התחנה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
התחנה
לוגו הסדרה
לוגו הסדרה
שיר הנושא "לרדת בתחנה" - שירה לוי
סוגה דרמה, מתח, סדרת נוער
יוצרים שחר סגל, אורן יעקובי
כותבים שחר סגל, אורן יעקובי
בימוי אמיל בן שמעון
שחקנים שירה לוי
גפן ברקאי
לירון רביבו
רעות אלוש
דליה לי שטורך
שירן סנדל
ירון בן הרוש
יוני מלס
יובל גונן
יוני גרין
קובי מימון
ענת עצמון
דפנה דקל
בן זיני
נועה בני
קווין רובין
מסקי שיברו
ערן איוניר
אסף גורן
שיר זוארץ
רוני מרון קליין
אדם פולקמן
בל אגם
חיים זנאתי
גילה אלמגור
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
שפות עברית
מספר עונות 3
מספר פרקים 77
הפקה
מפיקים בפועל איתמר סנדל
צלמים בנימין חירם
בעלי תפקידים נוספים שיר פתיחה וסיום - נעם חורב (מילים), חן מצגר אדר (לחן).
אורך פרק 22–25 דקות
שידור
רשת שידור ערוץ KIDZ למנויי HOT
HOT בידור (שידורים חוזרים)
תקופת שידור מקורית 13 במרץ 201922 ביולי 2020
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb

התחנה היא סדרת נוער ישראלית ששודרה בערוץ KIDZ למנויי HOT החל מ-13 במרץ 2019. הסדרה בוימה על ידי אמיל בן שמעון, ונכתבה ונוצרה על ידי שחר סגל ואורן יעקובי. הסדרה עוסקת בחבורת מתנדבים בכיתה י', אשר מצטרפים לקורס הכשרה במד"א.

ביוני 2019 פורסם שלסדרה תהיה עונה שלישית שתצולם בחודש ספטמבר אותה שנה,[1] ובמהלכה הצטרפו לצוות השחקנים בל אגם, אסף גורן ושירלי בוגנים.

בשנת 2020 החלו לשדר את כל פרקי הסדרה מהתחלה בערוץ הוט בידור.

ב-17 בדצמבר 2023 נודע כי עיבוד אמריקאי לסדרה יופק עבור ערוץ Freeform שבבעלות חברת וולט דיסני[2].

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה עוסקת בחבורת בני נוער בגיל התיכון, שמחליטים להתנדב בקורס במד"א כחלק מהמחויבות האישית שלהם. כחלק מהקורס, נמצאים גם מתנדבים ותיקים, ביניהם אדר, נמרוד המכונה "נימי" ונועם, המדריכה הוותיקה. אדר ונימי, ביחד עם חן, יוצאים לעבר אר"ן (אירוע רב נפגעים) בכביש ראשי על מנת להעניק סיוע לנפגעים. בעוד שנימי מפר את הכללים ויוצא מהאמבולנס בלי אישור, אדר נשאר באמבולנס כשאדם לא ידוע מכוון עליו אקדח מטווח אפס, ואדר מתחיל לרוץ לעבר מכונית הנוסעת לכיוון נימי והפצועים. כתוצאה מכך אדר נפגע ומפונה לבית החולים הקרוב. אחותו רומי, ששומעת על כך, נסערת מאוד ומגיעה לבית החולים. במהלך שהותה בבית החולים היא שומעת שיחה חשודה על אחיה, שגורמת לה לחשוש ממצבו ולחקור את התאונה. בשל כך, היא מחליטה לקחת חלק בקורס בו השתתף אדר לצד שאר השחקנים בסדרה וביניהם נימי, שנאלץ לעשות שוב את הקורס כעונש על כך שהפר את הכללים, העונה נגמרת שרומי ונימי בני ערובה של חן ואסי.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

אסי מאיים על רומי ונימי באקדח ובסוף משחרר את רומי, אדר נסער מכך שאחותו באבולונס החטוף ושקד מנסה להרגיעו, בהמשך העונה עוצרים את אסי וחן ורומי מתחילה להוזות בעקבות החטיפה שעברה ואינה מאמינה שאסי נעצר, בסיום העונה אדר נכנס למחסן ופורצת שרפה בתחנה כשאדר נמצא בתוך המחסן. רומי ונימי נפרדים. ורומי הופכת לבת זוגו של גילי .

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

העונה מתחילה באדר שצועק לעזרה, רומי וגילי בורחים מהשרפה ורומי דואגת לאדר . שקד מנסה להציל את אדר ומתעלפת מכיוון ששאבה המון גז אדר ניצל. אך נמרוד המכונה נימי שכח את הטלפון שלו בתחנה וגרם לרומי ונועם לדאוג לו, בהמשך בוזי נפרד מאלומה בעקבות פגישה מזויפת למלכות היופי, אלה ונימי מפרידים בין אהובה לאודי, אך מתחרטים בהמשך ומספרים להם את האמת על כך שבגללם הם נפרדו. אודי ואהובה מציעים זו לזה נישואים באופן הדדי, וביוזמת הילדים שלהם, ומתארסים. גילי הסתבך עם עולם הפשע שבראשו סשה סבתה של יסמין ובעקבות כך משקר לרומי, חן עובדת עבודות שרות במ"דא ושרומי מגלה זאת היא נסערת, מחפשת את גילי אך בסוף פרנקו מנחם אותה, וגילי רואה זאת ונעלב. חן תומכת בגילי בבריחה מהפושעים שרודפים אחריו. בסיום העונה נועם ויאיר הופכים לזוג, אלה ובוזי, אלומה ונימי, ורומי וגילי שבים להיות זוג. יסמין טסה ללימודים מחוץ לישראל. ובסיום העונה יש התראה על מטוס שהתרסק.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • רומי (שי)/אשכנזי (שירה לוי) – אחות של אדר, משתתפת בקורס למתנדבי מד"א כדי לחקור את התאונה של אחיה. התחזתה לחברה של גילי, מה שמוביל להתאהבות אמיתית בגילי. האקסית של נימי, נהיית בת הזוג של גילי בסוף עונה 2. גילתה בהמשך שהבדיקות של אדר יצאו שליליות, דבר המתגלה בהמשך שהוא יכול לעבור את הניתוח שיכול לגרום לו להשתקם. בתחילת עונה 3 דואגת לאדר שנמצא בשרפה בתחנה ורוצה להצילו אך בסוף גילי מוציא אותה מהתחנה. גילי מסתבך עם משפחת פשע ונפרד ממנה כדי לא לסבך אותה אך בסיום העונה הם חוזרים.
  • אדר (שי)/אשכנזי (גפן ברקאי) – אחיה של רומי, מתנדב במד"א. נפצע בתחילת הסדרה בתאונת דרכים והופך לנכה. בן זוגה של שקד, בסוף העונה רואים אותו ננעל במחסן כאשר יש במחסן שרפה עקב סיבה זאת יש חשש לחייו, שקד ניסתה להציל אותו אך התעלפה. בהמשך לאחר שהתעוררה התחיל לשלוח לשקד הודעות מזויפות בשמו של דודי, כדי שהיא לא תגלה שהוא בכלא ובעקבות כך היא נפרדת ממנו ואף בהמשך חוזרת אליו. בסוף העונה עובר את הניתוח בהצלחה ומרגיש את הרגליים.
  • נמרוד "נימי" פרח (ירון בן הרוש) – מתנדב במד"א. בגלל עבירה, אחיה החורג של אלה. צריך לחזור על הקורס למתנדבי מד"א. בן זוגה לשעבר של שקד ולאחר מכן בן זוגה לשעבר של רומי. חברו הטוב של אדר. מגלה שדני מסתיר פטריית עובש רעילה, מה שגורם לאחוזי התקף לב גבוהים בשכונה שלו. כך אביו קיבל התקף לב ומת וגם אודי שאותו הצליח להציל. דני לקח את הכסף לעצמו במקום לשפץ את הביוב אך בסוף העונה ה-2 נימי גורם למעצר של דני וחושף את שקריו. בהמשך עובד בתור שליח אצל איש השוק האפור ריצ'רץ', דבר שגילי מגלה בהמשך. עוזב את ריצ׳רץ׳. הופך לבן זוגה של אלומה בסוף העונה.
