קובץ:Rankine cycle Ts.png

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(929 × 598 פיקסלים, גודל הקובץ: 30 ק"ב, סוג MIME‏: image/png)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.
תיאור
English: Ts (Temperature vs. specifific entropy) diagram of a basic Rankine cycle using water/steam in SI units. Data derived from IAPWS IF-97 using freeware openoffice-calc macros from www.x-eng.com. Decided against using Kelvin for temperature scale as many people are unfamiliar with it; used °C instead. Isobars are at pressures 0.06bar, 1.01325bar (1atm), 50bar, 150bar and 221bar. Temperature rise associated with pump is heavily exaggerated for clarity and cycle operates between pressures of 50bar and 0.06bar. States are numbered using the convention I've always been familiar with. Easiest to think of the cycle starting at the pump and so input to pump is state 1.
Română: Un ciclu Clausius-Rankine cu apă reprezentat în diagrama T-s, gradată în unităţi SI. Diagrama a fost trasată pe baza formalizării IAPWS IF-97 folosind macrourile aplicaţiei libere openoffice-calc de la www.x-eng.com. S-a folosit temperatura exprimată în °C, ca în tabelele termodinamice uzuale. Izobarele sunt trasate la presiunile de 0,06 bar, 1,01325 bar (1 atm), 50 bar, 150 bar şi 221 bar. Creşterea temperaturii în pompă este mult exagerată, în scop didactic, pentru claritatea funcţionării ciclului între 50 şi 0,06 bar.
תאריך יצירה
מקור w:en:File:Rankine cycle Ts.png on English WP
יוצר Andrew.Ainsworth on en-wiki
גרסאות אחרות

רישיון

English Wikipedia user Andrew.Ainsworth, בעל זכויות היוצרים על היצירה הזאת, מפרסם אותה בזאת תחת הרישיון הבא:
GNU head מוענקת בכך הרשות להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך הזה, לפי תנאי הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו, גרסה 1.2 או כל גרסה מאוחרת יותר שתפורסם על־ידי המוסד לתוכנה חופשית; ללא פרקים קבועים, ללא טקסט עטיפה קדמית וללא טקסט עטיפה אחורית. עותק של הרישיון כלול בפרק שכותרתו הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו.
w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 3.0 לא מותאם.
ייחוס: English Wikipedia user Andrew.Ainsworth
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.
תבנית רישוי זו הוספה לקובץ כחלק מעדכון רישיון GFDL.
w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיונות קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 2.5 כללי, 2.0 כללי ו־1.0 כללי.
ייחוס: Andrew.Ainsworth
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.

יומן העלאה מקורי

The original description page is/was here. All following user names refer to en.wikipedia.

  • 2007-08-21 12:38 Andrew.Ainsworth 929x595 (30 kB) (Ts diagram of a basic rankine cycle in SI units. Data derived from IAPWS IF-97 using freeware openoffice-calc macros from www.x-eng.com. Decided against using Kelvin for temperature scale as many people are unfamiliar with it. Isobars are at pressures 0.0)
יש ליצור מחדש את התמונה graph הזו באמצעות גרפיקה וקטורית כדוגמת קובץ SVG. לפעולה זו מספר יתרונות, כפי שניתן לקרוא (באנגלית) בדף Commons:Media for cleanup. אם ברשותכם קובץ SVG, אנא העלו אותו. לאחר מכן, החליפו תבנית זו בתבנית
{{vector version available|שם הקובץ.svg}}

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית10:42, 27 ביוני 2009תמונה ממוזערת לגרסה מ־10:42, 27 ביוני 2009‪598 × 929‬ (30 ק"ב)Sv1xv{{Information |Description=Ts (Temperature vs. specifific entropy) diagram of a basic Rankine cycle using water/steam in SI units. Data derived from IAPWS IF-97 using freeware openoffice-calc macros from www.x-eng.com. Decided against using Kelvin for tem

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה: