Make Me

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף Make Me...)
"Make Me"
סינגל בביצוע בריטני ספירס בהשתתפות ג'י-איזי
מתוך האלבום Glory
יצא לאור 15 ביולי 2016
פורמט הורדה דיגיטלית
הוקלט 2015-16
סוגה R&B
שפה אנגלית
אורך 3:51
חברת תקליטים RCA
כתיבה ספירס, מתיו, ברנס ג'ו, ג'רלד
הפקה מתיו ג'יימס ברנס
כרונולוגיית סינגלים של בריטני ספירס
"Tom's Diner"
(2015)
"Make Me"
(2016)
"Slumber Party"
(2016)
כרונולוגיית סינגלים של ג'י-איזי
"You & Me"
(2016)
"Make Me"
(2016)
"Some Kind of Drug"
(2016)

Make Me (לעיתים Make Me... ובעברית: תגרום לי...) הוא סינגל של זמרת הפופ האמריקנית בריטני ספירס בשיתוף הרפאר ג'י-איזי. הסינגל הראשון של ספירס מאלבומה התשיעי Glory, הסינגל יצא ב-15 ביולי 2016.

רקע וכתיבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בחודש מרץ 2015, חשפה ספירס כי החלה להקליט חומרים חדשים לאלבומה התשיעי. ספירס חשפה בפרס המוזיקה של בילבורד ב-2016 שתוציא בקרוב סינגל חדש ואלבום חדש. כאמור הסינגל היה אמור להשתחרר בתחילת חודש מאי אך בשל קשיי ייצור, השיר התעכב עד הקיץ.

הצלחה[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר מוקם בשבוע הראשון במיקום 17 בבילבורד הוט 100, זהו להיט ה20 של ספירס לחדור לטופ 20, בשבועות הבאים צנח השיר אל מחוץ לטופ 40 והופעתה ב-VMA הקפיצה את השיר חזרה לאותו מיקום (17). לאחר שזכה הקליפ לביקורות רעות מצד המעריצים שציפו לקליפ המקורי הצפיות באתר ה-VEVO של ספירס היו נמוכות וכך גם הזרמותיו של השיר שהיו אמורות לעזור לו במכירות ובמיקומו בבילבורד. עם מכירות עותקים והזרמות השיר הגיע ליותר מ-500,000 עותקים וזכאי למעמד זהב בארצות הברית. בקנדה התמקם השיר במקום ה20 וזכה למעמד זהב. בישראל השיר נכנס למקום 9 במדיה פורסט. במדינות מסוימות באירופה נכנס הסינגל לטופ 20 כמו צרפת, פינלנד, סקוטלנד והונגריה. טרבמצעדים גדולים שבהם ספירס כיכבה עם להיטיה הסינגל נכשל או צעד לשבועות ספורים בטופ 40 בבריטניה הסינגל התמקם במקום 42 (הסינגל הראשון של ספירס המוביל אלבום שלא נכנס לטופ 40). באוסטרליה נכנס הסינגל למקום ה39, לאחר מכן נפל למקום ה43 ואז נפל מהמצעד לגמרי. למרות היותו להיט טופ 20 במצעדים גדולים כמו הבילבורד האמריקאי והקנדי הסינגל השאיר אחריו הצלחה מאכזבת במצעדים כאשר צעד במקומות נמוכים יחסית לסטנדרטים של ספירס ושהה במצעדים שבועות ספורים.

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

במאי הקליפ הוא דייוויד לה-שאפל אשר בעבר יצר את הקליפ לסינגל "Everytime" בשנת 2004.

צילומי הקליפ לסינגל החלו ב-2 ביוני 2016 והוא פורסם ב-5 באוגוסט[1].

הופעות חיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-17 באוגוסט 2016, ספירס הוסיפה את: "Make Me...‎" ו- "?Do You Wanna Come Over", לסבב ההופעות שלה Britney: Piece of Me.

ב-28 באוגוסט, הופיעה ספירס עם הרפאר G-Eazy וביצעו את הסינגל: "Make Me...‎" ו- "Me, Myself & I", בטקס: MTV Video Music Awards, המופע התקבל בשבחים מאוד, עם מרבית כלי רכב התקשורת ברחבי העולם להכיר את זה בתור "הקאמבק מרהיב של ספירס".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Make Me, בביצוע בריטני ספירס, וידאו קליפ של השיר באתר יוטיוב