עידו מוסרי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עידו מוסרי
מוסרי בצילומי הקליפ "הודעות", 2013
מוסרי בצילומי הקליפ "הודעות", 2013
מוסרי בצילומי הקליפ "הודעות", 2013
לידה 17 באפריל 1978 (בן 45)
תל אביב-יפו, מדינת ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1987
מקום לימודים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עידו מוסרי (נולד ב־17 באפריל 1978) הוא שחקן, במאי,קומיקאי, מנחה טלוויזיה, מוזיקאי ומדבב ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מוסרי נולד וגדל בתל אביב. אחיו הגדול הוא השחקן והמנחה טל מוסרי. בילדותו למד בבית הספר לאמנויות תל אביב. כבר מגיל צעיר החל לשחק ולהופיע בתוכניות טלוויזיה כמו: תופסים ראש, עניין של זמן ותלויים באוויר כחלק מחברותו בלהקת צעירי תל אביב. בנערותו למד במגמת המשחק והתיאטרון בתיכון תלמה ילין.

את שירות החובה הצבאי עשה בתיאטרון צה"ל.

לאחר שירותו, למד משחק בין השנים 19992001 במחזור ל"ז של "בית הספר למשחק ניסן נתיב" לצד מיכל לוי, מיקי לאון ואלון פרידמן. במהלך לימודי המשחק זכה פעמיים במלגת קרן שרת, והשתתף במספר סרטי סטודנטים, ביניהם הסרט "אקשן" אשר זכה בפרס "הסרט הקצר הטוב ביותר" בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה לשנת 2003. לאחר לימודי המשחק השתלם בסדנת מחזות זמר בניו יורק.

מוסרי רווק ומתגורר בתל אביב.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעתו הראשונה בטלוויזיה הייתה ב־1987 כשהיה בגיל תשע, כשגילם תפקיד אורח בסדרת הטלוויזיה בת חמשת הפרקים שביים ניל וייסברוד "מאש"ה", המספרת על משרד ממשלתי לשיפור תדמיתי (משרד איחוי שברי העם). בין השנים 19881991 שיחק בתוכנית הטלוויזיה "תופסים ראש". ב־1992 הופיע בתפקיד בני בן דוד אחיו הקטן של תומר (אורי בנאי) בסדרת הטלוויזיה "עניין של זמן" שביימה יעל גרף. ב־1993 שיחק בסדרת הטלוויזיה "לא כולל שירות"[1]. ב־1994 שיחק בסדרת הטלוויזיה "תלויים באוויר". ב־1996 גילם את מוטי בן דב בסדרת הטלוויזיה "ג'ינג'י". ב־1998 השתתף בתוכנית הטלוויזיה "מאז עד זאפ" – שהייתה ספיישל לכבוד 30 שנה לתוכניות הילדים של הערוץ הראשון. ב־1999 גילם את מוטי שמש, התפקיד הראשי בסרט הטלוויזיה "שלום לבן דודי" שביים שרון עמרני[2].

ב־2001 השתתף בסדרת הטלוויזיה שכתב מוטי לרנר וביים אורי ברבש "המכון"[3]. ב־2003 שיחק לצד מיקי לאון בסרט הסטודנטים "אודישן", סרטם של יניב שחם ודן ברומר – בוגרי המחלקה לקולנוע בבית הספר קמרה אובסקורה. באותה שנה הסרט זכה בפרס הסרט הקצר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה. הסרט הופק במסגרת קורס משותף לבית הספר והסטודיו למשחק ניסן נתיב. באותה שנה שיחק בסרט הקצר של ערן קידר "גירוש לגן עדן". ב־2004 גילם את מנש בסרטו של שמוליק קלדרון "תגובה מאוחרת"[4], ובסרט הטלוויזיה שביים אורן שטרן "להשתחרר מסוזי" ששודר במסגרת "הראשון בדרמה". ב־2006 השתתף בתוכנית הטלוויזיה "פפראצי", שיחק בסרט הקצר של גיא נתיב וארז תדמור "אופסייד"[5]. בין השנים 2006 – 2007 גילם את טל ששון/ששי טל בעונות השלישית והרביעית של הדרמה "השיר שלנו"[6].

בשנת 2008 גילם את אורי שולמסון בסרט האמריקאי "אל תתעסקו עם הזוהן" לצד אדם סנדלר. מוסרי גילם תפקיד של סוחר אלקטרוניקה שהוא ידידו של הלוחם זוהן דביר (אדם סנדלר)[7].

ב־2008 גילם גם שודד בעונה החמישית של סדרת הטלוויזיה "הפיג'מות". ב־2009 גילם את יפתח סיסו בסדרת הטלוויזיה "פולישוק" של שמואל הספרי[8]. ב־2010 גילם את אוהד בעונה השלישית של סדרת הטלוויזיה "הבורר" שכתב רשף לוי וביים שי כנות[9]; שיחק בסדרת הטלוויזיה "בובי ואני" שיצרו רועי עידן ויובל שגב: בעונה הראשונה ששודרה בערוץ ביפ, מוסרי גילם את רני, אהובה של ג'נט (בגילומה של מיקי קם) – אמו של גיבור הסדרה עופר צ'יקו (יובל שגב)[10]; ובעונה השנייה של הסדרה ששודרה ברצועת הלילה של ערוץ ביפ בערוץ 2 גילם את דני – אחיו של רני והעובד הסוציאלי של עופר[11]. באותה שנה השתתף כאחד מתוך מאה אנשים בשעשועון הטלוויזיה "אחד נגד מאה". בשנים 2010–2011 גילם את יגאל בסדרת הטלוויזיה "השועלים". ב־2011 גילם את ברווז בסדרת הטלוויזיה "החברים של נאור" שכתב וביים נאור ציון; גילם את מויש בסדרת הטלוויזיה "יוני והמחוננים" שהופקה על ידי ערוץ דיסני ישראל; שיחק בסדרה "ליברמן הקטן" שביים טל חיון ושודרה באינטרנט, החל לגלם דמויות שונות בסדרה הקומית "הפרויקט הירוק" של HOT; והחל לגלם את ג'קי בסדרת הטלוויזיה "בית ספר למכשפים". באותה שנה גילם את ג'יי דיי (J. Day) בסרט "באקי לארסון: נולד להיות כוכב" שביים טום בראדי וכתב אדם סנדלר.

החל משנת 2014 משחק בתוכנית "היהודים באים" בערוץ הראשון וכיום בכאן 11[12], והן התארח על בסיס שבועי (כל פרק) בתור דמויות שונות בסדרה הפרעת קשב עם הסטנדאפיסט שחר חסון ששודרה בערוץ הילדים. ב־2015 שיחק במיני-סדרה "חשודה" בערוץ 10.

ב-2014 שיחק בסרט "טוביאנסקי" בבימויו של ריקי שלח.

ב-2015 שיחק בסדרה חברות (מהעונה השנייה) בתפקיד חוזר את דמותו של בועז, בעלה של ורד (לירון וייסמן) ואחיה של פזית (לירית בלבן). בסוף שנת 2015 הצטרף לסדרה "מועדון החנונים" בתור "אבי אבי", אחיו של משה משה ובעל הקיוסק במקומו. נוהג להכין מאכלים משונים שבעיניו הם גורמה. וב־2017 הצטרף לקאסט עונה 2 של התכנית "הכל הולך".

ב-2018 גילם ב־2 העונות הראשונות של הסדרה "כפולה" את השוטר צדוקיאן. בשנה זו שיחק בסרט האמריקאי "קודם ניקח את ברוקלין" של הבמאי הישראלי דני אביכזר.

ב־2019 השתתף בקומדיות "המוסד" ו"המחשמלים".

ב-2021 השתתף בספיישל פורים של השעשועון הטלוויזיוני "המרדף" לצד: יעל שרוני, יוסי מרשק ויניב ביטון. בנוסף שיחק בעונה הרביעית והאחרונה של הסדרה "נעלמים" את ניר.

ב-2023 עלתה לשידור הסדרה "השגרירות", בה הוא מגלם את שרון מימן, אחיו של השגריר.

ב-2023 חזר לשתף פעולה עם אדם סנדלר ושיחק בסרט של נטפליקס "את מה-זה לא מוזמנת לבת מצווה שלי" בתפקיד די ג'יי שמולי.

תיאטרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב־1994 גילם את ג'ואי בהצגה "שיחות עם אבי" שכתב הרב גרדנר וביים היי קיילוס, הצגה שהייתה שיתוף פעולה בין תיאטרון בית ליסין ותיאטרון חיפה. באותה שנה הופיע לצד כלת פרס ישראל דבורה ברטונוב בדואט "עם כיבוי אורות" בפסטיבל "הרמת מסך". ב־1996 גילם את עלי בהצגה "הפסנתר של ברטה" שכתב מוטי אברבוך וביים עידו ריקלין בתיאטרון באר שבע.

בתיאטרון גשר[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב־1996 גילם את רוברטו בהצגה "כפר" מאת יהושע סובול שביים יבגני אריה. ב־2002 גילם את פילץ' בהצגה "אופרה בגרוש" מאת ברטולט ברכט שביים אדולף שפירא[13]. ב־2003 ביים את ההצגה "שאריות של אהבה" ואף שיחק בה – גילם את דמותו של קיין. ב־2004 גילם את בארטלי בהצגה "כולם רוצים להוליווד" שכתב מרטין מק-דונה וביים אילן תורן[14]. ב־2005 שיחק בהצגה "וריאציות לתיאטרון ולתזמורת" שביים יבגני אריה[15].

ב-2016 שיחק בהצגה מאת ג'ון קריאני, בבימוי מיכאל קרמנקו[16].

ב־2017 שיחק בהצגה "במנהרה" שכתב רועי חן וביים עירד רובינשטיין בתפקיד החייל צליל. ב־2019 גלם את זניידוך (תפקיד ראשי) במחזה "רווקים ורווקות" שכתב חנוך לוין וביים עמית אפשטיין[17]. ב-2022 גילם את רוזנקרנץ בהצגה "רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים".

בתיאטרון הקאמרי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב־1987 גילם את לואיס בהצגה "המלך ואני" מאת אוסקר המרשטיין שביים יוסי אלפי, וגילם את גברוש במחזמר "עלובי החיים" שכתבו אלן בובליל (ע"פ ספרו של ויקטור הוגו) וקלוד-מישל שנברג וביים הבמאי הבריטי סטיבן פימלוט. ב־1989 גילם את בנו של מקדאף בהצגה "מקבת'" מאת שייקספיר שביים מיכאל גורביץ'.

ב־2006 גילם את יואב בהצגה "קרוב לבית"; החל לגלם את מלך עוץ בהצגה "עוץ לי גוץ לי"; גילם את סטנלי בהצגה "יומן חוף ברייטון" מאת ניל סיימון שביימה עדנה מזי"א; גילם את גילדנשטרן בהצגה "המלט" (שעלתה בין השנים 2005–2012) וגילם את ג'אגר בהצגה "הבן הטוב" שכתבו רמי דנון (שגם ביים) ויוסי מלמן. ב־2007 גילם את רונן, סגנו של בועז מושל היישוב היהודי בחברון (יגאל שדה) בהצגה "חברון" שכתב תמיר גרינברג וביים עודד קוטלר. בין השנים 20082013 גילם את החייט מוטל קמזויל בהפקה של התיאטרון הקאמרי ל"כנר על הגג" לצד נתן דטנר.

ב־2010 גילם את אהרל'ה באופרה "לעוף מכאן" שכתבה נאוה סמל וביימה יעל רונן; הצגה זו הועלתה בשיתוף האופרה הישראלית ותזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע. באותה שנה גילם את יואב בהצגה "לילה לא שקט" שכתבה וביימה יעל רונן. ב־2011 גילם את בנווליו בהצגה "רומיאו ויוליה" מאת שייקספיר שביים נעם שמואל, ואת מוטק'ה בהצגה "אורזי מזוודות" מאת חנוך לוין שביים אודי בן-משה. ב־2015 שיחק בהצגה "נשוי במנוסה" מאת ריי קוני שביים אלון אופיר.

דיבוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאורך השנים השתתף מוסרי בדיבוב של סדרות וסרטי אנימציה רבים, בחלקם בתפקיד הראשי. בחלק מהם דיבב לצד אחיו טל מוסרי.

