שחר סגל (מגישה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שחר סגל
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 16 ביולי 1978 (בת 45)
רחובות
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

שחר סגל (נולדה ב-16 ביולי 1978 ברחובות) היא שדרנית רדיו, מגישה, תסריטאית ועורכת טלוויזיה ישראלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחר סגל נולדה וגדלה ברחובות. אביה, אל"ם (במיל') אורי סגל, שימש במשך תקופה מסוימת מנכ"ל העירייה ואמהּ היא רופאה.

את שירותה הצבאי עשתה בחיל המודיעין. לאחר שחרורה מהצבא החלה ללמוד ב"מכללת רדיו תל אביב", ובהמשך הפכה למגישה ברדיו תל אביב במשך תקופה ארוכה והצטרפה לצוות ההוראה של המכללה.

בתחילת דרכה בעולם הטלוויזיה הייתה סגל כתבת בערוץ הספורט וכן הופיעה בתוכנית הבוקר של מרב מיכאלי בערוץ 10. מאוחר יותר הייתה כתבת בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" עד שנת 2005, אז מונתה למנהלת פיתוח באולפני הרצליה.

כעורכת טלוויזיה ערכה סגל מגוון רחב של תוכניות, ביניהן "החיים יפים" בהנחיית עינת ארליך (רשת, 2004), "דייט לסטרייט" בהנחיית אביעד קיסוס (טלעד, 2005), "צהבת" (HOT, 2006), "תעשו מקום לחנה לסלאו" (קשת, 2006), ו"אינסטינקט בסיסי", גם היא בהנחיית אביעד קיסוס (רשת, 2009).

את עבודתה כתסריטאית התחילה בשנת 2006 ככותבת בתוכנית הסאטירה "משחק מכור" ומאוחר יותר בתוכנית "מועדון לילה". באותה שנה הייתה גם התסריטאית של הסדרה "קטן עלי" בערוץ ניקלודיאון. בהמשך הייתה התסריטאית של השעשועון "תוצאות האמת", "מלכוד 24" בערוץ 24, תוכנית האירוח "הלילה עם ליאור שליין" בערוץ 10 ו"סינגלס" בהנחיית עידו רוזנבלום ויעל פוליאקוב.

בשנת 2008 כתבה וערכה יחד עם גורי אלפי את התוכנית "שולץ" ששודרה בחברת הלוויין yes. בסדרה כיכב הקומיקאי והשחקן רועי בר נתן, שאף נמנה עם יוצרי התוכנית, והשניים הרבו מאז לשתף פעולה.

סגל השתתפה בתוכנית התחקירים "אורלי וגיא בע"מ" ששודרה בערוץ 10, הגישה פינות ביקורת טלוויזיה בתוכניות הרדיו "תוכנית מילוט" (בהנחיית גורי אלפי וליעד מודריק) ו"יחס חם" (בהנחיית גורי אלפי ועינב גלילי) והשתתפה בתוכנית "המצעד" בערוץ HOT בידור ישראלי.

בשנת 2010 לקחה חלק בכתיבה לעונה השלישית של תוכנית הבידור "שבוע סוף החדש" ששודרה ברשת והשתתפה בתוכנית התיעודית "אפס בהתנהגות" של הזכיינית. החל משנה זו משתתפת ככותבת ועורכת בתוכנית הסאטירה "מצב האומה".

בשנים 2011–2019 שימשה כתסריטאית של התוכנית "מה נסגר?" ששודרה בערוץ 10 ולאחר מכן בכאן 11, בהנחיית רועי בר-נתן. כמו כן הייתה בין יוצרי וכותבי סדרת הדרמה היומית "נויורק" של yes.

החל משנת 2012 שימשה כיועצת תוכן בערוץ הילדים, מטעם נגה תקשורת. במסגרת זו יצרה בין השאר את התוכניות "הפרעת קשב" ו"פלאשבק", אותה גם כתבה לצד אורן יעקובי.

בין אפריל 2010 לסוף 2011 הגישה בהתנדבות את תוכנית הרדיו "ציפורי לילה מתגעגעות" בגלי צה"ל, לצד רועי בר-נתן. בתוכנית ראיינו השניים דמויות ידועות מעולם הבידור הישראלי ושוחחו על עשייתן התרבותית. התוכנית זכתה בפרס מפקד גלי צה"ל לשנת 2012.

בתחילת שנת 2012 הגישה יחד עם הזמרת ירדנה ארזי את תוכנית האירוח והמגזין "מלכות השבת" ששודרה בערבי שבת בערוץ 2. בשנה זו לימדה במכללת עמק יזרעאל וכן הצטרפה אל כותבות המדור הסאטירי "באנה באנה" במוסף הארץ עד לביטולו בשנת 2014.

בין יולי 2014 ליוני 2015 הגישה תוכנית לילית שבועית בגלי צה"ל, תחילה לצד ירדנה ארזי ולאחר מכן כשדרנית יחידה.

ביימה יחד עם אילן דה פריס את הסרט התיעודי "אסירת תודה" שעסק בשיקומה של אסירה משוחררת. הסרט שודר בערוץ 10 בנובמבר 2015.

סגל יצרה וכתבה יחד עם אורן יעקובי את סדרת הנוער התחנה, שמשודרת בערוץ KidZ החל מ-2019 ואת סדרת הנוער זיגי שעלתה לשידור בנובמבר 2020 ב-TeenNick בHOT.

סגל חיה בזוגיות ואם לתאומים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]