אנחנו במפה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנחנו במפה
סוגה סאטירה
מערכונים
יוצרים אלי בן דוד
עמרי עמית
אדר מירום
בימוי אלי בן דוד
שחקנים שלישיית מה קשור
מוני מושונוב
צחי גראד
שירה נאור
אורנה בנאי
גורי אלפי
שרון שטרק
ששון גבאי
קובי פרג'
ישראל אטיאס
קובי מימון
ירון ברלד
דב נבון
גאלה קוגן
שיפי אלוני
עומר דרור
גיה באר גורביץ'
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 2
מספר פרקים 31
הפקה
חברת הפקה סברס
עורכים אלי בן דוד
גדי פורטנוי
יפעת תדמור
לירון לנגר
נדב לזר (עונה 2)
אורך פרק 25 דקות
שידור
רשת שידור HOT3
הוט קומדי סנטרל (ש.ח)
HOT Plus (ש.ח)
רשת 13 (ש.ח)
תקופת שידור מקורית 18 בנובמבר 201515 במרץ 2017

אנחנו במפה היא תוכנית טלוויזיה קומית-סאטירית ישראלית שעלתה לשידור בנובמבר 2015 בערוץ HOT3. הסדרה נוצרה על ידי אלי בן דוד, עמרי עמית ואדר מירום ומככבים בה שלישיית מה קשור (ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף), מוני מושונוב, ישראל אטיאס, ירון ברלד, צחי גראד, שירה נאור, גיה באר גורביץ', קובי פרג', אורנה בנאי, שרון שטרק וגורי אלפי. התוכנית מורכבת מסדרה של מערכונים בידוריים וסאטיריים, המציגים טיפוסים שונים בעולם הספורט הישראלי. העונה הראשונה צולמה בחודשים יוני-אוגוסט 2015. העונה השנייה של התוכנית עלתה לשידור בינואר 2017.

בניגוד לתוכנית סאטירת הספורט האחרת של היוצרים, "בובה של לילה", התוכנית אינה עוסקת במקרים אקטואליים או דמויות וקבוצות ספציפיות (על אף שבמקרים מסוימים נרמז קשר לדמות אמיתית או קבוצה מסוימת), אלא מתמקדת בדמויות סטריאוטיפיות המייצגות תופעות נפוצות - לרוב שליליות - בעולם הספורט הישראלי.

שם התוכנית נגזר מציטטה מפורסמת של טל ברודי.

שיר הפתיחה של התוכנית בעונה הראשונה היה "שיר המכביה", שנכתב והולחן על ידי נעמי שמר לרגל המכביה האחת עשרה בשנת 1981, והוגש בביצועו המקורי, תוך שהוא מושר-כביכול בליפ סינק על ידי דמויות התוכנית. בעונה השנייה קטע הפתיחה התבסס על הנעימה "Jägerlatein" של המלחין הגרמני ג'יימס לאסט, ששימשה שנים רבות כפתיח התוכנית "מבט ספורט". קטע משיר הפתיחה מלווה גם את המעברים בין המערכונים, הכוללים ציטטות אמיתיות, בדרך כלל של אישיות ספורט, שמרמזות על תוכנו ונושאו של המערכון הבא אחריהן.

קטעים ודמויות - עונה ראשונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • זינה קירילניקוב (שלום מיכאלשווילי) היא מאמנת התעמלות אמנותית ממוצא סובייטי המנהיגה משטר אימון ותזונה קשוח באופן קיצוני על קבוצת המתעמלות אותה היא מאמנת. היא מציקה במיוחד לאחת המתעמלות, צברית בשם נטע (שירה נאור), ובין השאר מתעקשת לקרוא לה בשם הרוסי "נטשה". במערכון משולבים קטעים בהם מספרת המאמנת למראיין על משטר האימונים הקיצוני בהרבה תחתיו התאמנה היא עצמה כמתעמלת בברית המועצות, וטוענת שהמתעמלות הישראליות למעשה מפונקות. אף על פי שלא נאמר במפורש, הדמות מתבססת על המאמנת אירה ויגדורצ'יק שאף התלוננה בריאיון עיתונאי שהתוכנית מוציאה את דיבתה רעה.[1] הדמות התבססה כמוכרת ביותר של התוכנית, ומופיעה בשידורי הפרומו לתוכנית בפרט ולמשדרי חברת HOT בכלל.
