גלית חוגי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
גלית חוגי
לידה 21 ביולי 1979 (בת 44)
חיפה, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת סטנד־אפ
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
פרסים והוקרה פרס האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה לשנת 2016, על התסריט שכתבה לסדרה האחיות המוצלחות שלי
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

גלית חוגי (נולדה ב־21 ביולי 1979) היא תסריטאית, סטנדאפיסטית ושדרנית רדיו ישראלית. זוכת פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2016 על התסריט שכתבה לסדרה האחיות המוצלחות שלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גלית חוגי גדלה בשכונת קריית אליעזר שבחיפה, כבת הצעירה במשפחה בת שלוש בנות, לאם ממוצא רומני ואב שעלה מבחריין. למדה במגמת תיאטרון בתיכון ויצו חיפה. חוגי סיימה לימודי קולנוע בבית הספר סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה. לימדה עריכת וידאו בבית ספר תיכון כשלוש שנים. שירתה כמש"קית ת"ש בגדוד תותחנים.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעתה הראשונה כסטנדאפיסטית הייתה במועדון אוזןבר בתל אביב, בקבוצת ״ערב הסטנדאפ של תום יער״, שכללה קומיקאים שלא היו מוכרים עד אז לקהל הרחב. היא המשיכה להופיע כחלק מן הקבוצה, ומשהתפרקה הצטרפה לקבוצה ״כל מה שמצחיק בעולם״, מופע סטנדאפ ומערכונים בשיתוף ניב מג'ר, אריאל ויסמן, ירמי שיק בלום ועוד. בשנת 2013 יזמה את ערב הסטנדאפ ״המזרחי החדש בתחת שלי״, בנושא המוצא המזרחי, לצד תם אהרון[1]. ב־2016 החלה לכתוב לתוכנית ״גב האומה״, וזמן קצר לאחר מכן החלה להשתתף בפאנל התוכנית.

חוגי כתבה לסדרה ״סימני שאלה״, ששודרה בשנת 2011 בערוץ 2, לסדרה ״גרעינים״ ולתוכנית ״משתגידי״ בערוץ ביפ[2]. היא השתתפה בפינת ״המועדון״ בתוכנית ״היום שהיה״ בהגשת גיא זוהר ובפינה בתוכנית ״היום בלילה״ בהגשת גורי אלפי.

יצרה עם נועה ארנברג את הסדרה ״האחיות המוצלחות שלי״ שעלתה לשידור בשנת 2016 ב־yes. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2016 לסדרה הקומית הטובה ביותר ובשלושה פרסים נוספים. חוגי וארנברג זכו גם בפרס על התסריט הטוב ביותר בסדרה קומית.

מגישה את תוכנית הבוקר ברדיו תל אביב עם גורי אלפי.

כתבה עם נועה ארנברג את העיבוד הישראלי לסרט ״זרים מושלמים״, שביים ליאור אשכנזי.

באוקטובר 22׳ עלתה ב־yes הסדרה ״מי שמע על חווה ונאווה״, שיצרה עם ארנברג, בבימויו של אלפי. בנובמבר של אותה שנה שיחקה בסדרה ״האחיין שלי בנץ״ בתפקיד סירי, ובדצמבר 2022 החלה להשתתף באופן קבוע בתוכנית האירוח הסאטירית ״מה שתגידו״ של כאן 11[3].

בפברואר 2024 החלה להשתתף בתוכנית הסטנדאפ והמערכונים "מועדון הסטנד-אפ" שמשודרת בכאן 11.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

חוגי מתגוררת בתל אביב עם בן זוגה המוזיקאי גל ענר. לזוג שני ילדים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ נועה הרשקוביץ‏, "המזרחי החדש בתחת שלי": האירוע שיעיר מחדש את השד העדתי, באתר וואלה!‏, 8 בנובמבר 2013
  2. ^ רועי ברגר, אשת הרנסאנס מחיפה באתר שורה ראשונה, 15 בספטמבר 2016
  3. ^ מה שתגידו, באתר כאן 11