הטיסה (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הטיסה
Полёт
סוגה סדרת דרמה, סדרת מתח עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים פיוטר טודורובסקי הבן
בימוי פיוטר טודורובסקי הבן
שחקנים
מספר עונות 1
מספר פרקים 8
הפקה
מפיק ואלרי פיודורוביץ', יבגני ניקישוב, Anna Gudkova עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה 1-2-3 Production
אורך פרק 46–55 דקות
שידור
רשת שידור THT, Premier
תקופת שידור מקורית 25 בינואר 20214 בפברואר 2021
קישורים חיצוניים
אתר הסדרה בערוץ ТНТ
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

הטיסהרוסית: Полёт) היא סדרת טלוויזיה רוסית מז'אנר מותחן פסיכולוגי, שנכתבה ובוימה על ידי פיוטר טודורובסקי הבן. הפרויקט הופק על ידי 1-2-3 Productions. פרק הבכורה שודר ב-27 בספטמבר 2020 בפסטיבל Serial Killer בברנו, שם קיבלה את הפרס הראשי כסדרת הטלוויזיה הטובה ביותר. על מסכי הטלוויזיה "הטיסה" הופצה ב-25 בינואר 2021 ברשת THT ועל גבי שרתי הסטרימינג Premier.

תקציר עלילת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שישה עובדי המחלקה המשפטית של חברת הבנייה המוסקבאית "BIG" היו אמורים לצאת לנסיעת עסקים לעיר פרם, אך הם התבלבלו במציאת שער היציאה בנמל התעופה. לאחר זמן מה נודע להם שהמטוס שעליו היו אמורים לעלות התרסק וכל נוסעיו נהרגו. לאחר ששרדו בצורה מופלאה, כל אחד מהגיבורים מתחיל להשתנות. שינויים מתריעים על קרובי משפחה ומכרים, מכריחים אותם לחשוב מה האנשים האלה באמת מסתירים.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה והפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לראשונה, מפיק הפרויקט ולרי פיודורוביץ'[1] דיבר על הסדרה של פיוטר טודורובסקי הבן בנובמבר 2018. באותה שנה צולם פרק הפיילוט[2] ותהליך הצילומים לסדרה נמשך מאפריל[3] ועד דצמבר 2019.[4] פרק הבכורה של הסדרה ברוסיה שודר ב-25 בינואר 2021 ברשת TNT (גרסה עד גילאי 16+) ובשירות הווידאו Premier (בגרסה למבוגרים).[5] הסדרה שווקה בפסטיבלים בינלאומיים בשם "שישה מושבים ריקים (Six Empty Seats).

פרק מהסדרה השנייה, שצולם בשנת 2019, שבו הגיבור מיכאיל יפרמוב יושב מאחורי ההגה של מכונית שיכורה, חוזר באופן אקראי על האירועים האמיתיים שקרו אז לאמן המכובד של רוסיה ב-8 ביוני 2020, כשנהג בגילופין, גרם למותו של אדם ונכלא.[6]

הכרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בספטמבר 2020 קיבלה הסדרה את הפרס הראשי כסדרת הטלוויזיה הטובה ביותר בתוכנית התחרות הראשית של פסטיבל Serial Killer הבינלאומי בברנו.[7][8]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]