דן אנד ברדסטריט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דן אנד ברדטסטריט
D&B - Dun and Bradstreet
סמליל החברה
נתונים כלליים
סוג חברה פרטית
בורסה הבורסה לניירות ערך בניו יורק (DNB) עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות 1841–הווה (כ־183 שנים)
מיקום המטה שורט הילס, ניו ג'רזי
משרד ראשי דרך השלום 53, גבעתיים (סניף החברה בישראל)
מוצרים עיקריים פתרונות מידע עסקי לניהול סיכונים והזדמנויות עסקיות, שירותי מידע, מחקרי שוק וסקרים ענפיים, דירוגי חברות, המלצות אשראי, מודיעין עסקי
שווי שוק 4.41 מיליארד דולר (28 במרץ 2024)
יו"ר דורון כהן (דן אנד ברדסטריט בישראל)
מנכ"ל דורון כהן (דן אנד ברדסטריט בישראל)
עובדים 4,350 בעולם (2005), 150 עובדים בישראל
 
https://www.dbisrael.co.il/
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דן אנד ברדסטריטאנגלית: D&B - Dun and Bradstreet) היא חברה בינלאומית שמרכזה בארצות הברית, המספקת מידע עסקי לניהול סיכוני אשראי, מידע על אשראי ומידע שיווקי. המידע ניתן בעיקר לחברות ומנהלים אשר מעוניינים במידע אודות ספקיהם, לקוחותיהם ומתחריהם. החברה מחזיקה במאגר מידע המכיל מידע הנאסף ביותר מ-190 מדינות אודות למעלה מ-250 מיליון עסקים ברחבי העולם, וכ-1.6 מיליון מתוכם בישראל.

דן אנד ברדסטריט ישראל[עריכת קוד מקור | עריכה]

החברה בישראל היא חברת בת של דן אנד ברדסטריט העולמית. החברה מנתחת ומדרגת את כלל העסקים והחברות בישראל.

באוקטובר 1961 דן אנד ברדסטריט הודיעה כי בכוונתה לפתוח סניף בישראל. בינואר 1962 הסניף הוקם, והחל בפעילותו.

החברה מספקת ללקוחותיה מידע פיננסי, באמצעות מערכת אינטרנטית המספקת דוחות עסקיים, שירותי מעקבים ומודיעין עסקי ובעיקר התרעות על חברות ועסקים בישראל, וכך מאפשרת ניהול סיכוני אשראי וסיכונים עסקיים אחרים.

שרות נוסף הוא פילוח והכנת רשימות דיוור מותאמות ללקוח, המתבצע על בסיס מאגר המידע הגדול מסוגו, המכיל את כל החברות והעסקים הקיימים בארץ. (המתקבל ממדינת ישראל על בסיס חוזה ארוך טווח שנחתם עם החברה) הפילוח מתבצע על פי קשת רחבה של סגמנטים שונים, כגון גודל חברה, שיוך לענף, מחזורי הכנסות, רמת סיכון, מיקום גאוגרפי וכדומה.

בנוסף החברה מפרסמת מדי שנה את מדריך "Dun's 100", המדרג את החברות המובילות בישראל, ע"פ מגוון הסקטורים והענפים הקיימים במשק המקומי.

שירות נוסף אותו מציעה החברה לקהל הוא אתר "הדירקטורים", המציע מפת קשרים דינמית אינטראקטיבית בין דירקטורים ודירקטוריונים של חברות שונות. לאתר זה ישנו ערך מוסף גם עבור מעקב אחר קשרי הון-שלטון.

כחלק מהשתייכותה לרשת דן אנד ברדסטריט העולמית, מספקת החברה שירותי מידע עסקי נרחב על חברות מחו"ל, החל מדוחות מידע עסקי, דוחות מדינה (המספקות תמונת מצב על איתנות פיננסית של מדינות ברחבי העולם), מאגרים שיווקיים נרחבים ועוד.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]