  • שקד כהן (לירון רביבו) – משתתפת בקורס למתנדבי מד"א. הבת של דודי מפקד התחנה. האקסית של נימי ובת זוגו של אדר, ניסתה להציל את אדר אך התעלפה. בתחילת העונה השלישית התעלפה ובהמשך התעוררה. אדר שיקר לה על מנת שהיא לא תגלה שהוא בכלא, כשבהמשך היא גילתה על ידי הכתב שראיין אותה. בהמשך, היא גלתה שאדר הוא זה שהעיד נגד אביה, ונפרדת ממנו בעקבות זה. בהמשך, רוצה לנקום במירי על כך שהיא האחראית למאסרו של דודי. בהמשך מתבקשת על ידי אביה שתעיד עדות שקר במשפט שלו, בהמשך חזרה לאדר. בהמשך מירי הציעה להשתתף בקורס תאר"ן, אך היא סירבה. טסה לאדר ומגלה שהוא עבר את הניתוח בהצלחה.
  • נועם (רעות אלוש) – מדריכה את הקורס במד"א. מאוהבת ברגב, עד שהיא נפרדת ממנו, לאחר שהרים עליה יד. בעונה השלישית הופכת לבת זוגו של יאיר.
  • יובל "פיקה" איתן (דליה לי שטורך) – משתתפת בקורס למתנדבי במד"א. תחרותית מאוד ומתקשה להתחבר לאנשים. הייתה מאוהבת בסיוון עד שגילתה שהוא התחיל עם בנות אחרות במקביל. בהמשך, גילי מסבך אותה עם העולם התחתון, וכמו כן, שבוזי עבר לחברת אמבולנסים פרטית. מתגלה כאחותו למחצה של פרנקו, אך אינה יודעת זאת.
  • בועז "בוזי" טגניה (יוני מלס) – משתתף בקורס למתנדבי מד"א. ממוצא אתיופי, בן זוגה של אלומה, אך לקראת סוף עונה 2 נפרדו ובפרק האחרון חזרו כשהלך איתה להביא את הכליה לסבה. הבן של מירי מפקחת משרד הבריאות, חושב שכולם גזעניים לאתיופים ועושה הכול על מנת להפסיק את קיפוח האתיופים במדינה. בעונה השלישית עושה שיימינג לאלומה, והוא מגלה שאמו הפכה למנהלת החדשה של התחנה ברעננה. בהמשך הועף על ידי אמו מהתחנה לאחר ששיקר לגבי הקעקוע של חברו, שממנו קיבל פצע זיהומי. בהמשך אמו החזירה אותו, אך הוא מחליט להתפטר מרצונו. בהמשך עבר לחברת אמבולנסים פרטית. נפרד מאלומה והופך להיות בן זוגה של אלה.
  • אלומה קופלר (יובל גונן) – מושבניקית שנאלצת להסתיר מההורים שלה את העובדה שהיא רוצה להתנדב במד"א. משתתפת בקורס למתנדבי מד"א. בת זוגו של בוזי. חולה בסוכרת נעורים. סבה חולה וזקוק להשתלת כליה. בפרק האחרון נוסעת ביחד עם בוזי כדי להביא אותה, אך לא ידוע בינתיים מה מצבו של סבה והאם הצליח להירפא. הייתה בעברה דוגמנית, ובהמשך החליטה להשתתף בתחרות מלכת היופי, דבר שבגללו היא הושעתה מהתחנה, מכיוון שצולמה עם מדי מד"א, ובהמשך הוחזרה. בעקבות הפגישה המבוימת שהגיעה לאתר רכילויות, בוזי נפרד ממנה. ניסתה לפרוש מהתחרות, אך מסתבר שהיא התקבלה לגמר. הופכת להיות בת זוגו של נימי. זכתה בתחרות בתואר "חביבת הקהל".
  • גילי נוסבאום (יוני גרין) – משתתף בקורס למתנדבי מד"א. התחזה לחבר של רומי כדי להיות מקובל וניהל רומן קצר עם שירן. מאוהב ברומי, ובסוף העונה ה-2 הופך לבן זוגה. בעונה השלישית מסתבך עם עבריין בשם שלומי לאחר שניסה לשווא לרפא את הבן של מפיונר בשם פרג', נחטף על ידי יסמין ולאחר מכן לאחר זמן קצר שוחרר על ידה בפקודה שנתנו לה. בהמשך, נפרד מרומי על מנת להגן עליה, בהמשך לאחר שהוא השאיר את הטיפול למשטרה, לאחר שסיפר להוריו, שב לרומי. בן להורים חרשים. גילה שרומי שתלה אצלו יישומון מעקב.
  • חן לייבוביץ' (שירן סנדל) – חובשת בכירה וותיקה במד"א. מעורבת בתאונה של אדר. בסוף העונה הראשונה מתגלה שהיא "הפורץ הנוצץ". נעצרת בתחילת העונה השנייה. בעונה השלישית היא עובדת כמנקה בתחנת רעננה, במסגרת עבודות שירות. גלתה בהמשך על ההסתבכות של גילי עם הפשע המאורגן, כשהיא מספרת על זה לרומי, היא אינה מאמינה לה.