ב־1988 דיבב את אוליבר בסרט "אוליבר וחבורתו", ואת מריו בסדרה "היי! בינבה". ב־1989 השתתף בדיבוב סדרת הטלוויזיה "כח המחץ". ב־1990 השתתף בדיבוב הסדרה "מחנה טופי", דיבב את פינוקיו בסדרת הטלוויזיה "הרפתקאות פינוקיו", דיבב את רוני בסדרה "רוני וליטל", דיבב את קווין קייני ואת מגינון בסדרה "קפטן אן", דיבב את חתול רע ואת בוב בסדרה "עוגי דוגי" ודיבב את צ'סטר ואת בנג'י בסדרת הטלוויזיה "צעירי בוורלי הילס". ב־1991 דיבב את המלך קופה בסדרת הטלוויזיה "האחים סופר מריו", השתתף בדיבוב הסדרה "בולי איש השלג" והחל לדבב את לאונרדו בסדרת הטלוויזיה "צבי הנינג'ה" (ששודרה עד 1999), ב־2018 חזר לדבב את לאונרדו בסדרת הטלוויזיה "עלייתם של צבי הנינג'ה". ב־1993 דיבב את קוקי בסדרת הטלוויזיה "מסביב לעולם ב-80 חלומות". ב־1995 דיבב את סטיב בסרט "אנדריי כלב הים". ב־1996 דיבב את כריס קלטר בסדרה "קריפי קרולרס" ששודרה בערוץ הילדים. ב־1996 דיבב את ראני בסדרה "קלימרו", והשתתף בדיבוב הסדרה "רובינזון זוקרו". ב־1997 דיבב דמויות שונות בסדרה "מיצי מימי ועוד". ב־1998 דיבב את קובו הבוגר בסרט "מלך האריות 2: מלכות סימבה". ב־1999 דיבב את רד בסרט "סטיוארט ליטל", ודיבב את הבובה רה-מי בסדרת הטלוויזיה "באי מוזיכיף" ששודרה בטלוויזיה החינוכית.

בשנת 2000 דיבב את פלאונדר המבוגר בסרט "בת הים הקטנה 2: השיבה לים"; דיבב את זיני בסרט "דינוזאור"; דיבב את בועז בסדרה "חוות סוסי הפוני"; דיבב את הבובה גריז בסדרה "באג בראש"; דיבב את טרי מקגיניס – באטמן בסדרת הטלוויזיה "באטמן: הדור הבא"; דיבב דמויות שונות בסדרת הטלוויזיה "ד"ר סוס"; דיבב את טרי מקגיניס – באטמן בסרט "באטמן הדור הבא: שובו של הג'וקר"; השתתף בדיבוב הסדרות "הכוכב של לורה" ו"נילוס איש החלומות", ודיבב את דובי בסדרת הטלוויזיה "נקודות בצבעים". ב־2001 דיבב את קוזקו בסרט "הקיסר נפל על הראש". ב־2002 דיבב את ג'ים הוקינס בסרט "כוכב המטמון" ואת ממפי בסדרה "ממפי הפילון". ב־2003 דיבב דמויות שונות בסדרה "מרדף ברשת"; דיבב את טריסטן בסרט "האביר והנסיכה"; דיבב את תקואה / תאקאנובה בסרט "ביוניקל – מסיכת האור"; דיבב את רז בסרט "ספיי קידס 3: סוף המשחק" והשתתף בדיבוב הסרט "המסע המופלא".

מאז שנת 2003 מדבב את דמותו של בובספוג בסדרת האנימציה "בובספוג מכנסמרובע" יחד עם לירון ברנס וגלעד קלטר. ב־2005 דיבב את בובספוג גם בסרט "בובספוג: הסרט", וב־2009 דיבב את בובספוג ואת אביו בסרט הטלוויזיה "בובספוג מתחת לאפס".

ב־2004 דיבב את טויה בסדרת האנימה "סאקורה לוכדת הקלפים"; דיבב את קרלוס בסדרה "רובוטריקים ארמדה"; דיבב את טריי בסדרה "שאמן קינג"; דיבב את באדי – סינדרום בסרט "משפחת סופר על" (ובסרט "המתקפה של ג'ק ג'ק" שצורף לדיוידי של הסרט); דיבב את תואה ואקאמה בסרט "ביוניקל 2 – סיפורי מטרו נואי"; את פטריק וייסלי בסרט "סקובי-דו 2 – חופשי, חופשי"; דיבב דמויות שונות בסדרה "קירבי"; דיבב את לני בסרט "רכבת לקוטב"; ודיבב את הדג בסרט "חתול תעלול". בין השנים 2004–2006 דיבב את דמותו של מייאו בסדרת הטלוויזיה "פוקימון" ואת סוניק הקיפוד בסדרה "סוניק X".