  • שופט בבית משפט (מוני מושונוב) גוזר את דינם של שני אוהדי כדורגל אלימים - במבי ויצמן (אסי ישראלוף) ודוד קבב (ציון ברוך). על אף שלא נאמר במפורש, נרמז בבירור שהם אוהדי בית"ר ירושלים. בתחילה מטיל השופט על השניים עונשים כבדים – אך השניים מערערים שוב ושוב, והשופט מקבל את ערעוריהם ללא סייג בזה אחר זה ומפחית בהדרגה את עונשם עד שלשניים נפסקים עונשים מגוחכים, רמז ליחס הסלחני של בתי המשפט לעבירות אלימות בספורט. דובי גל התארח באחד המערכונים בתפקיד רמי, אוהד אלים נוסף.
  • שלישיית מה קשור כשלושה כדורגלנים, חברים לקבוצה, המביטים ללא הרף בתמונות חושפניות של שירלי, אשתו של חברם לקבוצה אליקיר (קובי פרג') באתרי רכילות הספורט, תוך שיחה בעלת אופי מיני על המראה שלה ואופן לבושה, ללא ידיעתו. כאשר אליקיר נכנס לחדר ההלבשה, מסתירים השלושה את התמונות ומעמידים פנים כמדברים על נושא אחר. סדרת המערכונים הזו טבעה את מטבע הלשון "אללי לי, אללי" שאומרת דמותו של ציון ברוך כביטוי התפעלות משירלי. באחד הקטעים התארחה שיר אלמליח בתפקיד שירלי.
  • מני וקובי (שלום מיכאלשווילי וציון ברוך) הם שני כדורגלנים המתרברבים זה לזה על הצלחותיהם המיניות עם נשים ומעירים הערות הומופוביות, אך בפועל הם הומוסקסואלים בארון החושקים זה בזה.
  • איציק אופיר (צחי גראד) הוא עורך אתר ספורט בשם WOW, משל לאתרי הספורט הנפוצים בישראל. כעורך האתר אין לו עניין בחשיבות הספורטיבית של הידיעות באתר, אלא בכמות הכניסות שהידיעות מביאות. לצורך כך הוא אינו בוחל באמצעים, כגון כותרות עם כפל משמעות מינית או ניצול כל אפשרות להציג תמונות של נשים בלבוש מינימלי. ליחס עוין במיוחד מצידו זוכה פינטו (אסי ישראלוף), עיתונאי ספורט המנסה להכניס לאתר ידיעות בעלי חשיבות ספורטיבית גם אם אינן מושכות אליו כניסות. באחד המערכונים מתארח עידו רוזנבלום בתפקיד עצמו כאוהד קבוצת כדורגל.
  • ספי שטרקמן (מוני מושונוב) הוא מאמן כדורסל המנהל פסק זמן קריטי של קבוצתו לקראת סיום משחק צמוד, כאשר אחד מכוכביו הזרים פצוע ואינו יכול לשחק. בצר לו הוא מזעיק מקצה הספסל את נער הפוסטר הישראלי של הקבוצה, נחומי (קובי מימון), ואף מפקיד בידיו את המהלך המכריע של המשחק – אך לפני סיום פסק הזמן מתברר לו שנמצא פתרון מאולתר שמאפשר לכוכב הזר, פצוע ככל שיהיה, לעלות ולשחק, והוא מעדיף להעלות את הזר הפצוע ולהחזיר את נחומי לספסל.
  • פיני שקד (צחי גראד) הוא מאמן נבחרת ישראל בכדורגל המתדרך את חניכיו (ביניהם דמויות הכדורגלנים שמגלמת שלישיית מה קשור במערכונים אחרים) לקראת קמפיין מוקדמות של טורניר גדול. במהלך התדרוכים מתגלים חולייו של הכדורגל הישראלי – הכנה לקויה, קיצורי דרך באימונים, זלזול ביריבים ועוד. בסוף כל תדרוך מוכנסות לחדר ההלבשה נערות ליווי, רמז לפרשת נערות הליווי שקרתה בנבחרת ישראל בכדורגל במהלך מוקדמות יורו 2000.
