אמיליה אטיאס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אמיליה אטיאס
Emilia Attías
לידה 20 במרץ 1987 (בת 37)
ארגנטינהארגנטינה בואנוס איירס, ארגנטינה
מדינה ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1999
עיסוק שחקנית, מנחה, דוגמנית, זמרת ודי ג'יי
בן זוג נעים סיברה (2009 - הווה)
צאצאים ג'ינה סיברה (נולדה ב-2016)
מספר צאצאים 1
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מריה אמיליה אטיאסספרדית: María Emilia Attías; נולדה ב-20 במרץ 1987; בואנוס איירס, ארגנטינה) היא שחקנית, זמרת, רקדנית, די ג'יי ודוגמנית ארגנטינאית. אטיאס ידועה בעיקר בזכות השתתפותה בטלנובלה "כמעט מלאכים", בתפקיד סיילו מחיקו (אנחלס אינצ׳אוסטי), פס באוור.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אטיאס נולדה בשכונת בלגרנו שבעיר בואנוס איירס, ארגנטינה. אטיאס החלה את דרכה כדוגמנית, והופיעה על שעריהם של מספר מגזינים ארגנטינאים נחשבים כמו "חנטה", "מקסים" ו"גבו". בשנת 2006 לקחה חלק בתחרות הארגנטינאית "רוקדים למען החלום", כחלק מהתוכנית "שואו מאטצ'". היא זכתה בתחרות במקום השני, וכך החלה לפתח קריירה בריקוד.

ב-2004, הופיעה אטיאס בתוכנית "No hay 2 sin 3". באותה שנה שיחקה במספר פרקים בסדרה "Los Roldán".

ב-2006 שיחקה בטלנובלה "Gladiadores de Pompeya" בתפקיד ראשי. באותה שנה השתתפה אטיאס בעונה השנייה של הגרסה הארגנטינאית לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" וזכתה במקום השני. בהמשך השנה, הופיעה אטיאס בקליפ של ריקרדו ארחונה לשיר "Pingüinos en la cama". באותה שנה, החלו הליהוקים לסדרה חדשה של כריס מורנה, "כמעט מלאכים", שהחלה את שידוריה ב-2007. מורנה זכרה את אטיאס מהופעתה ב"מורדים" וליהקה אותה לתפקיד הראשי של סיילו מחיקו. משחקה בסדרה הביא לה פרסום רב. אטיאס השתתפה במופע התיאטרון המלווה את הסדרה והמשיכה לשחק בסדרה עד לסוף העונה השלישית. אטיאס המשיכה לשחק בסדרה במספר פרקים נוספים בעונה הרביעית (2010), לבקשתה של מורנה. בנוסף למשחקה בעונה השלישית של "כמעט מלאכים" היא שיחקה גם בסרט "Matar a Videla" שיצא בינואר 2010.

אטיאס זכתה בפרס מרטין פיירו בקטגוריית "השחקנית הטובה ביותר" לשנת 2007, על השתתפותה בסדרה. בנוסף, באותה תקופה דגמנה אמיליה לחברות הלבשה ארגנטינאיות מצליחות, כגון "Caras" ו-"47 Street".

בסוכות 2009 הגיעה אטיאס, יחד עם כוכבי "כמעט מלאכים", לסיבוב הופעות בישראל. בנובמבר של אותה השנה נבחרה להחליף את עדי הימלבלוי כמייצגת חברת בגדי הים הישראלית "פלפל", והגיעה לישראל לשם צילום הקטלוג.

בשנת 2010 השתתפה בעונה השישית של הגרסה הארגנטינאית לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" והיה למודחת התשע עשרה. בדצמבר 2010 השתתפה כרקדנית אורחת בגרסה הישראלית של "רוקדים עם כוכבים" ובטקס נבחרי הילדים בישראל.

במהלך שנת 2011 שיחקה אמיליה בשני סרטים, הראשון "EL secreto de lucia" והשני "Todo lo que necesitas es amor".

ב-2012 הצטרפה לעונה השנייה של הסדרה "Los únicos" בתפקיד ראשי. בנוסף שיחקה בסרט "Días de vinilo" בתפקיד קטן.

ב-2013 הצטרפה בתור לופה לסדרה "שכנים במלחמה". באותה שנה שיחקה בסדרה "החברים שלי מאז ומתמיד".

ב-2014 שודרה בארגנטינה תוכנית ראיונות בהשתתפותה ובהשתתפות חברי "כמעט מלאכים".

ב-2015 שיחקה בסרט "Contrasangre" בתפקיד אנליה, ובאותה שנה שיחקה גם בסדרה "Cromo".

ב-2016 שיחקה תפקיד ראשי בסרט "Dolores" ותפקיד משני בסרט "El Muerto Cuenta su Historia".

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אמה של אטיאס "הבה הדה רוזה (פומפיי)" היא אשת עסקים אשר עוסקת בנדל"ן, ואביה קרלוס אטיאס הוא מאמן רוגבי ומפקד לשעבר בצבא ארגנטינה. לאביה יש שורשים יהודיים מצד אביו (סבא של אמיליה יצחק אטיאס).[דרוש מקור] הוריה התגרשו כשהייתה בת שש. ב-3 בדצמבר 2009 נישאה אטיאס לשחקן ולמוזיקאי נעים סיברה, לאחר שלוש שנות זוגיות. בשנת 2014 פתחה יחד עם בעלה בר בשם Poe ובשנת 2016 פתחה מסעדה בשם Neron. ב-2017 פתחה בר חדש ביחד עם בעלה. לזוג בת אחת.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אמיליה אטיאס בוויקישיתוף