ב־2005 דיבב את מרטי בסרט "מדגסקר"; השתתף בדיבוב הסרט "רובוטס"; דיבב את פאזי למפקיס בסדרת הטלוויזיה "בנות הפאוור פאף"; דיבב את סון גוהן, דאנברה, וסוגורו בסדרה "דרגון בול GT" (באותה שנה דיבב את דמותו של סון גוהן גם בסרטי דרגון בול Z); דיבב את סקאז בסרט "לרדת מהפסים"; דיבב דמויות שונות בסרט "מרי פופינס"; דיבב דג וקולות רקע בסרט "צ'יקן ליטל"; דיבב קולות רקע בסרט "וולאס וגרומיט והארנב הקטלני"; דיבב דמויות שונות בסרט "קני הכריש"; דיבב את מר טומנוס בסרט "סיפורי נרניה: האריה, המכשפה וארון הבגדים"; דיבב את קוזקו בסרט "הקיסר נפל על הראש 2"; דיבב את וליאנט בסרט "פגוש את היונים"; דיבב את אומפה לומפה בסרט "צ'ארלי בממלכת השוקולד"; דיבב את ג'קי צ'אן בסדרת הטלוויזיה "הרפתקאות ג'קי צ'אן"; דיבב דמויות שונות בסדרה "אגדות אנדרסן"; דיבב את ביף ביזארד ודמויות שונות בסרטים "טום וג'רי: המהירים והשעירים" ו"טום וג'רי: זינוק למאדים"; דיבב את ג'ורג'ה בסרט "המסכה חוזרת"; דיבב את ספיידה בסדרה "אטום – צוות על גלגלים"; דיבב את פרד ג'ונס בסדרה "מה חדש, סקובי-דו?" והשתתף בדיבוב ההפקות "עולמו של אלמו" ו"מסביב לעולם עם פליקס". בין השנים 2005–2006 דיבב את ג'רמי בסדרה "קוד ליוקו".

ב־2006 דיבב את טוויצ'י בסרט "כיפה אדומה: הסיפור האמיתי"; דיבב את מרקוציו בסרט "רומיאו ויוליה – חתום בנשיקה"; דיבב קולות רקע בסרט "עידן הקרח 2: נמסים מצחוק"; דיבב את טמפלטון העכבר בסרט "חוות הקסמים"; דיבב את טויה בסדרה "סאקורה"; דיבב קולות רקע בסרט "מכוניות"; דיבב שפן סלעים בסרט "ג'ונגל סיטי"; דיבב דמויות שונות בסדרה "חייזר מחמד"; דיבב את ג'וליוס בסרט "היפה והחיה"; דיבב את החלילן מהמלין בסרט "החלילן מהמלין"; דיבב את פק בסרט "בלאגן בחווה"; דיבב את קלציפר בסרט "הטירה הנעה"; דיבב קולות רקע בסרט "תזיזו ת'רגליים"; דיבב את סטיוארט ליטל בסרט "סטיוארט ליטל 3"; דיבב את טל בסדרה "טיפת גשם" והשתתף בדיבוב הסדרה "השוטר חתולאי".

ב־2007 דיבב את איוון בסרט "תפוס ת'גלים"; דיבב את דונטלו בסרט "צבי הנינג'ה"; דיבב את לפטי מיגינס בסרט "גיבור של כולם"; דיבב דמויות שונות (קראסטי הליצן, אוטו מאן, פרופסור ג'ון פרינק, איש הדבורה, רובוט לניטרול פצצה) ב"משפחת סימפסון - הסרט" ודיבב את ממבו בסרט "אגדה ש'מגדה".

