1001 סיפורי באגס באני

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
1001 סיפורי באגס באני
Bugs Bunny's 3rd Movie: 1001 Rabbit Tales
בימוי פריץ פרילינג
צ'אק ג'ונס
רוברט מקימסון
הופק בידי פריץ פרילינג
תסריט וורן פוסטר
מייקל מלטה
טד פירס
מוזיקה רוברט ג'יי וולש, מילט פרנקלין, קרל סטאלינג, ויליאם לאבה עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה האחים וורנר עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה האחים וורנר
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 19 בנובמבר 1982
משך הקרנה 77 דקות
שפת הסרט אנגלית
הכנסות $78,350
הכנסות באתר מוג'ו 1001rabbittales
סרט קודם לוני טונס: הסרט המטורף מטורף של באגס באני עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט הבא דאפי דאק באי הקסום עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

1001 סיפורי באגס באני (Bugs Bunny's 3rd Movie: 1001 Rabbit Tales) הוא סרט לוני טונס משנת 1982. זהו לקט של סרטונים קלאסיים של לוני טונס מבית היוצר של האחים וורנר. הסרט מורכב מסרטונים קצרים שמשולבים עם קטעי קישור ויוצרים עלילה, והם בכיכובו של באגס באני.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

באגס באני ויריבו דאפי דאק עובדים בהוצאת הספרים "רמלינג". השניים יוצאים ומנסים, כל אחד בדרך שלו, למכור ספרים לאנשים. באגס באני נוסע לחוף פיזמו ודאפי לטרמופוליס. בדרך, עם זאת, השניים חווים במשותף דברים מטורפים רבים, ולאחר שהם לא מגיעים ליעדים הרצויים הם מוצאים אחד את השני באמצע הדרך וממשיכים ביחד, עד שהם מגיעים למערה שמלאה בכסף. הזהב מכה בדאפי באור סנוורים, וזה דוחף את באגס בחזרה לאדמה ומתחיל לערום את האוצרות. באגס עובר במדבר המערבי על פני ארמון הסולטאן, שמסתבר שהוא אינו אחר מיוסמיטי סאם. ליוסמיטי בן בשם הנסיך אבאדאבה, אשר מתנהג בצורה מפונקת ורוצה שיקריאו לו סיפור, ולכן יוסמיטי, בעצלנותו, מחפש מי שיעשה את זה במקומו. כאשר באגס פוגש לראשונה את הבן הזאטוט, הוא לועג לו ומסרב שהוא יהיה מספר הסיפורים שלו. אך עם זאת, הנסיך מקבל חשק פתאומי לספר סיפורים לאחר שאביו מאיים לטבול אותו בשמן רותח, דהיינו להרתיחו למוות.

באגס מנסה לברוח מהארמון על שטיח מעופף, אך יוסמיטי תופס אותו ומחזיר אותו לבנו, שכבר עולה לו על העצבים. ובינתיים, דאפי, אשר עדיין נמצא במערה, נמצא בשלבי הסיום באיסוף האוצרות. הדבר האחרון שנותר לו להרים מהאדמה הוא מנורה מיוחדת. מתוכה יוצא ג'יני, שדאפי מצליח לעלות את חמתו, ולכן הג'יני מגרש אותו מן המערה. דאפי משוטט במדבר תשוש וצמא ומגיע אל הארמון, זאת בתקווה למכור ספרים. באגס מצליח לבסוף לברוח ומנסה להזהיר את יריבו שלא יעז להתקרב למקום. ולמרות האזהרה הברורה, דאפי, כרגיל, כמו בכל סדרות וסרטי לוני טונס, לא שומע לאזהרתו, והוא מגלה בדרך הקשה לאן הגיע, ולאחר זמן קצר מאוד יוצא מהארמון מרוט מנוצות וחשוף עור.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]