  • אלירן (שלום מיכאלשווילי) הוא יושב ראש "דירקטוריון הקומץ" – הגוף הניהולי של קבוצת אוהדי כדורגל קיצונית ואלימה. בין חברי הדירקטוריון נמנים שני האוהדים ממערכוני בית המשפט, דוד קבב (ציון ברוך) ובמבי ויצמן (אסי ישראלוף) ונרמז בבירור שמדובר באוהדי בית"ר ירושלים. על אף התוכן האלים של הישיבה, היא מתנהלת בנינוחות ונראית כישיבת דירקטוריון לכל דבר – ל"קומץ" יש מחלקת ארט, מחלקת תוכן, ויועצת משפטית (אותה מגלמת לוסי אהריש).
  • בטי אלוני (אורנה בנאי) היא מנהלת אמנותית של קבוצת מעודדות. ככל שהמערכון מתקדם, גורמת המנהלת לרקדניות להשיל מעצמן עוד ועוד בגדים ולהישאר יותר ויותר חשופות. שי-לי (מוני מושונוב), מעצב התלבושות של הלהקה, מתנגד באופן רפה לבקשותיה אך נכנע לכל אחת מהן.
  • יורם שפרינצק, יו"ר האיגוד (אסי ישראלוף) הוא עסקן ספורט שתפקידו לקדם ספורטאים ולדאוג לרווחתם, אך בפועל דואג רק לעצמו ולמעמדו. לא מצוין ענף הספורט שבראש האיגוד שלו עומד שפרינצק, המסמל עסקן ספורט באופן כללי. תפקיד נוסף שלו הוא לגייר באופן פיקטיבי ספורטאים שיוכלו לייצג את ישראל בזירה הבינלאומית. בכך הוא זוכה לעצימת עין משרת הספורט (אורנה בנאי, על אף ששמה לא נאמר, מקולה ומשפת הגוף שלה ניכר שהדמות מבוססת על לימור לבנת) החולמת על קידום פוליטי באמצעות צילום עם ספורטאי מנצח.
  • זוג ההורים, דודו (שלום מיכאלשווילי) ושיפי (שיפי אלוני) דוחפים בכוח את בנם לירוי (איתן יהושע) להיות כדורגלן, ומשוכנעים שמדובר בעילוי כדורגל - למרות שבנם שמנמן, חלש גופנית, חסר כישרון, וכלל אינו רוצה להיות כדורגלן.
  • הכדורגלן מאור פרץ, המכונה MP3 (שלום מיכאלשווילי) מטופל אצל פסיכולוגית ספורט (שרון שטרק) עקב יכולת דלה במגרש. מתברר שיכולותיו המקצועיות הדלות אינן מעניינות אותו – עולמו מורכב מהחוזה שלו, הגינונים החיצוניים הבונים את המותג שלו, משחקי קלפים, מכירות משחקים בלחץ גורמים עברייניים, והרפתקאות מיניות (למרות היותו נשוי ואב) כולל ניסיונות לפתות את הפסיכולוגית. גאלה קוגן מגלמת את לירז, אשתו של מאור, ואסי ישראלוף מגלם את דקל, חברו הטוב.
  • המהמרים – עמוס (אסי ישראלוף) ואביגדור (ציון ברוך) הם שני חברים הממלאים טופסי טוטו ווינר באופן קבוע. למרות התרברבותם כמומחים הגורפים פרסים גדולים, למעשה הם כמעט תמיד מפסידים כסף, וגם כשהם זוכים הם אינם יודעים לנצל כראוי את זכייתם.
  • ניקו חולודנקו (מוני מושונוב) הוא מאמן אתלטיקה קלה שנותן הוראות סתמיות לאתלטים שלו (בין השאר, שירה נאור כקופצת לרוחק וירון ברלד כהודף כדור ברזל). הוראותיו מסתכמות ב"תקפצי יותר רחוק" או "תזרוק יותר חזק", גם כשהאתלטים מתלוננים שהוא אינו עוזר להם לשפר את הטכניקה שלהם.
