שיחת מדיה ויקי:סקריפטים/22.js

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Nemo bis בנושא Broken JavaScript

הסקריפט מוסיף קישור "ארכוב" מתחת לתיבת הכלים (בדף השמתמש שלך בלבד). לחיצה על קישור זה תציג בפניכם 2 תיבות:

שם הארכיון
"שם הארכיון" הוא למעשה מספר הארכיון, שכן התחילית "ארכיון " מוגדרת בקוד עצמו. לדוגמה, הזנת המספר "5" תארכב את הדיונים בדף שיחת משתמש:שם משתמש/ארכיון 5. ניתן לשנות את שם התחילית בסקריפט - לפני קוד הסקריפט יש להכניס את השורה הבאה:
var defualtPrefixArchive = 'ארכיון ';
ניתן לשנות את מה שנמצא בין הגרשיים לשם התחילית המועדף עליכם. אם אינכם מעוניינים להשתמש בתחילית בכלל, השאירו את הגרשיים ריקים - כלומר:
var defualtPrefixArchive = "";
לדוגמה, כדי לארכב את הדיונים בדף שיחת משתמש:שם משתמש/הארכיון שלי 1, שיחת משתמש:שם משתמש/הארכיון שלי 2 וכך הלאה, יש להסויף את השורה
var defualtPrefixArchive = 'הארכיון שלי ';
שימו לב לרווח אחרי המילה "שלי" - אם אין רווח, המספר יופיע מיד לאחר המילה "שלי". לאחר שינוי חד פעמי של השורה הנ"ל, תזינו רק את מספר הארכיון האחרון, בלי המילים "הארכיון שלי".
מספר שיחות
כאן ניתן להזין את מספר השיחות המקסימלי שיש לארכב. ניתן להשאיר אותו ריק על מנת לארכב את כל דף השיחה. לדוגמה, אם תרצו לארכב 4 שיחות, הזינו את הספרה 4.

לחיצה על הקישור "ארכב עכשיו" יבצע את הארכוב באופן הבא: בחלון זה ייפתח דף העריכה של דף השיחה שלכם. לאחר מכן תפתח חלון חדש - דף הארכיון שלכם. לאחר העברת התוכן שיש לארכב מחלון אחד לחלון אחר - הדפים יישמרו ויישארו פתוחים. לאחר השמירה האוטומטית של שני הדפים באפשרותכם לסגור את החלונות או להשתמש בהם, כרגיל.

שימו לב: הדף מארכב מתחילת הכותרת הראשונה (== כותרת ==), ולא מתחילת הדף.

בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 15:41, 15 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

Broken JavaScript[עריכת קוד מקור]

MediaWiki developers found that this page probably breaks JavaScript for users (example: not seeing the buttons when editing a page). You probably need to edit this .js page and/or MediaWiki:Gadgets-definition as in the examples at phabricator:T122755. List more pages to check.

If you have questions or need help, please ask at phabricator:T164242. You can login with your wiki account. Best wishes, Nemo 12:49, 14 במאי 2017 (IDT)תגובה