מרילין (סרט, 2018)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מרילין
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי מרטין רודריגז רדונדו
תסריט מרטין רודריגז רדונדו
שחקנים ראשיים וולטר רודריגז
מדינה ארגנטינה, צ'ילה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 19 בפברואר 2018 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 90 דקות
שפת הסרט ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט דרמה, סרט להט"בי
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מריליןאנגלית: Marilyn) הוא סרט דרמה ארגנטינאי משנת 2018 בבימויו של מרטין רודריגז רדונדו, המבוסס על הסיפור האמיתי של מרילין (מרסלו ברנסקוני). הסרט הוקרן במסגרת "פנורמה" של פסטיבל הסרטים הבינלאומי בברלין ה-68.‏[1]

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרקוס (וולטר רודריגז) הוא נער בן 18 שגר עם אחיו הגדול והוריו, קרלוס (ג'רמן די סילבה) ואולגה (קטלינה סאבדרה), בחוות בקר שכורה. מרקוס גונב בגדי נשים שונים, ומגיע אל קרנבל מקומי כשהוא לבוש כמרילין, האלטר אגו הנשי שלו. שם הוא רוקד עם בנו של חוואי מקומי, שמזהה את מרילין ומרגיש נבוך. כאשר מרקוס עוזב את הקרנבל בדרכו הביתה, הוא נעצר על ידי בנו של החוואי אשר אונס אותו. מרילין מגיעה הביתה למחרת בבוקר, ואולגה זועמת על התנהגותו של בנה והיא שורפת את כל בגדי הנשים שהוא החביא בחדרו.

אחרי מותו הפתאומי של קרלוס, אבי המשפחה, יתר בני המשפחה נאלצים לעזוב את החווה ולעבור לשכונה עירונית חדשה. בעודם מבקרים באתר הבנייה, מרקוס פוגש בבחור צעיר העובד בחנות מקומית ומערכת יחסים נרקמת בין השניים. כאשר אולגה מגלה על הקשר ביניהם, היא לוקחת ממרקוס את הטלפון הנייד שלו. למחרת, בשעת בוקר מוקדמת, מרקוס מתעורר ויורה למוות באמו ובאחיו.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Programme for Berlinale Panorama 2018 Complete: What's Your Poison?". Berlinale. 25 בינואר 2018. נבדק ב-29 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)