ויקיפדיה:בקשות ממפעילים – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 20: שורה 20:
== בקשות עריכת דף מוגן או הודעת מערכת ==
== בקשות עריכת דף מוגן או הודעת מערכת ==
{{/עריכת מוגנים}}
{{/עריכת מוגנים}}
*[[מדיה ויקי:Newarticletextanon]] - יש שם תקלדה / שגיאת הגהה. תחת "לפני פרסום ערך חדש", בנקודה השנייה. תודה, [[משתמש:Guycn2|Guycn2]] - [[שיחת משתמש:Guycn2|<span style="color: Blue;">שיחה</span>]] • [[ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה/150,000|הצביעו לסמל ה-150,000 ערכים!]] 04:00, 13 באוגוסט 2013 (IDT)


== בקשות שחזור או בדיקת דף מחוק ==
== בקשות שחזור או בדיקת דף מחוק ==

גרסה מ־04:00, 13 באוגוסט 2013

שער הקהילה > תחזוקה > בקשות ממפעילים

לראש הדף
לתחתית הדף

בקשות מחיקה

בקשות חסימה / הסרת חסימה

בקשות הגנה / הסרת הגנה

בקשות העברת דף תוך כדי מחיקת דף אחר / העברת קובץ

בקשות מחיקת גרסאות מסוימות

בקשות עריכת דף מוגן או הודעת מערכת

יש בקשות ברשימה הלבנה

בקשות שחזור או בדיקת דף מחוק

ויקיפדיה:בקשות ממפעילים/בדיקת דף מחוק

בקשת הרשאות

הרשאות מנטר

שלום. ב-20 ביולי הוענקו לי הרשאות מנטר. באותו היום הן הוסרו בטענה שמוקדם מדי. לאחר מכן ב-23 ביולי הוענקו בשנית. אז באמת אולי אז היה מוקדם מדי. אבל עכשיו אני פה כבר 4 חודשים, ודווקא עכשיו הן הוסרו בטענה שהערותיי בדפי שיחה לא מתאימות למצופה ממנטר.
אני מבקש שתשקלו את הענקת ההרשאות בשנית. מספר העריכות שלי במרחב הראשי ובמרחבים המשיקים לו גדול בכ-3,500 מהדרוש כדי להיות מנטר, ואני כאן חודש יותר מהדרוש. ניסיתי לעסוק בניטור ופשוט לא הצלחתי ללא ההרשאות. בדף השינויים האחרונים אני אפילו לא יכול להבחין איזו עריכה בדוקה ואיזו לא, יותר מזה, אני אפילו לא יכול לבחור להציג עריכות שלא נבדקו בלבד. עוד דבר, זה ממש מקשה שאם משתמש ביצע מספר השחתות, אני צריך לשחזר שחזור עמוק ולא בלחיצת כפתור, כפי שנהגתי בשלושת השבועות האחרונים. דבר אחרון, משחיתים יתייחסו פחות ברצינות לאזהרותיי כל עוד איני מנטר.
סליחה, שכחתי להוסיף, אף בן אדם אינו מושלם. גם מפעילי מערכת עושים טעויות. אני מכיר המון משתמשים עם הרשאות מנטר שעדיין נחסמים לעתים קרובות. אז אם פה ושם קצת מעירים לי, לדעתי זו לא סיבה לשלול ממני את ההרשאות.
תודה, Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 03:27, 13 באוגוסט 2013 (IDT)[תגובה]