ויקיפדיה:ביכורים/DuduB

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת ביכורים

שלום,
מידע אישי - שמי דודו ואני תלמיד בחטיבת ביניים שעולה כרגע לכיתה ט'. אני בן 14 ו-4 חודשים.

התחלתי לתרום לויקיפדיה כשראיתי שערכים העוסקים במתאבקים מוכרים ביותר בארגון ה-WWE ממש ברמה ירודה. הרחבתי ערכים של מתאבקים ואפילו פתחתי לפני לא מעט זמן את הערך דניאל בריאן שבו השקעתי רבות בשכתוב הערך ובהרחבתו.

תרומותיי - בתחילת דרכי כנ"ל עסקתי בשכתוב ובהרחבת ערכים הקשורים להיאבקות ול-WWE. לאחרונה סיימתי את העבודה על 5 ערכים הקשורים להאבקות והעברתי אותם למרחב הערכים. לאחר מכן, התחלתי לכתוב 3 ערכים על מדענים שהתבקשו בתבנית:לטיפול דחוף. כעבור תקופה החלטתי להשתתף במיזם ארגנטינה ובו כתבתי 2 ערכים שהתבקשו ברשימה ו-2 ערכים שלדעתי הייתה להם חשיבות בנושא זה, והרחבתי ערך קיים אחד.

לאחר תקופה קצרה שבה כתבתי כמה ערכים בנושאים מגוונים ושונים, החלטתי לעבור לנושא כתיבה אחר, מוזיקה אלקטרונית. בהתחלה כתבתי ערך על פסטיבל המוזיקה הגדול בעולם כיום, Tomorrowland, שלפי דעתי הוא הערך הטוב ביותר שלי. לאחר מכן החלטתי לעבור לכתיבת ערכים על תקליטנים ידועים ואני ממשיך לכתוב בנושא זה וכבר כתבתי 7 ערכים על תקליטנים.

קשה באימונים, קל בקרב - כאשר אתם מתחילים לכתוב ולערוך ערכים בויקיפדיה, זה לא תמיד "בא בקלות", לי לקח המון זמן להתרגל לכתיבה האנציקלופדית. בהתחלה אנשים לא הבינו מה רשמתי בערכים, אבל היום ההגהה השתפרה בהרבה. צריך להתמיד במה שאתם עושים, ואז זה יהיה קל יותר וכיף יותר.