  • רון "פרנקו" פרנק (אדם פולקמן) (עונה 3) – מתנדב בתחנת מד"א רעננה. ניסה להתחיל עם רומי. בן של זוג לסביות, דבר שהוא מתבייש בו. תוצר של תרומת זרע ורוצה לדעת מי התורם. בהמשך גילה שפיקה היא אחותו למחצה.
  • יאיר (אסף גורן) (עונה 3) – מתנדב בתחנת מד"א רעננה. אדם דתי. ניסה להתחיל עם אלומה, מכיוון שהייתה מושא האהבה הראשון שלו. סבו היה רוקח. כמו כן, עובד אצל אביו במסעדת הוופלים שלו. הופך לבן זוגה של נועם.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דודי כהן (קובי מימון) – מנהל התחנה, אביה של שקד. נעצר בעונה השלישית, בעקבות אירועי השריפה, על רשלנות. וכלוא באבו כביר. ניסה למחוק את סרטון השריפה. בהמשך נגזר עליו מאסר של שנתיים בבית המשפט.
  • אסי (דין מירושניקוב) (עונות 1–2, 3 [קול בלבד]) – האחראי לפציעתו של אדר. עוזר לחן בתור הפורץ הנוצץ. נתפס ונכנס לכלא בעונה השנייה. בעונה השלישית מסתבר שחן עדיין בקשר עמו.
  • שירן (נועה בני) (עונה 1, אורחת בעונה 2) – הייתה החברה הטובה ביותר של רומי, ובת זוגו לשעבר של גילי.
  • רגב הוד (בן זיני) (עונות 1–2) – מציל בבריכה העירונית ומשתתף בקורס מד"א. מאוהב בנועם. מתגלה בהמשך כגבר אלים. הרים על נועם יד, והיא נפרדה ממנו.
  • אהובה פרח (דפנה דקל) – אמו של נימי ובת זוגו של אודי ואמה החורגת של אלה. בעונה השלישית אודי מציע לה נישואין. בהמשך היא מגלה שאודי כנראה בוגד בה, כתוצאה ממעשיהם של אלה ונימי, ונפרדת ממנו. בהמשך, מתחילה ללמוד עבודה סוציאלית. בהמשך אלה ונימי גורמים לה להציע נישואין לאודי, לאחר שהם סיפרו לה את האמת לגבי הבגידה.
  • אדווה אשכנזי (ענת עצמון) – אמם של אדר ורומי. מתכננת שאדר יעבור ניתוח שיגרום לו ללכת שוב, אך היא מתחרטת שחשש שיתאכזב.
  • אמא של יובל (נינה קוטלר) (עונות 1–2) – אימה של יובל.
  • בנצי קופלר (ליכטרשטיין) (ערן איווניר) (עונות 1–2) – אביה של אלומה ובנו של אמנון ליכטרשטיין שהוא ביריבות איתו.
  • מירי טגניה (מסקי שיברו) – אמו של בוזי. מפקחת מטעם משרד הבריאות ובהמשך מנהלת תחנת רעננה.
  • אמנון ליכטרשטיין (מיכאל כורש) (עונה 2, אורח בעונה 3) – סבא של אלומה ואביו של בנצי, חולה מאוד וצריך השתלת כליה. בפרק האחרון של העונה השנייה אמורים להביא לו אותה אך לא ידוע בינתיים מה מצבו.
  • דני (אלון דהן) (עונה 2) – בעל הבית ואחראי התחזוקה של אהובה ונימי. אחראי בעקיפין על מותו של בעלה של אהובה, מכיוון שהוא הסתיר מידע בנוגע לפטריית עובש רעילה שקיימת בבניין שלהם. נעצר בסוף העונה השנייה, לאחר שהתגלה שהוא מעל בכסף שנועד לשיפוץ הביוב בשכונה של נימי.
  • אודי (חיים זנאתי) (עונות 2–3) – בן זוגה של אהובה. אביה של אלה. נימי בהתחלה לא אוהב אותו אך בסוף מתחיל לאהוב אותו. חטף התקף לב עקב נשימה של פטרייה מסוכנת. בעונה השלישית מסתבר שהסתיר מאהובה מכתב שבו המדינה נתנה לה ולנימי דירה חלופית. הציע לאהובה נישואין בהמשך.
