קובץ:חנה יפה.jpg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חנה_יפה.jpg(286 × 496 פיקסלים, גודל הקובץ: 117 ק"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור
עברית: חנה יפה (נולדה ב-16 במרץ 1959) היא אדריכלית נוף ישראלית. בין הפרויקטים שלה במסגרת עבודתה בחבל התיכון בקרן הקיימת לישראל הכינה חנה את תוכנית הפיתוח לאתר שוני בסמוך לבנימינה ואף השתתפה בתיעוד הממצאים הארכאולוגיים שנחשפו באתר. כמו כן תכננה נטיעתם של יערות רבים במרחב: בהר יונה, בהר הקפיצה ולגדות נחלים. החל משנת 1992 עבדה חנה יפה כאדריכלית מרחב הצפון בקרן הקיימת לישראל ובמסגרת זו אף ייצגה את "פורום הירוקים" במינוי מטעם משרד הפנים בוועדה מחוזית לתכנון ולבנייה בחיפה ובנצרת. היא עסקה בפרויקטים רבים הכוללים היבטי שימור: מצודת ביריה, מצודת כ"ח, משמר הירדן הישנה, שימור והנגשת בית הכנסת העתיק בנבוריה, גן הברון בראש פינה, פארק המעיין במטולה ובטיילות ובפרויקטים רחבי היקף – טיילת הזיתים, טיילת נוף העמק בנצרת עלית, הפארק הגאולוגי בקריית שמונה, שביל הר שאול בגלבוע ופיתוח שבילים לצידי נחלים רבים כנחל חרוד, נחל קישון, נחל נעמן, ופיתוח פארק נשר על נחל קטיע בעיר נשר , עליו זכתה בפרס קרוון לאדריכלות גנים ונוף בשנת 2007. פרויקט מרכזי נוסף היה תכנון הפיתוח לקראת בוא האפיפיור בשנת 2000 סביב הר הקפיצה בנצרת, ותוכנית האב לממשק ופיתוח השטחים הפתוחים ביערות "הקשת הגדולה" – סובב בית קשת ונצרת (עליו זכתה בציון לשבח מטעם איגוד המתכננים). חנה תכננה מספר גני פסלים: בצומת ואסט ברמת הגולן, בהושעיה שבגליל התחתון ובקריית שמונה (בכניסה לפארק הזהב ולמרגלות רכבל מנרה). חנה יפה אף הייתה שותפה במנהלת נצרת 2000, בצוות התכנון שתכנן וגיבש את תמ"א 22 - תוכנית המתאר הארצית ליער ויעור, ובצוות התכנון לשביל הארצי לאופניים. חנה יפה תכננה את תוכנית האב לצפרות בעמק המעיינות ופרויקטים מגוונים באגמון חולה – כולל הגן הבוטאני והמצפורים, וכן את השתתפה בעריכת תוכניות האב ליערות מנשה וליערות ביריה, וערכה את תוכנית האב ליערות מישור חוף הכרמל.
תאריך יצירה
מקור נשלחו אלי במייל Sent to me by email
יוצר צלם ישראלי
אישורים והיתרים
(שימוש חוזר בקובץ זה)
VRT Wikimedia

אישור השימוש בקובץ זה / קבצים אלה עבר וידוא, המאוחסן במערכת VRT. הוא זמין תחת כרטיס מספר #2024030910006731 עבור משתמשים בעלי גישה למערכת זו.
כדי לוודא את האישור, אנא פנו למשתמשים בעלי גישה ל-VRT.

הקישור לכרטיס : https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2024030910006731
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)


רישיון

w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 3.0 לא מותאם.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית22:12, 9 במרץ 2024תמונה ממוזערת לגרסה מ־22:12, 9 במרץ 2024‪496 × 286‬ (117 ק"ב)HanayUploaded a work by חנה יפה - Hana Yoffe from נשלחו אלי במייל Sent to me by email with UploadWizard

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה:

מטא־נתונים