אם הכדורגל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
אם הכדורגל
Soccer Mom
לוגו הסרט
לוגו הסרט
לוגו הסרט
בימוי גרגורי מקלאצ'י עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים מיסי פייל
אמילי אוסמנט
אלון גולד
דן קורטז
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Ladies' Home Journal עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה Anchor Bay Entertainment, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 30 בספטמבר 2008
משך הקרנה 91 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט קומדיה, סרט כדורגל עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אם הכדורגל הוא סרט בבימויו של גרגורי מקלאצ'י ובכיכובן של מיסי פייל ואמילי אוסמנט. הסרט שודר ב-30 בספטמבר 2008.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט מתחיל עם וונדי (מיסי פייל) כשהיא מתעוררת מאוחר בבוקר. היא מעירה במהירות את שלושת ילדיה. בקה (אמילי אוסמנט), בתה הבכורה, שואלת אותה אם היא כיבסה את חולצת הכדורגל של קבוצת הכדורגל גלקסי. וונדי, אשר לא כיבסה אותה, ממהרת לכבס אותה. המאמן של בקה אומר שמליבו, הקבוצה היריבה שהם משחקים מולה, היא קבוצה בלתי מנוצחת. המשחק מתחיל ומליבו מנצחת 0–6. וונדי שוכחת לקחת את בקה מהמשחק. באותו לילה בקה מסתכלת על התמונות של אביה, שנפטר כאשר היה שחקן כדורגל. הוא היה המאמן של הקבוצה של בקה. למחרת באימון הכדורגל המאמן אומר שהוא פגש את כוכב הכדורגל האיטלקי לורנצו וינצו כשהיה בחופשה באירופה. מאז שנפצע בברך הוא לא משחק כדורגל אך הוא הסכים להגיע ולאמן את הקבוצה. כל הבנות מתרגשות והן מתכננות את מסיבת קבלת הפנים שלו. וונדי הולכת לפגוש אותו בשדה התעופה. בשדה התעופה לורנצו אומר שהוא לא המאמן של הקבוצה ושהוא סתם אמר את זה. לאחר מכן הוא מציע לוונדי שאם הוא יהיה המאמן היא תאמן איתו, וונדי לא מסכימה והיא נותנת לו אגרוף והוא בורח. מאוחר יותר בקה שואלת את וונדי איפה לורנצו והיא אומרת שהוא בדרך. לאחר מכן וונדי הולכת לספרים שלה ואומרת להם שהיא רוצה להיראות כמו לורנצו, והם מאפרים אותה כמוהו. היא באה למסיבה בתור לורנצו.

למחרת באימון הכדורגל טוני, מעצב השיער של וונדי, עוזר לה לאמן את הקבוצה כשהיא לורנצו. לאחר מכן הם מנצחים במשחק שלהם. לאחר המשחק בקה מזכירה לאמא שלה לבוא לארוחת הערב של אמהות ובנות בבית ספר. וונדי בתור לורנצו הולכת למסיבה ביחד עם החברה מהקבוצה ובמסיבה היא רואה את לורנצו האמיתי. לאחר מכן היא עוזבת. מאוחר יותר בקה וטיפאני רבות בארוחת הערב כי וונדי לא הגיעה. כאשר וונדי מגיעה ושואלת מה קרה בקה אומרת לה שהיא דפוקה.

במהלך האימון "לורנצו" ובקה מדברים על וונדי ועל זה שבקה צריכה לסלוח לה ושהיא עובדת מאוד קשה. בבית בקה מתנצלת בפני וונדי על שלפעמים היא פוגעת באמא שלה. למחרת במשחק וונדי בתור לורנצו רואה את לורנצו האמיתי והיא אומרת לכולם שהיא התחזתה ללורנצו. בסוף המשחק הקבוצה מנצחת בהפרש של נקודה אחת.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]