  • אלה (שיר זוארץ) (עונה 3) – אחותו החורגת של נימי והבת של אודי. חולמת להיות זמרת. היא ונימי לא כל כך מסתדרים. תכננה לאביה מאהבת על מנת שאביה לא יינשא לאהובה. בהמשך היא ונימי מודים לאהובה על התעלול שגרם לה ולאביה להיפרד. הופכת לבת זוגו של בוזי.
  • שלומי (לואי נופי) (עונה 3) – פושע שדרש מגילי לטפל בעוזרו לאחר שנקלע לקרב יריות לאחר שסידר את הפושעים שהביאו לו את היהלומים, ונתן להם כסף מזויף. בהמשך בנו של פרג' שעזר לו נפטר מפצעיו. נתן לגילי בהמשך טלפון על מנת להיות איתו בקשר. חולם להחליף את סשה בתור יו"ר ארגון הפשע שלה. סשה, למורת רוחו, מינתה אותו למחליף של יסמין בתור השומר של גילי, ובהמשך, הציג את עצמו כדודנו של גילי. לאחר שהארגון שלו קיבל צו הרחקה מגילי, מתכנן את סגירת החשבון שלו עמו. בהמשך סשה גילתה שהוא אחראי לפציעה של יסמין וסילקה אותו מהארגון. הטמין פצצה באמבולנס שבו נסעו נימי וגילי. נרמז שגם הוא נאסר עם פרג'.
  • אפי (חיים כהן) (עונה 3) – בעל מסעדת וופלים בשם "הוופרלה" ואביו של יאיר שגם עובד אצלו, ואף חושש ממנו. הלווה כסף מהשוק האפור על מנת לסגור חובות. בהמשך נועם מגלה את זה במקרה. מיישר עם בנו את ההדורים בסוף העונה השלישית.
  • יסמין (רוני מרון קליין) (עונה 3) – נכדתה של סשה נשלחה על ידי סבתה לשמור על גילי, במהלך העונה חטפה אותו ושחררה אותו בעקבות פקודה שנתנו לה והיא נתנה לו לאכול פיצה, גילי מציג אותה כבת-דודתו, בהמשך העונה רומי גלתה שגילי שיקר לגביה. בהמשך נורתה על ידי אחד מאנשיו של פרג'. בהמשך, נעצרה בעקבות הפרת צו ההרחקה. בהמשך, השתחררה והחלה להמשיך להיות בקשר עם גילי. החליטה לפרוש מעולם הפשע וללמוד רפואה, ובקשה מגילי שיעזור לה להשלים בגרויות. שלמה את החובות של אפי, ונוסעת לבולגריה על מנת ללמוד רפואה.
  • סשה (גילה אלמגור) (עונה 3) – הבוסית של שלומי וריצ'רץ', וסבתה של יסמין. בהמשך העיפה את יסמין מהעסק לאחר ששמעה שיסמין לא רוצה להמשיך בעסק.
  • רותי קופלר (שירלי בוגנים) (עונה 3) - אימה של אלומה. רופאה במקצועה. דוגמנית עבר שרצתה שאלומה תמשיך את דרכה. בהמשך, רשמה אותה לתחרות מלכת היופי.
  • אליאן פרנק (סיגל שחמון) (עונה 3) - אמו של פרנקו. חיה עם בת זוג. פרנקו מתבייש בהן אך מסתיר זאת.
  • איתן ברק (אמנון וולף) (עונה 3) - אביו הביולוגי של פרנקו ואביה של פיקה. רופא במקצועו. מתחמק מפגישותיו עם פרנקו, עד שהוא מגלה את הטלפון שלו.
  • עורך הדין קנטי (פולי רשף) (עונה 3) - עורך דינו של דודי.
  • מרים נבון (אוולין הגואל) (עונה 3) - השופטת במשפט של דודי.
  • עורכת הדין גלס (בל אגם) (עונה 3) - התובעת במשפטו של דודי.
  • פקד זהבי (אסף בן שמעון) (עונה 3) - שוטר סמוי שנשלח להגן על גילי והציל אותו ואת נימי מפיצוץ האמבולנס. לכאורה אחד מאנשיו של פרג'. חן היחידה שחשפה אותו.
  • ריצ'רץ' (ארתור גירופנקס) (עונה 3) - איש השוק האפור שעובד אצל סשה. בהמשך נימי עובד אצלו, עד שיסמין התערבה והצליחה להוציא אותו.
  • הראל () (עונה 3) - מדריך טיולים. ניסה להתחיל עם נועם. נפצע ממוקש כשהטלפון שלו נשאר בשדה המוקשים.

