לורי טראהן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לורי טראהן
Lori Trahan
טראהן, ינואר 2019
טראהן, ינואר 2019
טראהן, ינואר 2019
לידה 27 באוקטובר 1973 (בת 50)
לוול, מסצ'וסטס, ארצות הברית
שם לידה Lori Loureiro עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
השכלה אוניברסיטת ג'ורג'טאון
עיסוק אשת עסקים, פוליטיקאית
מפלגה המפלגה הדמוקרטית
אתר האינטרנט הרשמי של לורי טראהן
חברת בית הנבחרים של ארצות הברית מטעם מחוז הקונגרס השלישי של מסצ'וסטס
3 בינואר 2019 – מכהנת
(5 שנים ו־15 שבועות)
→ ניקי צונגס
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

לורי א. לורירו טראהןאנגלית: Lori A. Loureiro Trahan; נולדה ב-27 באוקטובר 1973) היא פוליטיקאית ואשת עסקים אמריקאית המכהנת כחברת בית הנבחרים של ארצות הברית מטעם מחוז הקונגרס השלישי של מסצ'וסטס.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

טראהן נולדה בלוול שבמסצ'וסטס. אביה, טוני לורירו, היה בן להורים פורטוגלים. אביו היה יליד פורטו שבצפון פורטוגל, ואמו נולדה בברזיל להורים פורטוגלים, עקב מות אמה עברה לחיות עם קרובי משפחה באיים האזוריים. אמא גם היא ממוצא פורטוגזי חלקי.

טראהן למדה בתיכון לוול, שם מאוחר יותר נכנסה להיכל התהילה של הספורט בבית הספר התיכון. בתיכון לוול זכתה במלגת כדורעף למימון לימודיה האקדמיים באוניברסיטת ג'ורג'טאון. לטראהן תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ובלימודים מקומיים ואזוריים.

אחרי לימודיה הגבוהים, טרהאן עבדה בסגל של מרטי מיהאן, חבר בית הנבחרים של ארצות הברית מטעם מחוז הקונגרס החמישי של מסצ'וסטס, ובסופו של דבר התמנתה לראשת הסגל. ב-2005 עזבה טרהאן את המגזר הציבורי כדי לעבוד בחברת "צ'ויס-סטרים", חברת תוכנה שיווקית בקיימברידג'. בהמשך התמנתה למנכ"ל מכון קונקיר למנהיגות, חברת נשים וייעוץ קטנה.

באוקטובר 2017 הודיעה טרהאן על מועמדותה לבית הנבחרים בבחירות 2018 לקונגרס. היא התמודדה על מושבה של ניקי צונגס, שייצגה את מחוזות הקונגרס ה-3 וה-5 של מסצ'וסטס בשנים 2007–2019. בספטמבר 2018 זכתה טרהאן בבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית כאשר גברה על ראש הסגל של ראש עיריית בוסטון מרטי וולש. בבחירות הכלליות בנובמבר, הביסה טרהאן בקלות את מועמד המפלגה הרפובליקנית ריק גרין, וסחפה 62% מקולות הבוחרים[1].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא לורי טראהן בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]