  • בצלאל חביב (אסי ישראלוף) הוא מנהל קבוצה בליגה נמוכה (בין השאר מופיעים ירון ברלד כשוער וישראל אטיאס ככוכב הקבוצה), המנהל את הקבוצה בדרך של אלתור ומציאת פתרונות זולים לכל בעיה, כגון ביצוע הבדיקות הרפואיות אותן מחייבת ההתאחדות לכדורגל בישראל על ידי הווטרינר השכונתי. אף על פי שלא נאמר במפורש, ממראהו ומאופי התנהגותו ניכר לראות שדמותו מבוססת על חננאל עדני, הבעלים לשעבר של הפועל מרמורק.
  • אגדות מהעבר - דמויות התוכנית מספרות על הספורטאים הגדולים של ישראל, כל אחת מזווית ראייתה.
  • המערכון המסיים כל תוכנית - מוני מושונוב כמנצח של תזמורת משטרת ישראל, המבצעת שירי אוהדים מוכרים בעיבוד תזמורתי-אופראי. חברי צוות התוכנית מופיעים בין הנגנים. את העיבודים לשירים יצר גיא מזיג, שמופיע כסולן התזמורת לצד זמר האופרה רון זילברשטיין. באחד הקטעים, בו הושר שיר אוהדים שבתוכו השורה "סלים טועמה מחבל", הופיע סלים טועמה עצמו כנגן משולש.

קטעים ודמויות - עונה שנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • פסיכולוגית הספורט מהעונה הראשונה (שרון שטרק) מטפלת הפעם במאמנת ההתעמלות האמנותית זינה קירילנקוב (שלום מיכאלשווילי), דמות חוזרת נוספת מהעונה הראשונה. במהלך הטיפול מעלות השתיים תקריות בין המאמנת למתעמלותיה - רמז לתקריות שאירעו לכאורה בין המאמנת אירה ויגדורצ'יק, עליה מתבססת דמותה של זינה, לבין מתעמלותיה.
  • איימן דאודי (גורי אלפי) הוא מאמן כדורסל במגזר הערבי, המאמן את חניכיו ללא תנאים מינימליים - רמז לתשתיות הספורט הרעועות במגזר הערבי. למרות רצונו הטוב, הוא נאלץ להתמודד עם מחאותיהם של שחקניו ובראשם מוניר (ציון ברוך). באחד המערכונים התארח עבאס סואן בתפקיד עצמו.
  • אביהו לסרי (ציון ברוך), כדורגלן בליגת העל המזייף פציעה כדי לחמוק מאימון, ואשתו אודליה (שלום מיכאלשווילי) פוגשים בסופרמרקט ספורטאי עבר ישראלים, שכיום נאלצים לעבוד בסופרמרקט להשלמת הכנסה, משל למצבם של האתלטים והספורטאים האולימפיים בישראל ולניגוד ביניהם לבין כדורגלנים הזוכים בכסף ותהילה למרות ביצועים ומוסר עבודה ירודים. רץ המרתון זוהר זימרו, הקופץ לגובה ניקי פאלי, הכדורידן עידן מיימון, הסייפת דלילה חתואל והג'ודוקא שגיא מוקי התארחו בתפקיד עצמם.
  • יוסי מלכה (צחי גראד) הוא מורה לחינוך גופני בבית ספר תיכון, שבפועל לא מעביר שיעור חינוך גופני כיוון שתלמידותיו מתחמקות משיעורים בתירוצים טיפשיים החוזרים על עצמם - למשל תלמידתו נופר (גיה באר גורביץ'), שבכל שיעור נמצאת כביכול במחזור, והדרישות לציון "עובר" הן מגוחכות. במערכון מוצג החינוך הגופני הלקוי והבלתי יעיל שמקבלים התלמידים בישראל.
  • בצלאל חביב (אסי ישראלוף), מנהל הקבוצה מהליגה הנמוכה, דמות חוזרת מהעונה הראשונה, מכריח את שחקניו להשתתף במכירות משחקים - רמז להטיית המשחקים הנפוצה, לכאורה, בליגות הנמוכות בישראל. במיוחד לוחץ בצלאל על שוער הקבוצה אלי גורמז'נו (גורי אלפי) ומכריח אותו בין השאר להיפצע בדקה מסוימת או להיות מורחק בדקה אחרת.