שחקנים אורחים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • קטריקס ודורון ביטון (בתפקיד עצמם) (עונה 1) – הופעת קמע בה הם שרים בהופעה. במהלך ההופעה דורון נפגע ומטופל על ידי גילי.
  • סיון (עידן חטיב) (עונה 2) – "מאוהב" בפיקה (יובל), אך מתחיל עם בנות אחרות במקביל.
  • קווין רובין (בתפקיד עצמו) (עונה 2) - קובע עם פיקה (יובל) דייט בידיעה שהיא ילדה חולה ונמחק לה הזיכרון.
  • עילי בוטנר (בתפקיד עצמו) (עונה 3) - דודנו של נימי. אהובה דודתו המליצה לו על אלה על מנת לצרפה לילדי החוץ. נימי ואהובה גרים אצל אמו לאחר המשבר עם אודי. אירח את אלה באחת מהופעותיו, לאחר שראה את הקליפ שלה.
  • בר כהן (עידן מירון) (עונה 2) – בדרן נכה שהשתמש בבדיחות של אדר בניגוד לרצונו.
  • מרב מיכאלי (בתפקיד עצמה) (עונה 2) – חברת הכנסת שבה נעזר אדר על מנת לקדם חוק שינגיש מקומות ציבוריים לנכים.
  • שׁשׁי פרג' () (עונה 3) - בנו של פרג' שנהרג על ידי הבריונים בקרב הירי ושגילי לא הצליח להצילו, דבר שבגללו פרג' רוצה במותו.

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ישראל)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
12513 במרץ 201924 באפריל 2019
22417 בנובמבר 201925 בדצמבר 2019
3287 ביוני 202022 ביולי 2020

הצלחת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה זכתה להערצה רבה בקרב קהל היעד שלה. על פי כתבה באתר "ידיעות אחרונות", הסדרה העלתה את המודעות להצלת חיים בקרב בני נוער והובילה אותם להצטרף לארגון. רשמו בכתבה גם שבזכות הביקוש שהסדרה יצרה, מד"א תגדיל את מספר הקורסים שהיא עושה.[3]

ב-25 ביוני 2020 נבחרה כתוכנית הטלוויזיה האהובה לשנת 2020 בטקס פרסי הנוער הגאה "איגי LOVE".[4]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "התחנה", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  • "התחנה", במסד הנתונים הקולנועיים KinoPoisk (ברוסית)
  • התחנה, במיזם "אישים" לתיעוד היצירה הישראלית

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]