ויקיפדיה:ביכורים/The Turtle Ninja (הילולים)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

The Turtle Ninja[עריכת קוד מקור]

הסיפור שלי ושל ויקיפדיה העברית התחיל ב-2012, לפני יותר מ-7 שנים. הצטרפתי לאתר כמשתמש "Bvurt12", וכיום אני פועל כ-"The Turtle Ninja" (ובחתימה כ"מו סיזלאק"). בחלוף השנים, ידעתי לא מעט עליות ומורדות, וגם קצת שטויות. 6 שנים עברו מאז הביכורים שלי, והגיע הזמן להלל את האנשים שהאמינו, תמכו ועזרו במהלך השנים.

רק לאחרונה חזרתי לפעילות לאחר הפסקה מוחלטת של חצי שנה (ודעיכה בכלל בשנה האחרונה), כך שאני מנותק כמעט לחלוטין מהקהילה. ולכן, אתן מעט רקע לחדשים מביניכם: ערכתי תחת חונכות, רבתי עם לא מעט ויקיפדים, פעלתי תחת בובות קש ועשיתי את המוות למפעילים. אותו ילד היה אימפולסיבי ופזיז, וידוע לי כי פגעתי בכמה אנשים ומעלתי באמון הקהילה. זה לא הגיע לאנשים שוויתרו לי והמשיכו להילחם עבורי, וגם לא למקום ששימש עבורי כסוג של בית. התבגרתי והתפתחתי מאז, וזו ההזדמנות לבקש סליחה מכל האנשים בהם פגעתי ומהקהילה בכלל.

לאחר עבודה אינטנסיבית במיוחד בשנה וחצי האחרונה שמנעה ממני לערוך כפי שהייתי רוצה (או בכלל), הקורונה העניקה לי הזדמנות נהדרת "לשוב הביתה". אני מתמקד בשבועות האחרונים בשכתוב הערכים אותם יצרתי כילד, וזה פרויקט שאני חב לאנציקלופדיה החופשית באופן אישי. פה ושם, אני מחלטר גם בכתיבת ערכים חדשים. יש לי עוד דבר או שניים לדאוג אליהם, ואני מניח שלאחר מכן אסיים את "הסיבוב האחרון" בהחלט שלי כאן. ולכן, זו ההזדמנות להוקיר כמה אנשים.

קודם, אפתח בתודה אישית לגילגמש. ככל הנראה, הוא סבל ממני יותר מכולם. ובכל זאת, זה לא הפריע לו להמשיך להילחם עליי ולהיאבק למעני שוב ושוב. הוא ידע לתקוף כשהיה צריך (והיה צריך), אך גם להגן כשהגיע (ומידי פעם הגיע). למדתי ממנו רבות, בעיקר על סבלנות וסובלנות וגם על כתיבה ועריכה. עם חיוך רחב וכוונות טובות, הוא תמיד תמך והאמין. ועל זה, לעולם אהיה אסיר תודה.

תודתי נתונה גם לעמיחי שקיבל אותי בסבר פנים יפות ופתח בפניי את השער למדריכי הכתיבה והעריכה המעשירים, לגיא שערכתי יחד איתו המון והוא הפך לחבר טוב שלי, DL3222 שלמדתי ממנו המון (והפך לחבר גם מעבר לכותלי האתר כשהפעלנו ביחד עמוד פייסבוק מאד פופולרי), לאריאל ששימש כחונך שלי לתקופה קצרה ועזר לי מאד, לעמי שנהניתי לערוך יחד איתו והפך לחבר טוב שלי גם בחיי האישיים ולפאט שסייע לי בכתיבה ולימד אותי גם לא מעט. אציין תודה אישית גם לארימיס, אחד הכותבים הפורים ביותר אי פעם בויקיפדיה, שאמנם לא יודע את זה - אבל אך ורק בזכות מאות הערכים אותם הוא יצר, נפתחתי לעולם הקומיקס והתאהבתי בו (ובלי קשר, הוא ראוי להערכה על תרומתו הרבה והבלתי נלאית).

ויונה, אם לרגע העזת לחשוב אחרת, לא שכחתי אותך. אם אשאל מי האדם הנחמד ביותר שהכרתי בכל ימי חיי, סביר להניח שזה יהיה אתה. קיבלת אותי בזרועות פתוחות ברגעים הקשים ביותר, בכל פעם מחדש. זה ממש לא מובן מאליו בהתחשב בצרות ובשטויות שעשיתי, וההבנה, ההכלה והאנושיות שלך הפכו גם אותי, במובן מסוים, לעמית נעים יותר לחברי הקהילה כאן. לימדת אותי כל כך הרבה על כתיבה, עריכה ושכתוב, ואני גאה לומר שאני כותב כפי שאני כותב היום בזכותך. תודה על זה, אני לעולם אהיה אסיר תודה על כך.

ויקיפדיה, תודה.