דה אקדמי איז...

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דה אקדמי איז...
The Academy Is...
מקום הקמה שיקגו עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות שיקגו, אילינוי, ארצות הברית
תקופת הפעילות 2003–2011 (כ־8 שנים)
סוגה פופ פאנק
אינדי רוק
חברת תקליטים Fueled by Ramen/Decaydance
אתר רשמי
פרופיל ב-IMDb
חברים
William Beckett עריכת הנתון בוויקינתונים
חברים לשעבר
ויליאם בקט
מייקל קארדן
אדם טי סיסקה
אנדי מרוטק
מייקל גיא צ'יסלטמייק דלפרינסיפ
אדריאן להטראס הבן
טום קונרד
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דה אקדמי איז...אנגלית: The Academy Is...) הייתה להקת אינדי רוק משיקגו, אילינוי, ארצות הברית שהוקמה ב-2003. תחילה, הם נקראו "דה אקדמי", אבל הוסיפו את ה"איז" רק ב-2004 כדי להימנע מסכסוכים עם להקות אחרות בעלות אותו השם.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסולן ויליאם בקט והגיטריסט מייקל קארדן הקימו את הלהקה ביחד בשנת 2002. הם צירפו ללהקה את אדם טי. סיסקה כבסיסט, אדריאן להטראס הבן כגיטריסט משני ואת מייק דלפרינסיפ כמתופף.

ב-2004, הם הקליטו מיני אלבום שנקרא על שמם, "דה אקדמי", בשביל חברת התקליטים "LLR Recordings". המיני אלבום הוקלט בוילה פארק, על ידי המפיק בריאן זיסקה. פיט ונץ מפול אאוט בוי שמע את המיני אלבום והתרשם כל כך עד ששכנע את הלייבל שלו, Fueled by Ramen, לטוס ולשמוע אותם. הלייבל החתים באופן מיידי את הלהקה.

ב-2004 חברי הלהקה טסו לפלורידה כדי להקליט ב-Fueled by Ramen את אלבום הבכורה שלהם, "Almost Here" שהופק על ידי ג'יימס פאול וויסנר. אחרי הקלטות וסיבוב הופעות בקיץ הלהקה ביצעה מספר שינויים בהרכב הלהקה. טום קונרד, החליף את להטראס בגיטרה המשנית ובקולות רקע ואנדי מורטק החליף את דלפרנסיפ כמתופף. הלהקה התפרסמה כאשר יצאה לסיבובי הופעות עם פול אאוט בוי, Something Corporate, Midtown, Matchbook Romance, Motion City Soundtrack ו-Armor for Sleep.

אלבום הבכורה יצאה ב-8 בפברואר 2005. בקיץ 2005, יצאה הלהקה לסיבוב הופעות ראשון כלהקה ראשית לצדם של פליין וייט טיז, Days Away ו- June.

חברי הלהקה הופיעו בקליפ של פול אאוט בוי לסינגל " A Little Less Sixteen Candles, a Little More 'Touch Me'", לצד חברי להקת פאניק! אט דה דיסקו וג'ים קלאס הירוס. בקט גם שר בשיר של פול אאוט בוי " Sophomore Slump Or Comeback Of The Year" מהאלבום " From Under the Cork Tree". בקט גם שר את הפזמון של פסקול הסרט "נחשים על מטוס" שמבוצע על ידי הלהקה קוברה סטארשיפ.

ב-2006, הקליטה הלהקה את אלבומה השני "Santi", אשר יצא ב-3 באפריל 2007.

הלהקה נבחרה על ידי הרולינג סטון כאחת מעשר הלהקות שכדאי לצפות בהם.

ב-2007, יצאה הלהקה לסיבוב הופעות אשר נקרא "Honda Civic Tour" עם הלהקות פול אאוט בוי, +44, קוברה סטארשיפ ופול וול. באוגוסט 2007, הופיעה הלהקה באוסטרליה וסינגפור עם קוברה סטארשיפ.

ב-8 באוקטובר 2011 הלהקה הכריזה על התפרקותה בעמוד הפייסבוק שלה.[1]

אדם נהפך לבסיסט להקת "Say Anything" ואילו ויליאם בחר בקריירת סולו.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיני-אלבומים

  • 2004: The Academy
  • 2006: From the Carpet
  • 2006: Warped Tour Bootleg Series
  • 2009: Lost in Pacific Time: The AP/EP

אלבומי אולפן

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ הפוסט שפורסם בחשבון הפייסבוק של הלהקה בו הם מודיעים על פירוק הלהקה: