אנדריי צ'אדוב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנדריי צ'אדוב
Андрей Чадов
לידה 22 במאי 1980 (בן 43)
סולנצבו, מוסקבה, רוסיה הסובייטית, ברית המועצות
מדינה רוסיה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2001
מקום לימודים בית הספר הגבוה למשחק על שם מיכאיל שצ'פקין עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אנדריי אלכסנדרוביץ צ'אדוברוסית: Андрей Александрович Чадов, נולד ב-22 במאי 1980 במוסקבה) הוא שחקן קולנוע וטלוויזיה רוסי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חייו המוקדמים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אביו, אלכסנדר צ'אדוב, מת ב-1986, גם הוא וגם אחיו גודלו על ידי אם חד-הורית. היא גידלה את הילדים, כמו החברים הכי טובים. האחים אומנם דומים, אבל הם לא תאומים, יש שישה עשר חודשים הבדל ביניהם.

אנדריי ואלכסיי החלו ללמוד במגמת משחק בבית הספר, ולאחר מכן המשיכו לעבוד כשחקנים בתיאטרון העירוני בפרדלקינו בפרברי מוסקבה. לאחר שסיים את בית הספר, אנדריי נכנס ללימודי משחק בבית הספר למשחק על שם שצ'וקין והועבר לאחר מכן הצטרף לאחיו בבית שצ'פקין לתיאטרון במוסקבה.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעודו סטודנט, אנדריי עשה את הופעת הבכורה שלו בקולנוע בתפקיד משנה בסרט מפולת (2001) של הבמאי איוון סולובוב.

אנדריי התפרסם אחרי שכיכב בסדרת הטלוויזיה הצוערים, שם הוא שיחק את אחת מהדמויות הראשיות: הבמאי פיוטר טודורובסקי בצעירותו, בסדרה שהופקה על ידי בנו של פיוטר, ואלרי טודורובסקי.

בשנת 2005 אנדריי הופיע עם אחיו אלכס בסרט הדרמה חי. הם גם הופיעו יחד במגוון סרטים וסדרות טלוויזיה, כגון SLOVE. היישר בלב וסדרת הטלוויזיה עניין של כבוד. אנדריי גם היה מעורב בהפקות סרטים מערביות, בעיקר כאלה שצולמו בצרפת ובריטניה כמו הסרט Bigga than Ben.

משפחתו[עריכת קוד מקור | עריכה]

כאמור לעיל, הוא אחיו הגדול של השחקן אלכסיי צ'אדוב. במהלך הצילומים לתוכנית הטלוויזיה המרוץ הגדול צ'אדוב פגש את סבטלנה סבטיקובה שהייתה בת זוגו עד שהשניים נפרדו באביב 2010.

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אנדריי צ'אדוב בוויקישיתוף