ב־2008 דיבב את מאסטר קריין בסרט "קונג פו פנדה"; דיבב את מרטי בסרט "מדגסקר 2"; דיבב את האם השלישי בסרט "קופים בחלל"; דיבב את טום בסרט "בולט"; דיבב את ג'וני "גודבוי" ג'ונס בסרט "ספיד רייסר"; דיבב את אליוט בסרט "חברים על הכוונת 2" ודיבב דמויות שונות בסדרה "העולם של טל". ב־2009 דיבב את אלפא בסרט "למעלה" (ובסרט "המשימה המיוחדת של דוג" שצורף לדיוידי של הסרט) ודיבב את דספרו בסרט "המופע של דספרו".

ב־2010 דיבב את הכובען המטורף בסרט "אליס בארץ הפלאות" ואת האם השלישי בסרט "קופים בחלל 2 – זרטוג מכה שנית". ב־2011 דיבב את נומיאו בסרט "נומיאו ויוליה"; את מאסטר קריין בסרט "קונג פו פנדה 2"; את טינטין בסרט "הרפתקאות טינטין: תעלומת החד-קרן" ואת דודו בסדרה "תינוקות מגודלים". ב־2012 דיבב את מלך העכברושים בסרט "מפצח האגוזים"; דיבב את מרטי בסרט "מדגסקר 3: מקרקסים את אירופה"; דיבב את פרדי בסרט "פרדי שיגועים" ודיבב את סבתא בסדרת האנימציה "מלמולים" ששודרה בערוץ הראשון. ב־2013 דיבב את קיפ בסרט "המסע לכוכב המינימיקים", סרט האנימציה הישראלי הראשון באורך מלא, ודיבב את תיאו - טורבו בסרט "טורבו".

ב־2017 דיבב את ג'ורג בירד בסרט "קפטן תחתונים: הסרט" ושימש כאחד המדובבים בתוכנית הסאטירה של הערוץ כאן 11, "מדינת הגמדים".

ב־2018 דיבב את נומיאו בסרט "עולמם הסודי של גמדי הגינה". ב־2019 דיבב את דיוק קאבום בסרט "צעצוע של סיפור 4". ב-2021 דיבב את ברונו מדריגל בסרט "אנקאנטו". ב-2022 דיבב את אנדי טוקרמן בסרט "המחנה הקסום". ב-2023 דיבב את מריו בסרט "האחים סופר מריו - הסרט".

השתתף גם בהקלטת ודיבוב לעברית שירי פתיחה וסיום של תוכניות וסדרות טלוויזיה: ב־1990 שר את שיר הפתיחה של הסדרות "קפטן אן" ו"אי הדובים", ושר קולות ליווי בשיר הפתיחה של הסדרה "מחנה טופי". ב־1996 שר את שיר הפתיחה בסדרה "קריפי קרולרס". ב־1999 שר וניהל מוזיקלית את שר הפתיחה של הסדרה "באג בראש". ב־2001 ביצע את שיר הפתיחה של הסדרה "סמי הכבאי". ב־2003 שר את שיר הפתיחה של הסרט "פוקימון לנצח". ב־2004 שר את שיר הפתיחה של הסדרה "קירבי" וניהל מוזיקלית את דיבוב "בובספוג: הסרט". ב־2005 שר את שיר הפתיחה בסדרה "קני הכריש", את שיר הפתיחה בסדרה "קוד ליוקו", ואת שיר הסיום בסרט "מסביב לעולם עם פליקס". ב־2006 שר את שיר הפתיחה בסדרה "טיפת גשם" ואת שיר הפתיחה בסדרה "אלרגי למפלצות". ב־2007 שר את שיר הפתיחה של הסדרה "המובילים" והשתתף בהקלטת שיר הנושא וההמנון של ספרינגפילד ב"משפחת סימפסון - הסרט".

שימש גם כבמאי דיבוב בסרטים: "פגוש את היונים" ו"בובספוג - הסרט".

פרסומות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2005 השתתף מוסרי בפרסומת לבית השיטה,ב-2020 מוסרי השתתף בפרסומת של מפקד האוכלוסין. באותה שנה השתתף גם בפרסומת לחטיף פסק זמן. בשנת 2023 השתתף עם אחיו, טל מוסרי, בפרסומת של מקדונלד'ס[18].

הצגות ילדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצגה תיאטרון מחזאי במאי תפקיד שנה
דוד וגוליית התזמורת הפילהרמונית הישראלית הדס קלדרון ועודד ארליך הדס קלדרון ועודד ארליך 2023
עוץ לי גוץ לי התיאטרון הקאמרי אברהם שלונסקי רוני פינקוביץ' המלך 2019-2006

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בין השנים 19921995 היה חבר בלהקת "צעירי תל אביב".

בפברואר 2009 יצא אלבום הבכורה שלו, "משחקי פחד"[19].

ב־2012 כתב והלחין את השיר "שבר ממולי" לאלבום הבכורה של לירן דנינו, "לירן דנינו".

משחקי פחד
יצא לאור סוגה חברת תקליטים מפיקים
פברואר 2009 רוק הד ארצי משה לוי
שירים
  1. בודד
  2. מחשבות על בית
  3. הודעות
  4. משחקי פחד
  5. במכה ראשונה
  6. מסתבר ש
  7. לומד להיות לבד
  8. הנפילה הגדולה
  9. פנים לבנות
  10. כדורגל
  11. תמר
  12. ימים קשים

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא עידו מוסרי בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ עמית שהם, צילומי העונה השלישית של סדרת הטלוויזיה "לא כולל שירות", החלו אתמול באולפני ג.ג בתל-אביב, חדשות, 1 ביולי 1991
  2. ^ גיורא יהלום, ‏מומלץ, בלב כבד, באתר גלובס, 20 בדצמבר 1999
  3. ^ אורי קליין, זעקות ולחישות, באתר הארץ, 19 באפריל 2001
  4. ^ פבלו אוטין, ‏לא תמיד הכוס נשברת, באתר גלובס, 6 באפריל 2005
    אורי קליין, כל הפרצופים הנכונים, באתר הארץ, 31 באוגוסט 2004
  5. ^ 7 דק' של תהילה, באתר גלובס, 9 באוקטובר 2006
  6. ^ רוגל אלפר, טלנובלה כמציאות, באתר הארץ, 21 במרץ 2004
  7. ^ ענת רונקו, עכבר העיר, סקס, סמים ועידו מוסרי, באתר הארץ, 24 ביוני 2008
  8. ^ ירון פריד, פולישוק: אירוע מכונן או עוד ספין יחצני?, באתר הארץ, 17 ביולי 2009
  9. ^ מתן אברמוביץ', עכבר העיר, "הבורר" משיקה עונה שלישית: "זו בהחלט העונה הכי טובה", באתר הארץ, 20 באוקטובר 2010
  10. ^ איילה פנייבסקי, עכבר העיר, "בובי ואני": מצוין, חצוף ומקיא כשצריך, באתר הארץ, 2 ביולי 2011
  11. ^ עכבר העיר, סופשבוע בטלוויזיה: בובי ואני חוזרים לעונה שניה, באתר הארץ, 16 ביוני 2011
  12. ^ אתר למנויים בלבד ניב הדס, "היהודים באים": רק שלא ינסו להיות החמישייה הקאמרית, באתר הארץ, 14 בנובמבר 2014
  13. ^ ביקורות:
    מיכאל הנדלזלץ, אופרטה מייגעת, באתר הארץ, 26 בנובמבר 2002
    נילי ברקן, ‏מה גשר היו צריכים את זה, באתר גלובס, 1 בדצמבר 2002
  14. ^ ציפי שוחט, כולם רוצים להוליווד, באתר הארץ, 5 ביולי 2004
  15. ^ ציפי שוחט, וריאציות לתיאטרון ולתזמורת, באתר הארץ, 15 במאי 2005
  16. ^ רון שוורץ, ‏הלו, זה גשר?, באתר גלובס, 3 בנובמבר 2016
  17. ^ ננו שבתאי, "רווקים ורווקות": חנוך לוין לא צריך את כל הרעש הזה, באתר הארץ, 26 בנובמבר 2019
  18. ^ לי סיביליה‏, איחוד בחסות מקדונלד'ס: האחים מוסרי לראשונה בקמפיין משותף, באתר וואלה!‏, 27 בספטמבר 2023
  19. ^ נויה כוכבי, עידו מוסרי: יותר מוסיקאי משחקן, באתר הארץ, 15 בפברואר 2009