חן חגי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חן חגי
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 6 במרץ 1968 (בן 56)
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים בית צבי עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חן חגי (נולד ב-6 במרץ 1968) הוא שחקן, מנחה, מרצה ומדבב ישראלי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חגי התחיל את לימודיו במכללה האקדמית תל אביב-יפו שם סיים תואר ראשון במדעי ההתנהגות. אחר כך למד בבית הספר למשחק "בית צבי" שם סיים את לימודיו בשנת 1993. כמו כן, חגי המשיך את לימודיו במסגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית וסיים כפסיכולוג מורשה.

בשנת 1994 הופיע בסרט הקולנוע "שירת הסירנה" שם גילם את דוני וב-1995 בסרט "ילדי קניון הזהב" ובסרט "שחקנים". כמו כן הוא הופיע כמנחה בתוכניות הילדים בערוץ הופ! החידון של הופ! יחד עם הבובות אליק ובליק, בתוכנית הקייטנה של הופ! (בקיץ ובחג הפסח) יחד עם דנה פרנס, בתוכנית "חנוכה בהופ!", בתוכנית "המרחב המוגן של הופ!", בתוכנית "פסח מי יודע?" ובתוכנית "המגילה החדשה של הופ!", ב-1996 שיחק במחזמר המבוסס על הסיפור "הגיבן מנוטרדם", ב-1999 וב-2005 שיחק במחזמר המבוסס על הסיפור "בילבי", והשתתף בהצגת הילדים "דפנה ודודידו".

חגי דיבב בסרטי וסדרות אנימציה רבים כמו: "במבי" (טמפר), "אצבעונית" (הנסיך), "טום וג'רי: הסרט" (טום), "טאז-מאניה" (ווילי וומבט), "היה היה - ממציאים" (הגמד), "גופי: הסרט" (צ'אד), "גופי הולך לקולג'" (בראד), "קיטי קט וחומי" (קט), "הגרגולים" (לקסינגטון), "בת הים הקטנה" (שרימפ), "טוק טוקאן", "באג לייף", "טרזן", "שלגיה ושבעת הגמדים", "טימון ופומבה" (אד), "אדון וגברת בשינוי אדרת" (מר דקיק, מר קפיץ, מר קפדן, מר הפוך, דמויות שונות), "דיג'ימון" (טאי) "החרב הקסומה" (מקור חד) "הזוכים המאושרים"(הארנב מהסרטון "הצב והארנב"), "נווה עצלנות" (סטינג'י), "תשאלו את ויקטור" (מקס).

כמו כן חגי היה חלק מאנסמבל תיאטרון תמונע ושיחק בין היתר בהצגות "רביזור", "השיטה" ועוד.

משמש כחבר סגל במכללה האקדמית תל אביב יפו ומנחה סדנאות בדינמיקה קבוצתית. חבר הוועדה האמנותית בתיאטרון הפרינג` ב.צ.א וחבר הוועדה האמנותית של תיאטרון תמונע.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא אישים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.