעוד שאורכה של הנקבה עולה על 17 ס"מ. הסאדורפינצוק גדל בערבה וניזוק בעיקר משורשים ומזרעים. הסאדורפינצוק חי בקבוצות של 30 עד 100 פריטים במחילות באדמה מתחת לעץ הבאובב, איתו חי הסאדורפינצוק בסוג של סימביוזה. שבט הצופא האמין במשך שנים שהסאדורפינצוק הוא למעשה גלגולו של ראש האלים סיגודהו שהיה ידוע בכוח הריפוי. מכשפים - מרפאים משבט הצופא היו נוהגים להשתמש בדמו של הסאדורפינצוק בתרופותיהם. בדמו של הסאדורפינצוק יש, מסיבה שעדיין אינה ידועה לחוקרים, אחוז גבוה ביותר של אנדורפינים. לפיכך עזרו תרופות אלו בהתגברות על כאבים שונים.

לא נעים להודות אבל לא קלטתי מה חורג פה מתאור ביאולוגי יבש. עזרה לאימבציל? אורי מוסנזון 14:54, 10 אפר' 2005 (UTC)
זה יצור שאיננו קיים. גילגמש שיחה
אני מאמין שהגרסה הזו מייצגת טוב יותר את העניין: רועי | שיחה | 15:01, 10 אפר' 2005 (UTC)

סאדורפינצוק הוא בעל חיים שהומצא לפני מספר דקות כדי לבדוק עד כמה אמין הוא המידע בוויקיפדיה.

תודה על התגובה המהירה, זה היה ניסוי יעיל ביותר.

סוף סוף הבנתי את הבטוי "אין חיה כזו" אורי מוסנזון 15:16, 10 אפר' 2005 (UTC)

מספר השינויים זה מספר טבעי?[עריכת קוד מקור]

ויקיפד סלבריטי הנולד בתאריך 26 בדצמבר[עריכת קוד מקור]

בעקבות פרץ נרקיסיסטי עז, החלטתי (Jtm) שאני מפורסם, ופרסמתי את תאריך לידתי (ומותי המשוער):


הראל מויאל גדל כילד עני ורעב באוהל במעלה אדומים. הוריו לא עבדו וניסו להביא לו אוכל. הם לא הצליחו להביא לו אוכל וכדי שהילדים בכיתתו לא יחשבו שהוא רזה ואין לו אוכל הוא גידל שרירים. לא היה לו כסף והוא לא ידע מה לעשות הוא הלך להתמודד בכוכב נולד 2. השופטים ריחמו עליו כי לא היה לו כסף והעלו אותו שלב. הוא בנה גיטרה מעץ כדי שיהיה לו במה לנגן. הוא עלה לגמר והוריו שיחדו את השופטים ברצח. בשירו בגמר רואים את הסבל על פרצופו. הוא זכה מקום ראשון לאחר איומים על השופטים.

שימו לב הגרביל הינו חיה מיוחדת הנמצאת בקיפוח תמידי של בני האדם חייבים לשמור עליו ועל זכויותיו כי אם לא יעלמו הגרבילים מהאדמה!!! ואנחנו לא רוצים שחיה מיוחדת כזאת תובד לעד