ויקיפדיה:ביכורים/Yoav95179

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת ביכורים

שלום, שמי יואב, בן 16 מראשון לציון, תלמיד תיכון בגימנסיה הריאלית ולומד מתמטיקה, פיזיקה, כימיה, ומדעי המחשב. בחיים הפרטיים שלי אני מקפיד לשמור על כושר (בעיקר ריצות ארוכות) ולקרוא בנושאים שונים. אני מתעניין בפוליטיקה ודיפלומטיה ובבחירות האחרונות הייתי פעיל מאוד. תחום העניין העיקרי שלי הוא בעלי חיים וזואולוגיה, בין תחומי עניין רבים אחרים. אני מתנדב בספארי ברמת גן ובמקור יצרתי את המשתמש שלי בויקיפדיה ב 2014 על מנת להרחיב את הערך של הספארי שנראה לי מאוד חסר ולא מעודכן. בהתחלה רק ביצעתי מעט עריכות בערך של הספארי, ואחר כך הייתי לא הייתי מאוד פעיל בויקיפדיה במשך כמה חודשים.

בחודשים האחרונים התחלתי להיות פעיל יותר, לנטר, לתקן טעויות קטנות בערכים ואף התחלתי לכתוב ערכים חסרים בויקיפדיה, בעיקר ערכים בנושא גני חיות ובעלי חיים. לפני כמה שבועות התחלתי ליצור לעצמי פרויקטים משלי. הראשון בהם, שנקרא הכחלת הים האדום, (שעדיין מתמשך וכנראה יימשך עוד הרבה מאוד זמן) הוא כתיבת ערך לחי במפרץ אילת ולאחר מכן הכחלת ערכים בו (השאיפה היא להכחיל את כל הערכים, אך מאחר ומדובר בכמה מאות ערכים אני אשאיר את זה כפרויקט לזמן הפנוי לשנים הקרובות). בינתיים לקחתי על עצמי שני פרוייקטים קטנים יותר, פרוייקט צבי ים (שהושלם ובמסגרתו כתבתי ערכים למספר צבי ים והרחבתי את הערך צב ים גילדי מקצרמר לערך ארוך) ופרויקט אורנגאוטנים (במסגרתו כתבתי את הערך אורנגאוטן סומטרי ואת הקצרמר אורנגאוטן בורנאי שעל הרחבתו אני עובד כעת).

פרויקט נוסף וגדול באופן יחסי שלקחתי והשלמתי בשבועיים האחרונים הוא פרוייקט דלשינאים במסגרתו והרחבתי את התבנית דלשינאים מהתבנית הישנה תבנית:פילוסאים, ובמסגרתו יצרתי ערכים לכל מיני הדלשינאים החסרים בויקיפדיה שחיים כיום. בהמשך אני מתכנן עוד כמה פרוייקטים להשלמת קבוצות בעלי חיים חסרות בויקיפדיה ועוד מספר פרוייקטים שלא עוסקים בבעלי חיים לקיץ. הפרויקט הבא שלי הוא פרוייקט:חתוליים, ובו ובפרוייקט הכחלת הים האדום אשמח לעזרה מכל ויקיפד נחמד שירצה לעזור.