ניצה ולחם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ניצה ולחם
ניצה (רועי כפרי) ולחם (ניב מג'ר) משמאל
ניצה (רועי כפרי) ולחם (ניב מג'ר) משמאל
תקופת הפעילות מ-2007
חברים

ניצה ולחם היא סדרת אינטרנט מאת הצמד רועי כפרי וניב מג'ר, צמד קומיקאים, מוזיקאים, כותבים ועורכי תוכן וגרפיקה ישראלים, שהחלו את דרכם המשותפת בשנת 2007.

היסטוריה אישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בספטמבר 2006 פרסם רועי כפרי סרטון באתר Flix (אתר הסרטונים של "תפוז אנשים"), אותו ערך, צילם והציג. לאחר מכן החל לעבוד כעורך תוכן ב-Flix, שם יצר את סדרת הרשת "חתולונובלה" שזכתה לפרסום רב ברשתות החברתיות. במסגרת העבודה באתר פגש את ניב מג'ר. מג'ר פרסם סרטונים באתר Flix בשנת 2007 כחלק מקבוצה בשם "חבורת ניתוח קיסרי". אחר כך החל לעבוד באתר כעורך וגרפיקאי.

פעילות באינטרנט[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצוות התפרסם באמצעות הסרטונים שהעלו באתר Flix, שהתאפיינו בהומור נונסנס, קטעים מוזיקליים וגרפיקה (שהשתפרה מפרק לפרק). כמה מסרטוניהם הבולטים הם: "שיח קסמים", "האמת שנפגעתי" (בשיתוף עם אסי כהן) "הורג אותך", "צא רפא", "שיחות עם אלוהים" ו"חלום על לחם". בסוף 2012 עזבו כפרי ומג'ר את עבודתם באתר Flix, אך המשיכו בפעילותם האינטרנטית כצמד.

מעבר לטלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2011, בעונה השנייה של התוכנית הקומית "קאמבק" המשודרת בערוץ HOT Comedy Central של חברת HOT, הופיעו כפרי ומג'ר כ"ניצה ולחם" בפינה בסוף התוכנית, בפורמט דומה לסרטונים שהעלו לרשת.

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]