iGO

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
IGO
גרסה 8 מציגה חלק מפריז
גרסה 8 מציגה חלק מפריז
מפתח חברת NAV N GO (כיום NNG LLC)
מחזור חיים 2006, הונגריההונגריה הונגריה – הווה
גרסה אחרונה IGO 8 (3 באוגוסט 2009)
מערכת הפעלה Windows Mobile, WIN CE, iOS, אנדרואיד
סוג רישיון מסחרי
קטגוריה ניווט
http://www.navngo.co.il

iGo היא תוכנת ניווט שפותחה על ידי החברת ההונגרית NNG LLC (לשעבר, "Nav N Go").

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברת Nav N Go נוסדה בשנת 2004 על ידי דודי ורניק וקובי הלפרין, הבעלים של חברת "Gps&More", שהוקמה בשנת 2004[1]. החברה מוכרת גם בשם iGO בזכות תוכנת הניווט שפיתחה, אשר משתמשת בטכנולוגיית תלת-ממד ומדמה דרכים, נתיבים ומבנים.

בעקבות רכישת NNG את חברת Topmap בשנת 2009, חברת מיפוי אירופאית, התאפשר לחברה לבצע התאמה של תוכנת הניווט iGO עבור משתמשים בארצות שונות, תוך שימוש ב-54 שפות שונות ומגוון גדול של מפות בכיסוי עולמי. נכון לשנת 2013, לחברת Gps&More סניפים באירופה, ארצות הברית, דרום אמריקה, סין, אוסטרליה, ישראל והונגריה.

iGoZIP[עריכת קוד מקור | עריכה]

השירות נועד לענות על הצורך במיפוי "שטחים מתים" דוגמת יישובים שאינם מסומנים, שטחי טיולים, מדבריות וכולי. Gps & More Ltd מיפתה את שטח מדינת ישראל עד לכדי קנה מידה של מטר רבוע. פריסת המיקוד המעניקה לכל בית ולכל ריבוע מספר ייחודי ובכך היא מגשרת על פערי הניווט בין שטחים ממופים לשטחים מתים.

שותפויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קונסולת קומודו (של סלקום) - הפקת גרסת iGo הכוללת שירות דיווחי תנועה ושילוביות מלאה בין תוכנת הניווט ויישומוני הקונסולה. בטר פלייס (מכונית חשמלית) - הפקת גרסת iGo המותאמת למערכת המולטימדיה של הרכבים החשמליים תוך יצירת שילוביות בין מחשב הרכב לתוכנת הניווט.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]