דנה ורון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דנה ורון
לידה 2 בספטמבר 1977 (בת 46)
כ' באלול ה'תשל"ז
תל אביב-יפו, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראלישראל ישראל
קישורים חיצוניים
פייסבוק 107266746047848
טוויטר varon_dana
danavaron.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דנה ורון (נולדה בכ' באלול ה'תשל"ז, 2 בספטמבר 1977) היא עיתונאית, פובליציסטית ואשת תקשורת חרדית-ישראלית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ורון נולדה בשכונת נווה אביבים בתל אביב, ללאה וליעקב פרידמן. למדה במגמת תקשורת ועיתונאות בתיכון צייטלין. בשנת 1996 הצטרפה לחסידות חב"ד. עשתה שירות לאומי בבית מיח"א לילדים חירשים. בוגרת לימודי פיתוח קול אצל הודיה בונאר.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנים 20102012 הגישה ורון תוכנית שבועית בשם "זווית אישית" ברדיו קול חי. אחר כך הפיקה את התוכנית "אהבת ישראל" ברדיו קול חי. בשנת 2011 הופיעה בכנס נשי ובנות חב"ד.

החל מ-2012 מגישה ברדיו ירושלים את תוכנית "לא מה שחשבתם" במשך שעתיים בכל מוצאי שבת עם בעלה. החל מ-2018 מגישה ברדיו קול ברמה תוכנית שבועית בת שעתיים בשם "דנה בסוגיה" ומאז 2019 היא משדרת פעמיים בשבוע.

כותבת טורים באתר "כיכר השבת",[1] ynet ו-חרדים10. מגישה תוכנית נשים בערוץ הידברות בשם "סטטוס" וטורים מצולמים ל"דיבור" של רשת 13, והשתתפה ככתבת של נגה ניר נאמן בתוכנית "ברקוד" ששודרה ברשת 13.

ורון מביעה את דעותיה בסרטונים שהיא מצלמת בתוך רכבה ומעלה לרשת הטיקטוק. היא גם מופיעה ושרה עם סיפורה האישי ומנחה אירועים ופאנלים. עוסקת גם בהגשת סרטי תדמית ומעבירה סדנה לעמידה מול קהל ומצלמה.

בספטמבר 2021 החלה לעבוד בחברת החדשות N12.

במאי 2023 החלה להגיש תוכניות אקטואליה בערוץ TOV ולהשתתף בפאנל "הפטריוטים" בעכשיו 14. מאוחר יותר נבחרה להגיש לצד שי גולדן את תוכנית הבוקר בערוץ. ב-6 בנובמבר 2023, בזמן מלחמת חרבות ברזל, התארחה בערוץ 14 ודיווחה שמועת כזב על אסתר חיות, ולפיו חיות הצילה את הנכד שלה מהתופת באמצעות אחד מגורמי הצבא שהיא מכירה, ושלחה אותו לחו"ל. העיתונאי ניר גונטז' ציין, בראיון שערך עם ורון, כי לאסתר חיות אין נכד, ושיער כי שמועת הכזב נרקחה לאחר שיחה של אסתר חיות איתו, בה היא התעניינה בשלומו של בנו אשר ניצל מהמסיבה ברעים על ידי יאיר גולן.[2]

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ורון נשואה למשה ואם לחמישה ילדים, מתגוררת בבאר יעקב.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראיונות

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]