לוס בנדולרוס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לוס בנדולרוס
Los Bandoleros
מבוסס על הדמויות שיצר גארי סקוט תומפסון
בימוי וין דיזל עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי וין דיזל
ג'וש גולדסטיין
ג'ון נגוּיָן
ג'סי טררו
תסריט וין דיזל עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים וין דיזל
מישל רודריגז
סונג קאנג
טגו קלדרון
דון עומר
מירתה מישל
מוזיקה בריאן טיילר עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה "One Race Productions"
"Terrero Films"
חברה מפיצה סרטי יוניברסל
שיטת הפצה direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 28 ביולי 2009
משך הקרנה 20 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית, ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט פעולה, סרט פשע, סרט מותחן עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט קודם מהיר ועצבני 3
סרט הבא מהיר ועצבני 4
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לוס בנדולרוסאנגלית: Los Bandoleros, בתרגום מספרדית לעברית: השודדים) הוא סרט קצר משנת 2009 שנכתב, הופק ובוים על ידי וין דיזל. בסרט מככבים דיזל בעצמו, מישל רודריגז, סונג קאנג, טגו קלדרון, דון עומר ומירתה מישל. השחקנים בסרט מגלמים את התפקידים שגילמו בסדרת סרטי "מהיר ועצבני". הסרט מציג את האירועים שהובילו לשוד משאית הנפט בתחילת הסרט הרביעי בסדרה. הסרט הקצר נכלל כבונוס ב-Blu-ray ובמהדורת DVD מיוחדת שיצאה בארצות הברית ב-28 ביולי 2009. הוא הוקרן בפסטיבל לוס אנג'לס לסרטים קצרים והוצע להורדה בחינם ב-iTunes[1].

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ליאו טגו נמצא בכלא של הרפובליקה הדומיניקנית, ומסית את האסירים נגד תאגידי הדלק שדואגים שלא יצאו דגמים של מכוניות חשמליות ומתחילים מלחמות בשביל נפט. באותו הזמן, ברחובות, עומר סנטוס משוחח עם איש זקן שלא הצליח למצוא מספיק דלק. האן סיאול-הו מגיע לרפובליקה הדומיניקנית ונאסף משדה התעופה על ידי קארה מירתה ומאלו. הם מסיעים אותו בחזרה לבית של סנטוס, שם הדודה שלו, רוביה, נאבקת עם עליית המחירים בגלל עליית מחירי הדלק ודומיניק טורטו עובד על המכונית שלו. לאחר מכן כל הקבוצה אוכלים ביחד ארוחה עם המשפחה. לאחר שליאו בורח מהכלא, הם פונים למועדון, שם האן וקארה מפלרטטים, בעוד שדומיניק נפגש עם פוליטיקאי מקומי בשם אלביס, אשר מיידע אותו על הזדמנות לחטוף משלוח של בנזין. בזמן שהם נחים במועדון לאחר מכן, דומיניק מופתע מהגעתה של לטישיה אורטיז, אשר עקבה אחריו ממקסיקו. השניים נוהגים יחד אל החוף, שם הם מציתים מחדש את מערכת היחסים שלהם.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Vin Diesel "adores" Dominicans, presents 'Los Bandoleros'". dominicantoday.com. אורכב מ-המקור ב-2014-12-07. נבדק ב-19 במאי 2011. {{cite web}}: (עזרה)