סאב זירו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סאב זירו
Sub-Zero
נתונים כלליים
תקופת הפעילות 1945–הווה (כ־79 שנים) עריכת הנתון בוויקינתונים
מיקום המטה מדיסון עריכת הנתון בוויקינתונים
ענפי תעשייה תעשיית מכשירי חשמל ביתיים עריכת הנתון בוויקינתונים
מוצרים עיקריים מקפיא, מכשירי חשמל ביתיים עריכת הנתון בוויקינתונים
 
www.subzero-wolf.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
מראה מבחוץ של יחידת 36 אינץ' - פתח האוורור נמצא מעל למקרר כדי לאפשר התקנה מובנית

סאב-זירו (אנגלית: SUB-ZERO) הוא מותג מקררים מתוצרת ארצות הברית.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

החברה נוסדה בשנת 1945, על ידי ווסטיי אף. בייק במדיסון, ויסקונסין, ארצות הברית. בשנת 2000 רכשה החברה את קו המוצרים הביתיים של חברת "וולף ריינג'", שבסיסה בקליפורניה ועוסקת בייצור מוצרי מטבח לשוק הפרטי, המוסדי והמסחרי. החברה מייצרת את מקרריה במפעלים בוויסקונסין ובאריזונה.

לוח הבקר הפנימי

כיום משווקים תחת המותג "סאב-זירו" מקררים ואמצעי אוורור שהיו מיוצרים בעבר על ידי חברת וולף תחת מותג בעל שם זהה. חברת וולף ממשיכה לייצר ולשווק לשוק המסחרי בלבד. המותג מתחרה במותגים אמריקאיים מובילים כמו קיצ'ן איד וGE Monogram, וכן במותגים לא אמריקאיים כמו בוש (BOSCH) ומילה (Miele).

החברה מייצרת שתי סדרות של מקררים מובנים למטבח הביתי, וכן מתקנים לאחסון יין. החברה טוענת להמצאת רעיון ה"קירור הדואלי", האמור לאפשר שמירה על מוצרי מזון לזמן ממושך יותר. נטען כי החברה היא זו שהמציאה את רעיון ההתקנה המובנית של מקרר במטבח הביתי.

כל אחד מהמקררים ניתן להזמנה במבחר רמות גימור, בדרך כלל על בסיס פלדת אל חלד. לקוחות יכולים להתקין לוחות לפי הזמנה על דלתות המקרר וכך ליצור התאמה עם ארונות המטבח. המקררים מגיעים בדרך כלל בעומק 24 אינץ' וניתנים להתקנה חלקה לצד ארונות מטבח בעומק סטנדרטי זהה, ליצירת מראה אחיד. בגלל העומק המוגבל, המקררים נוטים להיות רחבים מהמקובל.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]