  • רפי ברונזה (אסי ישראלוף), נוכל בעל סוכנות לייצוג שחקנים ומאמנים. מנסה תמיד לתפור בעלי קבוצות מליגות נמוכות ושחקנים המיוצגים על ידו רק לטובת רווח אישי שלו ולא של שחקניו, משל לעבודתם של סוכני שחקנים בישראל. אלברט אילוז התארח באחד המערכונים כבעלים של קבוצה, שברונזה מנסה לשדך לו שחקן מפוקפק מגמביה. נוהג לזרוק הערות מיניות למזכירתו טובה ולקבל את לקוחותיו במשפט "מה קורה זיין של ערומות?!" (למעט המערכון שבו כיכבו דודו ולירוי שבו הוא אומר "מה קורה זהב של אבא ובניו") הדמות מביעה מחאה על שקריהם של מייצגי שחקנים ומאמנים בישראל.
  • מישל (אסי ישראלוף) וליזט (ציון ברוך) הם זוג מפתחי גוף, כאשר מישל משמש גם כמאמנה האישי של ליזט. למרות דיבור כלפי חוץ על עבודה קשה, משמעת וכוח רצון, למעשה מלעיטים השניים את עצמם בחומרים ממריצים וסטרואידים ללא גבול. רוסלנה רודינה התארחה באחד המערכונים כמתאמנת המשוכנעת על ידי השניים ליטול חומרים ממריצים.
  • המהמרים ממלאי הטוטו ווינר (אסי ישראלוף וציון ברוך) חוזרים מהעונה הראשונה. ציפי שביט ואסתי זקהיים מתארחות כנשותיהם של המומחים. אפרים שמיר וגילה אלמגור התארחו בתפקיד עצמם. בעונה הזאת מתגלה כי עמוס היה מאוהב בבחורה מסוימת ואביגדור לקח אותה. בפרק האחרון של העונה, הם זוכים בכסף הנכסף, אך הדבר רחוק ממה שהם דמיינו עליו והם מדמיינים מה היה קורה אם לא היו זוכים. אביגדור תמיד אומר: "בראש של יוסי ושל מנש! אני לא משקר!" הוא חותם את המערכון במשפט "בראש של יוסי ושל מנש! אני לא מיליונר!" במבט ראשון למצלמה.
  • מאמן נבחרת ישראל - דמות חוזרת מהעונה הראשונה, הפעם בגילומו של ששון גבאי, ובהשתתפות הכדורגלנים אותם גילמו חברי מה קשור בעונה הראשונה. הפעם העלילה מתקיימת במעלית המלון בו שוהה הנבחרת ערב לפני המשחק, כאשר השחקנים מנסים להתחמק מהמלון כדי לבלות עד שעות מאוחרות, נתקלים במאמן, ונאלצים לאלתר תירוצים להופעתם ולבושם - רמז לפרשת נערות הליווי שקרתה בנבחרת ישראל בכדורגל במהלך מוקדמות יורו 2000.
  • פיני שקד (הפעם בגילומו של דב נבון), מאמן נבחרת ישראל בכדורגל ועוזרו איתן זילברבוש (שלום מיכאלשווילי) מנסים למצוא סיבות להפסדים של משחקי הנבחרת ולאי מוכנותם למשחקים. הם גם מלינים על כך שהתקשורת והאוהדים רואים בהם דרך קבע כאחראים לכשלונותיה של הנבחרת, אך בפועל מתגלה שהביקורת מוצדקת והשניים הם עצלנים שעושים עבודה גרועה ושטחית - משל למתרחש בפועל, לדעת רבים, בנבחרת ישראל בכדורגל. שלמה שרף ואליעד נחום התארחו באחד המערכונים בתפקיד עצמם.
  • אמוץ הר ציון (צחי גראד) הוא ראש מדור ספורטאים מצטיינים בצה"ל, המנסה להחדיר בכוח רוח צבאית בספורטאים המצטיינים שמועסקים בעיקר בעבודות רס"ר ומנסים למצוא זמן לאימונים. עומר דרור מגלם במערכונים שחיין המשרת ביחידה ומנסה לקבל מהר ציון הקלות כדי להתאמן באופן סדיר, אך נתקל בסירוב תוך נאומים מלאי פאתוס פעם אחר פעם.
