ויקיפדיה:ביכורים/Karinsa

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת ביכורים

עלי[עריכת קוד מקור]

שלום. שמי קארין. הגעתי לויקיפדיה על מנת לתרום את חלקי בהרחבת מאגר המידע בנושאים פחות מתוקשרים אך בעלי חשיבות ועניין ציבורי. חלון ההזדמנויות הנקרא ויקיפדיה, אמנם טומן בחובו את חופש המידע אך עדיין נושאים בעיתיים ומצונזרים נופלים בין הכיסאות, או שלא מצאו את מקומם במאגר המידע העברי. סוגיית הכתיבה האוביקטיבית ביחס לנושאים רוויי מחלוקות ובעלי קונצנזוס תקשורתי היא מן המעניינות בעיני ולכן בכוונתי להסיר את הלוט מנושאים אלו. בין הערכים החדשים שהוספתי או שתרמתי בעריכתם נמנים ג'ון הולדרן, שינוי מזג אוויר, HAARP ו-סדר עולמי חדש.

השתלבות[עריכת קוד מקור]

קרה המקרה שאחד הערכים הראשונים שנפלו בחלקי היווה מחלוקת בין עורכים ותיקים ל"בובות קש". עניין מבדר אך מעורר תמיהה זה העלה גם בפני את שאלת האמינות של ויקיפדיה כמקור מידע. שמחתי לגלות שכמות האנשים שנרתמו למען קיום וניטור המאגר אינו קטן.

ערכים מעניינים[עריכת קוד מקור]

פנים רבות לרפואה וחולשותיה הן רבות, אך ככל שנדע את תועלתה, יאריכו חיינו. אם כך, מדוע לא להרחיב את מאגר המידע הרפואי החופשי בויקיפדיה? הנושא השני בו בחרתי להתמקד הוא בהרחבת מאגר הרפואה בויקיפדיה. בין הערכים שהספקתי להוסיף נמנים Blood urea nitrogen, פנטניל, אפניאה, סימן (רפואה), כירורגיית כלי דם, סרטן העצמות, סרטן הכבד, נזק מוחי, ממוגרפיה.