  • "כוכבי העבר" - חבורה של כדורגלני עבר בגיל זקנה, בהנהגתם של בנצי פינקוביץ' (שלום מיכאלשווילי) ובונדי (צבי שיסל) מתרכזים בבית קפה ומתרפקים על עברם בנוסטלגיה. בפועל הם מתגלים כחבורה של מתנשאים ממורמרים בעלי נוסטלגיה מזויפת - ובעיקר כסקסיסטים, הומופובים וגזענים. השירים שהם שרים יחד הם למעשה שירי רחוב משנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20.
  • זוג ההורים, דודו (שלום מיכאלשווילי) ושיפי (שיפי אלוני), עם בנם לירוי (איתן יהושע) הנדחף על ידם בכוח להיות כדורגלן, חוזרים מהעונה הראשונה עם דמות חדשה - הבת הגדולה ליטל (בר מיניאלי), כדורסלנית (שבהמשך עושה הסבה לג'ודו). למרות שההורים מלווים אותה במשחקיה, דאגתו העיקרית של דודו היא שהספורט לא יפגע בנשיותה של ליטל או יהפוך אותה ללסבית. דניאל מורשת התארח באחד המערכונים כנער שההורים מנסים לשדך לליטל, שימי ריגר התארח במערכון נוסף בתפקיד עצמו כמעריך את יכולתה של ליטל, ואריק זאבי התארח בתפקיד עצמו כשדודו משדל אותו לאמן את ליטל לאחר ההסבה לג'ודו.
  • ראש העיר (צחי גראד), השופט את כדאיות הקמת מתקני הספורט וקיום אירועי הספורט בשטח שיפוטו רק בראי הכסף שהם יכולים להכניס לעירייה. כשעוזרו האישי (אסי ישראלוף) ואנשים אחרים מנסים לשכנעו לשקול גם שיקולים ספורטיביים או בטיחותיים, הוא תופס ומנער אותם כדי לראות אם נופל מהם כסף. על אף שלא נאמר במפורש, ניכר כי הדמות מבוססת על רון חולדאי והמערכון מבוסס על הנעשה בעיריית תל אביב-יפו - כגון החלטתה לקיים את מרתון תל אביב בתנאי שרב כבד כדי לרצות את נותני החסויות, למרות הפגיעה ברצים שהביאה אף למקרה מוות ב-2013. אורי ששון התארח באחד המערכונים בתפקיד עצמו, כשראש העיר מנסה לנצל אותו לפרסומת למתנ"ס העירוני - והפעם מתהפכות היוצרות, וששון תופס את ראש העיר ומנער אותו כדי למצוא את התמיכה הכספית שהבטיח לו.
  • "הטאלנטים" - שלושה כדורגלני עבר (חברי "מה קשור") מנחים תוכנית רדיו בענייני ספורט ובפועל דואגים לקדם את ענייניהם האישיים באמצעות התוכנית, רמז לנעשה בתוכניות הספורט בישראל. גאלה קוגן מגלמת את מפיקת התוכנית, המנסה ללא הצלחה לרסן את "הטאלנטים" ולשמור על מסגרת נאותה לתוכנית.
  • פינת "אגדות מהעבר" חוזרת מהעונה הראשונה, כשהפעם נכללים בפינה ספורטאים מהעולם.
  • יורם שפרינצק, יו"ר האיגוד (אסי ישראלוף) הדואג בעיקר לעצמו ולמעמדו, חוזר מהעונה הראשונה.
  • שיר האוהדים המסיים את התוכנית - במקום תזמורת משטרת ישראל מושרים הפעם שירי האוהדים בביצוע מקהלה, בהשתתפות חברי "מה קשור" וגיה באר גורביץ' ובראשם מנצח מוחצן עם קעקוע של השרה מירי רגב (שלום מיכאלשווילי). גיא מזיג, שעיבד מוזיקלית את הקטעים, מופיע גם בעונה זו כסולן לצד רון זילברשטיין.

במהלך העונה הצטלבו דמויות מהמערכונים השונים:

  • דודו, האב הדוחף את בנו להיות כדורגלן, מגיע איתו למשרדו של הסוכן רפי ברונזה כדי שייצג אותו.
  • זינה, מאמנת ההתעמלות האמנותית, מגיעה כמורה מחליפה לבית הספר של המורה לחינוך גופני יוסי מלכה - ואפילו היא נכנעת, אך בהתנהגות אגרסיבית יותר מהמורה המקורי יוסי מלכה, לתלמידות הישראליות שמתחמקות מהשיעור.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]